Rašyk
Eilės (78182)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10912)
Vaikams (2716)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





linux linux

senas laiškas

Šis kūrinys matomas tik autoriaus namuose


senas laiškas

Keliuos, kai saulė dar tik rengias perkopti tas kelias medžių viršūnes, kurios skiria manąjį virtuvės langą nuo horizonto. Nors koks, po galais, gali būti horizontas gyvenant pamiškėje – amžina iliuzija, kad ten, toliau – jūra… Arbata, visuomet per karšta, kad išgerčiau išsyk, visiškai atšąla, kol mažulyčiais teptukais nusipiešiu tos dienos veidą. Užtrenkdamas duris dar spėju žvilgtelėt į miško pusę – liko ne tiek jau daug dienų, kol medžiai užsiaugins plaukus. Ne visi, žinoma, juos buvo numetę – kai kurie liko žaliuoti, kaip ir žmonės – tie, kurie spygliuoti…
…darbe manęs laukia kava. Daug kavos – tobula rudai juoda spalva ir kvapas, prikeliantis naujam gyvenimui viskuo besibodinčią sielą ir vakarykščio polėkio nuvargintą kūną. Akimirką apgailestauju, kad taip ir neįpratau rūkyti. Bet tik akimirką – ją nutraukia telefono skambutis. Gerą pusdienį pirštai laksto klaviatūra, po jais gimsta žodžiai, nuo kurių gelia širdį. Teisininkas- keista profesija – nieko nesukuri, viskas - tik žodžiai, iliuzija, žaidimas, dar truputis šou derybose, - ir beveik visuomet kas nors lieka nepatenkintas… kylantį apmaudą užpili dar puse puoduko kavos – ir vėl jautiesi kitu žmogumi…
… imu ilgėtis - kai sukiojuos po namus su šaukšteliu medaus už skruosto, gerklę gniaužiantis saldumas užgožia dienos nuovargį, ir širdis šaukia, - “duonos ir reginių”. Gal net ne duonos… Balto vyno kokio… O dėl reginių – tiek visko jau matyta, kad be galo gera būtų tiesiog išvysti tavo veidą. Žinau, kad esi žmogus neskubus ir viską ilgai planuojantis, - aš palauksiu… Tiesiog nuspręsk – kur (man patiktų Vilniuje…) ir kada. Eisiu pasivolioti ant kilimo, kurio plaukai, ko gera, greitai bus ilgesni nei mano… Tai labai atpalaiduoja ir imu mažiau nekęsti to, kuris sugalvojo sekmadienius (be galo žiauru, nes po to visuomet ateina pirmadienis, antradienis, trečiadienis…) …
2007-12-28 02:05
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-18 23:20
Valdovė
Labai,labai įdomu skaityti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-01-06 11:15
Žvaigždžių kalnas
Na tikrai labai įdomu. Spalvos čia visai normalios. Turi šis žmogus dievo dovaną. Tikrai reikia rašyti ir daug. O klaidas taisyti ir kablelius dėti mokytojų reikalas. Nes čia jų darbo brokas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-28 21:28
roco alu
Tokios spalvos kaipo tobulai rudai juodos nėra. Aš esu spalvų specas, jei kvepia daltonizmu, kreipkis į mane.
Ožys kaip koks senas ožys paporino protingai hahaha. Nors potencijos kūrinys turi, bijau, kad impotencija jo nenugalėtų, tai spaudžiu drąsiai du taškus į tavo spalvotą skrynia, kad kiti laiškai geriau rašytųsi ir nemaišytum savo naujų spalvų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-28 10:42
Proza i kas
Ožys protingai paporino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-28 08:47
Ožys
Minties šokčiojimai skuboti ir nemotyvuoti. Apskritai, čia kažkoks papilstymas. Neįtikina nei tai, kad pasakotojas gyvena miške, nei kad jis yra teisininkas. O tokios saliamoniškos asociacijos:

„Nors koks, po galais, gali būti horizontas gyvenant pamiškėje – amžina iliuzija, kad ten, toliau – jūra…“

–griūk iš koto.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-28 06:34
Nepabusti
Labai zavus kurinelis, tik pabaiga kazkokia neuzbaigta :) Gal net geriau butu nubraukti tai, kas skliausteliuse pacioje pabaigoje.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą