Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Prabangūs automobiliai suka į stovėjimo aikštelę. Atsidaro automobilio durelės. Ant grindinio tvirtai statoma koja. Odiniai batai, gerai išlygintų kelnių kantas. Išpuoselėta ranka. Pro brangaus kostiumo rankovę prasikišę baltutėlaičiai marškiniai. Ranka ištraukia automobilio raktelius. Ranka su prabangiu laikrodžiu spaudžia automobilio signalizacijos įjungimo pultelį. Vyras žengia tvirtu, užtikrintu žingsniu. Brangus kostiumas, dailiai apkirpti plaukai, rankose solidus portfelis.
Kostiumuoti vyrai stovi lifte. Balti marškiniai, kaklaraiščiai, rūpestingai sušukuoti plaukai. Tiesios laikysenos, veidai rimti, susikaupę. Vyrų gal kokie aštuoni. Čia tik dalelė iš besirenkančių. Jie ne tokio solidaus amžiaus;nei vienam iš jų nėra daugiau nei keturiasdešimt penkeri. Tamsiaplaukis vyras iš profilio. Banguoti plaukai kiek ilgoki rūpestingai sušukuoti atgal. Tiesi nosis, truputį atsikišęs, rūpestingai nuskustas smakras. Vyro veidas iš priekio. Rudi garbanoti plaukai truputį netvarkingai iškrikę. Veidas kiek pilnokas. Vyras kilsteli smakrą ir pasukioja į šalis, tarsi atlaisvintų veržiantį kaklaraištį. Juodbruvis vyras. Gana trumpai kirpti plaukai tiesūs lyg šeriukai. Ranka kelnių kišenėje. Dar keleto vyrų veidai stambiu planu. Gražių veido bruožų vyras. Tiesi laikysena, žvilgsnis įsmeigtas į vieną tašką. Blondinas šviesiais ūsiukai. Žvilgsnis nuleistas žemyn, tačiau laikysena tiesi, atrodo lyg medituoja. Atsidaro liftas. Vyrų kojos. Žingsniai tvirti. Gerai išlyginti kostiumai, odiniai batai. Blizgančios kolidoriaus grindys.
Turtingi ir įtakingi, didelės ir stiprios valstybės vyrai renkasi į posėdį. Posėdžių salė. Didelis ovalus stalas, masyvios kėdės. Stalo vidury sudėti gėrimai. Stalo pakrašty palei kiekvieną kėdę sudėti kompiuteriai. Ant sienos - modernus laikrodis. Tik dvi rodyklės; didelė ir maža. Didžioji rodyklė ties ta vieta, kur turėtų būti dvylika, mažoji -
ties devyniais.
Ranka su prabangiu laikrodžiu atitraukia kėdę. Ranka deda ant stalo
odinį aplanką. Ant grindų, šalia kėdės, statomas solidus portfelis. Atidaromi kompiuteriai. Vyrai jau susėdę prie stalo. Posėdis prasideda.
Susikaupę veidai, spaudomi kompiuterio klavišai. Įdėmus žvilgsnis nukreiptas į monitorių. Išpuoselėti pirštai intensyviai varto rašiklį.
Didžioji rodyklė ties ta vieta kur turėtų būti dvylika, mažoji - ties vienuolika. Posėdis vyksta toliau. Spaudomi kompiuterio klavišai, Įtemptas žiūrėjimas į monitorių. Žvilgsnis krypstantis į stalo galą. Kalbančios lūpos. Sėdintysis stalo gale susidomėjęs tikslina duomenis kompiuteryje. Laikrodis rodo pusę dviejų. Įtempti žvilgsniai. Tai vieno tai kito vyro žvilgsnis krypsta į stalo galą.
Kažką kalba. Sėdintysis salo gale kažką žymi kompiuteryje. Pakelia galvą, įsmeigia žvilgsnį į vieną iš vyrų. Šis įnirtingai spaudo klavišus. Sėdintysis stalo gale laukia. Vyras dar kelis kartus paspaudžia klavišus ir ima kalbėti į stalo galą. Sėdintysis stalo gale
ima spaudyti klavišus. Tuo tarpu kitas vyras žiūri į priešais sėdinti vyrą, kažką kalba. Abu įsmeigia žvilgsnius į monitorius, spaudo klavišus. Paskui abu nukreipia žvilgsnius į stalo galą. Vienas iš jų kažką kalba. Sėdintysis stalo gale be perstojo spaudo klavišus.
Didžioji rodyklė ties dvylika, mažoji- ties keturiais. Spaudomi klavišai, įdėmūs žvilgsniai, kalbančios lūpos. Įdėmus, reiklus, kiek rūstokas sėdinčiojo stalo gale žvilgsnis. Išpuoselėta ranka įnirtingai barbena rašikliu į kitos rankos pirštą. Vyras kažką kalba į stalo galą. Sėdintysis stalo gale įnirtingai spaudo klavišus, įdėmiai žiūri į monitorių. Vyras, nenuleisdanas žvilgsnio nuo sėdinčiojo stalo gale, be perstojo barbena rašikliu sau į pirštą. Pagaliau sėdintysis stalo gale pakelia galvą, dar kurį laiką žiūri į monitorių, ir pažvelges į vyrą linkteli. Vyras padeda rašiklį ant stalo, išsitiesia. Laikrodis rodo pusę šešių. Posėdis baigtas. Vyrai kyla nuo stalo. Šypsodamiesi spaudžia vieni kitiem rankas.
Tie patys prabangūs automobiliai suka į jaukų kiemelį. Matosi žydinčios gėlės, žolynai. Tos pačios vyrų kojos su prabangiais batais, gerai išlygntom kelnėm žengia trinkelėm grįstu takeliu, lipa laipteliais. Suskamba durų skambutis. Duris atidaro vyresnio amžiaus moteris. Vyrai sueina į vidų.
Brangūs, odiniai vyrų batai dailiai surikiuoti prieškambaryje. Kambarys. Matosi vaikiškos lovytės, tačiau tokio dydžio, kad tilptų suaugęs žmogus. Vienoje iš lovyčių embriono poza guli gražių veido bruožu vyras, persirengęs sportiniais drabužiais. Matosi dailiai atgal sušukuoti plaukai, išpuoselėtos rankos. Kitoje lovytėje guli vyras iki smakro užsitraukęs antklode. Šalia sėdi pagyvenus moteris ir skaito pasaką. Pasakų knyga sena, stora. Dar kitoje lovytėje ant šono, pasikišęs ranką po galva, guli vyras. Virš lovytės palinkusi apkūni moteriškė rūpestingai apkamšo gulintį antklode. Gulinčiojo burnoje čiulptukas, kurį jis įnirtingai čiulpia. Dar kitoje lovytėje išsitiesęs guli vyras. Jo rankose kūdikiams skirtas buteliukas su pienu. Vyras pasimėgaudamas per čiulptuką traukia pieną. Jis visiškai atsipalaidavęs.
Viena ranka laiko buteliką, kita braukia nuo vieno lovytės sienelės virbuko prie kito. Abejingas žingsnis lydi rankos judesį. Be perstojo per čiulptuką traukia pieną. Kojos atmestos į šalis, truputį sulenktos per kelius.
Jaukioje virtuvėje prie stalo sėdi juodaplaukis ir juodbruvis trumpais lyg šeriukai plaukais vyrai. Iš vienos lėkštės valgo skiltelėmis padalintą mandariną. Skiltelę po skiltelės. Staiga juodbruvis griebia rudaplaukiui iš rankų skiltelę ir ją suvalgo. Rudaplaukis sumišęs žiūri į juodaplaukį paskui, lyg supratęs, kas įvyko, pradeda bliauti. Bliaunantis vyras. Visas tarsi susmukęs; kojos truputį sulenktos per kelius, rankos bejėgiškai kabo šonuose, Galva truputį atlošta, kaklas įtrauktas. Bliauna iš visų jėgų, nes jį akivaizdžiai nuskriaudė ir jis turi pilną teisę šauktis paguodos ir apgynimo. Atšlepsi moteriškė. Verkentįjį pasodina ant kėdės, padalina likusias skilteles po lygiai. Rudaplaukio vyro veidą dar tampo verksmas, bet jis vistiek valgo mandarinus. Juodaplaukis, nenuleisdamas nuožmaus žvilgsnio nuo rudžio, deda vieną po kitos skilteles į burną. Pagaliau paima paskutinę jam priklausančią skiltelę, įsideda į burną ir pakyla eiti. Eidamas pro rudaplaukį vyrą staigiu judesiu spiria jam į koją. Rudis vėl paleidžia dūdas. Bliauna su pasimėgavimu, žinodamas, kad bus suprastas ir paguostas. Nė nemanydamas valytis per skruostus tekančių ašarų, slėpti pražiotos burnos ir varvančios nosies. Tuoj atbėga moteris. Glosto rudžiui galvą, baltutėle skepeta nuvalo ašaras, nuima nosį. Rudis pučia. Nurimsta. Toliau valgo mandarinus. Vienoje iš lovyčių emriono poza gulintis vyras išsitiesia. Tuoj prieina moteris, glosto vyrui galvą, rūpestingai glosto ir pradeda dainuoti lopšinę.
Vyrų kojos vėl su prabangiais batais. Matyti rūpestingai išlygintų kelnių kantai. Kostiumuoti vyrai būriuojasi kambaryje. Už masyvaus stalo sėdi moteris. Išpuoselėta ranka skaičiuoja solidžią sumą. Moteris paima, deda į stalčių. Kitas vyras skaičiuoja pinigus. Stambios kupiūros gula ant stalo. Moteriškė subraukia juos į krūvelę ir deda į stalčių. Iš vidinės švarko kišenės vyro ranka traukią storą, odinę piniginę. Rankos skaičiuoja solidžią sumą. Moteriškė deda juos į stalčių. Vyras, ištiesęs ranką, rodo moteriškei:
-Štai, nusikramčiau mažojo pirštelio nagą. Norėčiau, kad kitą kartą imtumetės griežtesnių priemonių, kad taip neatsitiktų.
Iš odinio aplanko traukia daiktą panašų į liniuotę, tik plonesnį ir aštresnį.
-Galite panaudotištai šitą.
Moteriškė linkteli, deda daiktą į stalčių.
Prabangūs automobiliai suka iš kiemelio.
2007-12-04 22:20
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-09-12 14:37
Valdovė
Neblogas darbas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2008-02-01 05:51
haris
nereikia skiltelės griebti staigiai, o švelniai ir seksualiai. tarsi nenorint
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-17 15:12
Cat In the Hat
Katinui Miciui Fingerlingui nepanašu į scenarijų. Bet kad ir kas tai bebūtų - katinas sako : gūd.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-05 21:22
Svoloč
Nieko, visai neblogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2007-12-05 15:38
Jaunuolis
Čia, atseit, scenarijus...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą