Rašyk
Eilės (79044)
Fantastika (2328)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Apie kritiką... Svetainėje esu visai neseniai, bet jau spėjau pastebėti, kad čia morališkai žudomi talentingi žmonės. Dauguma kritikuojančių su savo komentarais draskosi kaip vilkai, išalkę kraujo. Ar čia toks lie...
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 21:15
Kadagys
Nesuprantu. kam j8as kartojate mano komentarus? Tikkrai Gerb Valkai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 20:38
Valkas
KadagysVisiškai su jumis sutinku ir visai nebijau jos išreikšti, nors esu už ją ir nukentėjęs, tiesos vienos nebūna.


Puiku! Tada, užuot pasakojęs koks puikus žmogus esate, perskaitykite paskutinį mano komentarą dar kartą, pažodžiui, lėtai, kad suprastumėte kiekvieną žodį. Jei visvien nesuprasite, esu pasiruošęs bet kada atskubėti į pagalbą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 19:48
Kadagys
Visiškai su jumis sutinku ir visai nebijau jos išreikšti, nors esu už ją ir nukentėjęs, tiesos vienos nebūna.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 19:27
Valkas
KadagysNes jūs bijote kitokios nuomonės, man taip atrodo.


Bėda tame, kad mes (kritikai, khe khem) pateikiam kitokią nuomonę. Manau, bijo tas, kas stengiasi tą nuomonę užgniaužti, ar ne?
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 18:54
Kadagys
Nes jūs bijote kitokios nuomonės, man taip atrodo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 14:22
omnia
„Jeigu autoriai rašo dykai ir publikuoja, tai kritikai irgi sutinka be atlygio kritikuoti, juk prievartos manau čia nėra ir neturėtų būti.“

Tuo ir baikim šią vaisingą diskusiją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 13:56
Kadagys
O aš gerb. omnia ir nesu nei kritikas, nei kūrinių ekspertas, nei literatas, nei menotyrininkas. Todėl norėti iš manęs to ko norite yra nelogiška. Būnant tos srities ne specialistu, dilinti kritiką. Aš tik kaip žmogus, skaitytojas pasakyti arba patiko kūrinys man arba ne, o ką taisyti tegul pasako jūsų kritikai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 13:50
Kadagys
Gerb.omnia O kas moka autoriams už jų kūrinius? Niekas nemoka ir jūs turite ką kritikuoti. Jeigu autoriai rašo dykai ir publikuoja, tai kritikai irgi sutinka be atlygio kritikuoti, juk prievartos manau čia nėra ir neturėtų būti. Nenorite galima atsisakyti kritiko reitingo, per jėgą turbūt niekas nelaiko. Kaip ir autoriai gali rašyti, gali nerašyti. O kuo ji bus profesionalesnė gerb. omnia tuo tik išloš ši svetainė, o ne praloš. Gal jūs kitaip galvojate, aš tai taip.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 08:45
Aurimaz
Profesionali kritika? Rimtai? Pažiūrėkite, kaip Tapino "Vilko Valandą" išleido - rašykai daugiau spragų atrado, nei Alma Literos redaktoriai. Jeigu jau Alma Literoje tokie dundukai dirba, tai ar tų profesionalų apskritai liko? Gal tie profesionalai jau seniai rašykuose sukasi, tik niekas nemato?
Gal tada visiems čia rašantiems belieka džiaugtis, kad rašykų komentatoriai jiems retsykiais po žodelį numeta, netingi?
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 07:51
omnia
Kadagy, jei neketinate mokėti už profesionalų kritiką, tai esate tik arogantiškas šiknius. Kiek prasmingų ir įžvalgių kritinių atsiliepimų parašėte pats?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (3)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 06:34
Kadagys
Gerb. omnia Daug su kuo sutinku ką jūs pasakėte, dėl kūrinių pasilieku prie savo nuomonės. Objektyvi kritika padeda autoriui pamatyti kas kūrinyje yra ne taip ir kartais pats to nepamatysi šlifuok jį nors mėnesį ar metus. Kritika kaip ir kūriniai irgi turi augti ir lygiuotis į profesionalią kritiką. O jeigu to nebus, tai ir liks tik tokia kokia dabar, neprofesionali.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 00:55
Laukinė Obelis
O man labai patinka čia dėti savo tragiškus kūrinius ir susilaukti tragiškų komentarų. Ir viskas čia tragiška. Tragiškai tragiška... Ir aš esu tos tragedijos dalis...........
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-27 00:01
omnia
Kažkaip, tarp šlifuoti kelis mėnesius ir nevemti kas ant seilės užeina yra didelis tarpas, ar ne?

Non grata, visa esmė ir yra po „nori“. Vienintelis asmuo, kuriam galėtum oponuoti, galų gale visuomet esi tik tu pats...

Registracijos formoje paprašyčiau patvirtinti sakinį:

„Suprantu, kad mano skelbiami kūriniai, dienoraštis ir komentarai gali susilaukti per mažai, per daug arba netinkamo dėmesio ir pasižadu žiūrėti į tai filosofiškai (priešingu atveju sutinku būti laikomas alternatyviai išvystyto intelekto asmeniu)“.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 23:23
Kažkaip
O aš maniau, kad rašykai tam ir skirti, kad kūrinius būtų galima išsitraukti iš stalčiaus, tam, kad kas nors juos sudirbtų arba padalintų patarimų. Čia rašytojų, kaip ir kritikų juk beveik nėra, tad nei tie, nei tie neturėtų žiūrėti vieni į kitus perdėtai rimtai. T.y. - "kritikai" neturėtų imti skųstis, kad čia neva per mažai gerų kūrinių, o "rašytojai" - kad komentarai nėra objektyvūs, profesionalūs ir pan.
Ir galų gale, čia juk ne kokia Poezijos pavasario atranka, kad prieš keldama kūrinį turėčiau dar kelis mėnesius jį šlifuoti, kas iš esmės nėra įmanoma, jei aš nesu patyrusi, jei aš negaunu jokių pastabų. Tai kur man dar jų gauti, jei net čia prasideda reikalavimai iškart rašyti ne bet kaip, o gerai?
O komentatoriais taip pat nėr ko skųstis, išvis, suvarinėjimas yra kai tau parašo "tu esi šūdas" be jokio komentaro (ir absoliuti kvailystė kreipti į tai dėmesį), o jeigu duodamos konkrečios pastabos, reikia tik tylėti ir džiaugtis, kad kažkas perskaitė tavo kūrinį iš trilijardo kitų "ilgiuos tavęs kaip saulės" :D






Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 23:16
Valkas
A Puokas<< Nuolatinės diskusijos ta pačia, niekšingų kritikų, "intrigų", blogų kaimynų ir pan. temomis, kaip matote, susilaukia daug didesnio dėmesio, nei kūriniai. Tai mūsų veidrodis. Mūsų pasirinktos prerogatyvos. Deja.


O jei pažiūrėt dėmesingiau, tos nuolatinės diskusijos klaikiai pagausėjo tuo pat metu, kai šoktelėjo dar vienas dalykas - naujai susikūrusių vartotojų, iškart labai gerai išmanančių rašyko struktūrą ir hierarchiją, aktyvumas.

Savimylų masturbacija diskusijose yra didelė problema. Tačiau smagu bent jau tai, kad prieš viešai šitai darydami jie bent jau prisidengia veidą - matyt, nedrįsta žiūrėti kitiems į akis. Vadinasi gėdos dar liko, vadinasi, ne viskas prarasta.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 23:04
A Puokas
<< Nes jau vien kad žmogus
nori kažką sukurti ir kuria o ne griauna turėtų būti labai pagirtina.>>

Jokio skirtumo, ar pagaliu per galvą, ar netikusiu, nė krislo talento neturinčiu kūriniu per smegenis. Prievartavimas ir tiek.
Kurti galima ir pragarą žemėje. Klausimas nehamletiškas, ne kurti ar nekurti, o ką kurti? ;)
Nuolatinės diskusijos ta pačia, niekšingų kritikų, "intrigų", blogų kaimynų ir pan. temomis, kaip matote, susilaukia daug didesnio dėmesio, nei kūriniai. Tai mūsų veidrodis. Mūsų pasirinktos prerogatyvos. Deja.
Įvertinkite komentarą:
Geras (7) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 22:16
reverte insanus merčendaizer non grata
2013-05-26 04:20 šio komento gale Omnia, rodos išleidai orą patarinėdamas. švelniai pasakius naivu. Viskas kas seka po nori.
Jei nori būti opozicijoj - komentuok nuoširdžiai, tai ką turėjai pasakyti.
Gaila, kad susprogai taip lengvai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 19:41
omnia
Labai sutinku su tuo apie ką čia yra diskutuojama.
Kūriniai būna visai tragiški, net jei ir autorius stengėsi. Tai reiktų kuo pakančiau reaguoti ir neskelbti visko, kas tik virsta iš stalčiaus. Nes jau vien, kad kažkas skaito o ne preina pro šalį, turėtų būti labai pagirtina. O ar kritika objektyvi, tai jau kitas klausimas. Juk nesame visi profesionalūs kritikai ir labai dideli psichoterapeutai...

Kadagy, jūs nesupratote to, ką rašiau visai rimtai: a) niekas čia niekam nieko neskolingas, b) komentuotojų skaičius yra daugmaž dviem eilėm mažesnis už kūrėjų, todėl labiau reiktų gerbti tuos, kurių čia mažiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 18:12
Kadagys
Labai sutinku su tuo apie ką čia yra diskutuojama. Kritika būna labai neobjektyvi, jeigu kūrinys ir nepatiko. Tai reikėtų parašyti kuo subtiliau neužgaunant autoriaus jausmų. Nes jau vien kad žmogus
nori kažką sukurti ir kuria o ne griauna turėtų būti labai pagirtina. O ar kūrinys išeina ar ne jau kitas klausimas. Juk nesame visi literatai ir labai dideli rašytojai ar poetai.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2013-05-26 14:24
Antartėmis
Nu baikit jūs ant svetainės kritikų ir kitų vartotojų pamazgas pilti, jau rimtai užkniso visi jautruoliai šaunuoliai, talentai neišsipildę. neglosto per galvelę, reiškia nėra už ką glostyti.
Šiaip realiame gyvenime kritika yra vertingiausias dalykas kurio susilauki, nes verčia į save pažvelgti, taip būtent- kritiškiau. Na kas jūs realiame gyvenime palei plauką glosto, ne mieloji tu nepriaugai svorio, ne tu nenussišnekėjai, ne, nesi nevykėlis, ne ne tu graži??? prie šito pratę? geriau jau karti tiesos piliulę, nei patyčios už akių. rimtai, laiudis, baikit skųstis
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (2)
1 2 3 4 5
[iš viso: 87]


 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
 
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą