Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Visi prieš kelerius metus šnekėjo apie garsiąją šarką spidermeną. O dabar šarka skundžiasi:
- Šarkai spidermenui reikia išgarsėti. Gelbėsiu pasaulį!
Šarka turėjo draugą poną Meškiną. Jis jai pranešė:
- Ponaitis Gulbinas vis dar nori jus pulti. Saugokitės jo, jums teks skristi ir gelbėti pasaulį naktį, nes jis susikūręs planą, kaip mus sužlugdyti. Jūs taip pat esate susikūręs planą, ar ne?
- Taip, ponas Meškine. Aš pulsiu naktį, įslinksiu į jo labaratoriją ir sunaikinsiu visus planus ir jo duomenis kompiuteryje. tada pabėgsiu. Ir tai padarysiu ryt rytoj.
- Gerai, ponia Šarka.
Spidermenui išsimiegojus, taip pat ir Meškinui, išaušo ta valanda, kai reikės skristi/bėgti į Gulbino labaratoriją. O žinot, kaip ten baisu?
Meškinas su Šarka atslinko šiaip ne taip iki Gulbino būveinės.
- Dabar mes pulsim!
- Šaunu, ponia generole.
- Davai, varom! Aš pasirengusi!
Na ir puolė jie pirmyn. Kartu, juk ne po vieną. Kaip į liepsnojančią ugnį, na bet juk ten iš tiesų tamsu, nors į akį durk.. Vistiek jie lekia begemoto greitumu, nors ir begemoto, bet nors tiek..
Šarka puikiai mokėjo valdyti kompiuterių civilizaciją.
Ji viską ištrynė, bet pradžioje turėjo išjungti garsą. Kadaise namie rašykuose sėdėjo, tai irgi garsą reikėjo išjungti. Išmoko Šarka. Staiga kažkas sutreškėjo. Pasirodo tai buvo tik medis už lango.
- O jolki palki, kaip peršikau! - sušuko Meškinas.
- Ko Tu rėki, kvaily?! - sušnabždėjo Šarka Meškinui. - Atlėks dabar, nužudys mus..
Taip ir buvo. Atbildėjo Gulbinas. Tik nenužudė jų. Nes jie juk tokie greiti! Puolė pro duris ir išdūlino namo. Per visus laukus, per gatves, per namus.. Taip greitai, taip greitai, kad net pasirodė, kojos tuoj nulūš.
Pamena Šarka, praeitą kartą buvo dar baisiau. Mėgino Šarka pasaulį gelbėti, tai surakino ją Gulbinas, siaubas baubas..
Na bet juk ji bėga dabar ir vėl nuo jo, Gulbino, baisiojo žudiko maniako. Bijos užmigt po tokio nuotykio. Na bet numigs Šarka, nors truputį..
Nubėgo jie kartu namo, ramiai sau pasiklojo lovytę ir nuėjo miegoti. Šarka spidermenas išgelbėjo pasaulį!
2008-02-10 10:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-12 18:58
Koncervų vartotojas
Taip, Kitkuti, aš buvau 'Tarka tpydermenats'.
Tikiuosi Tau patiko kaip gelbėjau pasaulį.
;DD~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-11 17:17
Kitkutis
Pegemotats pririnkts avietcių!..Ar tia tu puvai tpydermenats, Tarka, taip?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-10 13:00
kondensofkė
kiaulė-voras
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą