Kadangi žvėriškai noriu pasilengvinti savo darbą, ir suvokti, man, jog upės bėgimo nesustabdysi, tai yra poetinių išsiliejimų milžiniško srauto/išsiveržusio rašyk.lt poetinio ugnikalnio lavinos – kur tau! To nepadarytų joks titanas, vienaakis kiklopas, pats griausmavaldis Dzeusas, o ką jau bekalbėti apie tokią žmogelę kaip aš. Tegu visi pegasai pakrato kojas, tegu išmiršta visos mūzos, aišku, yra viena – lietuvis rašys. Galima net sakyti, jog lietuviai rašo tiek pat, kiek ir geria. Dievina poeziją tiek pat kiek ir kitą namų altorių Televizoriumi vadinamą. Ir apkiausta begėdiškai pamiršę kūniškus malonumus. Žinoma, tokią „poezijos“ laviną tebūtų galima aiškinti tik beribiu sekso trūkumu... Aš siūlyčiau užsiimti kilnesniu tikslu: intymiu bendravimu, kuris gelbėtų mūsų tautą nuo išnykimo ir visuotinai siausiančio susvetimėjimo.
Bet – ar lietuviai tauta, nusipelniusi sekso? Štai kur klausimas! O gal jie sutverti vien tik seilėtis eilėse! Gal jiems tik prie langelio ilgesingai raudoti ar negrabiai stumdytis lovoje. Štai kokius klausimus kelia Rapolas Rakalas rimtame veikale: http://www.rasyk.lt/kuriniai/96926.html
Gerai, kad netyčia perskaičiau savo straipsnį apžvalga vadinamą „Eilės – nuganytos kalbos pievos?“ ir prisiminiau savo pažadą rinkti geriausią tekstą apie meilę... Kadangi baisiai tingiu daug rašyti, tai cituoju save: „tą dieną paskelbtuose kūriniuose neturi būti žodžių meilė, laukimas, svajonė, ilgesys, jausmai, kuo mažiau abstraktybių – ir išrinksime geriausią tos dienos kūrinį parašytą meilės tema.“
Iš anksto pasakau, jog prizų nebus. Jokių. Tik baisi negailestinga kritika. Tiesa, man kyla rimtų abejonių, ar aš nesergu didybės manija, bet tai tikrai tebus mano požiūris į jūsų tekstus, ir čia kompiuterinių programų objektyvumas pranokti mano objektyvųjį subjektyvumą neturi jokių šansų... Štai čia ta vieta, kuri man ir leidžia pajusti savo žmogiškąjį pranašumą. Tiesa, labai menką.
O turėdama laiko pasiknaisiosiu ir Vasario 16-osios tekstuose, o gal... Rasiu kokį patriotinį perlą. Juk Meilė ir Tėvynė taip arti, juk pastaroji 20 amžiaus pradžioje net erotiniu objektu buvo, cituoju tą patį Rakalą iš jo didžio veikalo:
„Taip, mūsų tauta gimė be sekso. Seksas buvo išstumtas iš tautinės sąmonės. Tautinio atgimimo vyrai galėjo pakelti tik dvi meilės rūšis - brolišką meilę ir meilę tėvynei. Jei atidžiau panagrinėtume Maironio kūrybą, tai ten lietuvybės reikalams atsidėti gali tik vyrai. Ir jie mylėti gali tėvynę. O kai lietuvybė yra aukščiau visko, tai erotikai vietos nebelieka.
Tiesa, tautinio atgimimo vyrai puikiai suprato, kad vieni jie tautos neatgaivins - moterų reikia bent jau lietuviukams gimdyti. Tačiau ir čia jie buvo nuoseklūs - tautiškumą iškėlė aukščiau už patrauklumą, meilę, erotiką ir seksą. Užuot savo likimą susieję su jiems patinkančiomis merginomis, jie ieškojo lietuvaičių. Tačiau tuomet į mokslus (o lietuvybę išgalvojo mokslus išėję vyrai) leisdavo sūnus, bet ne dukteris. Tad lietuviai vyrai buvo išsimokslinę, o lietuvės moterys - ne. Ir visai nenuostabu, kad jų tautiniu pagrindu sukurtos šeimos baigdavosi katastrofa. Neišmokslintos merginos visiškai nesidomėjo nei mokslais, nei - didžiam tautinio atgimimo vyrų siaubui - lietuvybės reikalais. Taip lietuviai vyrai ir liko prie suskilusios geldos - nei šeimos, nei lietuvybės.
<...>
Erotiškumą Lietuvoje gali išgelbėti tik moterys
Kadangi lietuvių vyrai yra plėšomi tarp meilės tėvynei ir politikai, laiko moters meilei nebelieka. Ir štai čia aš manau, kad erotiką bei seksą Lietuvoje gali išgelbėti tik moterys. Omenyje turiu sekso kultūrą.“
Ir jei 20 a. pradžios mūsų tautietis išgyveno tokią dilemą, tokį vidinį konfilktą, tai manau šiuolaikinis rašyk.lt lietuvis ir lietuvės išgyvena kiek kitokį vidinį konfliktą, niekaip neapsipręsdami, kur nukreipti savo libido – į rašymą ar į seksą ar tiesiog pasinerti į kokį liūną: alkoholio ar apskritai ima lenktyniauti, o kuris čia didžiausias iš mūsų vartotojas.
Taigi griebkit plunksną į rankas ir rašykit – apie Meilę, juk tai tokia plati tema, viena įdomiausių jos erogeninių zonų yra vyras ir moteris, tačiau čia jos erdvės nepasibaigia.