Rašyk
Eilės (79196)
Fantastika (2336)
Esė (1603)
Proza (11086)
Vaikams (2735)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (379)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-20 23:02
Tyliai po lapu
Kiek daug nuomonių, pasimečiau. Kažkaip, žinot, nei rimuot nemoku, nei tokių nebanalybių nerašau, bet man gera išsilieti.Ir visgi aš palaikau tuos, kurie teigia, jog rašymas yra tikra saviraiška ir ne kažkas daugiau. Galbūt taip, poezija turi šiokius tokius rėmus, bet kas už jų? Ar jeigu aš dar nesugebu gerai rašyti, tai reiškia, kad turiu visai niekam savo 'eilių' nerodyti, o galbūt išvis neberašyti?Nes paskaičius tuos vadinamus 'nurodymus' man darosi šiurpu net pagalvoti, kiek daug žmonių rašo, Vilnelės nuomone, nesąmones. Graudu net dėl savęs pačios.Ir išvis, eina sau, man neužilgo 15 metų, rašau nuo kažkur 12 metų, ir tik dabar man kažkas pasakė, kad aš VISIŠKAI nemoku kurti( nes tai galima lengvai suprasti).
Neturiu ką ir be pasakyti, tiesiog, žmonės, kurkit, rašykit, ir tegul kas kaip moka tas taip ir rašo, o tie standartai mane knisa. Atleiskit už  mano nuomonę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-20 20:32
Celecte
perskaičiau ,buvo naudinga ir įdomu.
sutinku ,kad tikrai dauguma taip ir rašom:))

bet pažadam tobulėti:))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-20 18:33
Jaunelis Zylė
Aš siūlau štai ką, sukurti rašyke naują skilti apie rašymo technika, kurioje būtų pateikiama informacija, apie rašymo stilius, eiliavimą, ritmą ir t.t. ir panašiai. Gal aš ir blogai pastebėjau, bet dauguma čia rašančių yra lyrikai, o ne poezijos mechanikai
konstruojantys frazes, atsižvelgdami į google rodmenys.

Ir kas iš tų gerb. idioto eilėraščių, vertinamų ypač gerai, o gi štai kas, perskaitai ir supranti, kad tai tik šalti atskiri žodžiai, kurie gal net google nesikartoja, o kur jausmas, kur emocija, kur išgyvenimas, kur lyrinio "aš" gyvenimas.

Poezija be jausmų, poezija be ateities.

Kuolinti galimą tik tą, kuris parašo eilėraščio pavadinimą, o po juo žodelis "Taip".

Kad nesikartotų įvaizdžiai reikia daug skaityti ir poezijos ir filosofijos, ir vertingos literatūros, bet kokia tema.

Manau už bandymą parašyti eilių mažiausia turėtų būti skiriama 2.

Nereikia tikėtis, kad visi bandantieji yra profesionalūs rašytojai. Visgi, manau, kad šis puslapis orientuotas į poezijos bandytojus, o ne į profesionalus.

Profesionalų kūryba guli knygomis knygynuose, tačiau ne čia.

P.S. Čia pataisytas mano komentaras.
Įvertinkite komentarą:
Geras (9) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-20 18:28
Jaunelis Zylė
Aš siūlau štai ką, sukurti rašyke nauja skilti apie rašymo technika, kurioje būtų pateikiama informacija, apie rašymo stilius, eiliavimą, ritmą ir t.t. ir panašiai. Gal aš ir blogai pastebėjau, bet dauguma čia rašančių yra lyrikai, o poezijos mechanikai
konstruojantys frazes atsižvelgiant į google rodmenys.

ir kas iš tų gerb. idioto eilėraščių vertinamų ypač gerai, o gi štai kas, perskaitai ir supratinti, kad tai tik šalti atskiri žodžiai, kurie gal net google nesikartoja. o kur jausmas, kur emocija, kur išgyvenimas, kur lyrinio "aš" gyvenimas.

poezija be jausmų, poezija be ateities.

o kuolinti galimą tik tą, kuris eilėraščio pavadinimą, o po juo žodelis "Taip".

o kad nesikartotų įvaizdžiai reikia daug skaityti ir poezijos ir filosofijos, ir vertingos literatūros, bet kokia tema.

manau už bandymą parašyti eilių mažiausia turėtų būti skiriama 2.

ir nereikia tikėtis, kad visi bandantieji yra profesionalūs rašytojai. Visgi, manau, kad šis puslapis orientuotas į poezijos bandytojus, o ne į profesionalus.

Profesionalų kūryba guli knygomis knygynuose, tačiau ne čia. 
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-20 18:05
Modestūūkas
Ačiū už tokius pamokymus, bet, kaip ir, manau, daugelis, liksiu prie savo rašymo stiliaus.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-14 23:13
VG Kaukolė
Diagnozė - susireikšminimas. Arba EGO su minuso ženklu. ;) čia apie autore.
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-13 13:58
drugelis7
Sutinku su Aurimaz:) nuomone...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-06-05 16:35
Neilas
Nu je... Taisyklės.

Su baltųjų mados atėjimu į šitą svietą - pusę tų taisyklių galima išmest į [i"]šiukšliaką"[/i].

Be to, dabar, kone kiekvienas durnius, paspalvinęs šūdą baltai, klykia, kad tai - menas, tai - super-avangard-baltosios, kurios labai madingos kažkur(?), o visi nesuprantantys ir nepritariantys - neišprusę runkeliai, nieko nenutuokiantys tokioje "poezijoje".

Beje, tokių "poetų" susibūrimai į būrelius, pradeda stumdyt tą "madą" čia ir liaupsina vienas kitą už prastumtą kuo didesnį baltą šūdą.

Tikros baltosios kardinaliai skiriasi nuo šito "poetų" mėšlo, panašiai, kaip tamstos minėtuose pavyzdžiuose apie rimavimą (DNR pradžioje).

Tai va taip...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-22 22:28
Gitana Siauliene
kažkodel labai madinga minėt Dievo vardą,manau per dažnai jis minimas,baltos eiles gal ne visos buna gražios,bet kai kas antro žodžio pramės nesupranti...
Įvertinkite komentarą:
Geras (4) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-13 20:00
Giedrė Kavaliauskaitė
Ne visai sutikčiau su tokiais rėmais.Manau kuo mažiau kūryba įsprausta į standartus,tuo ji ydomesnė,unikali kėkvienam kūrėjui atskirai.:}
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-04-10 18:59
Eiliuotoja
O tie, kurie rašo apie apsivėmimą, apsisisiojimą ir visas apatines dalis Jums neužkliūva? Kodėl toks dėmesys ir ištisas pamokslas būtent man? Aš nepretenduoju į didžiuosius poetus. Ir manęs pakeisti jau neįmanoma. Nesu pradedanti, nesu poetė ir nesiruošiu ja tapti. Teoriją galiu ir vadovėlyje pasiskaityti, nors minimaliai eilėdarą suprantu. Ir, jeigu rašyčiau pagal visas rimo ir ritmo taisykles, tai būtų tik kažkas sulipdyta pagal visas eilėdaros taisykles, bet ne mano mintys, ne mano jausenos.
Ne tik prozos, bet ir poezijos esu skaičiusi daug, žinau kitų vartojamas metaforas, bet jos - ne mano.
Esu pakankamai raštinga, gramatinių klaidų nedarau, kartais sušlubuoja skyryba. O tie, kuriems banalios mano eilės nepatinka, gali jų ir neskaityi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (8) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-26 20:52
bitele
...susilaikysiu nuo komentaro komentavimo. Į genijus nepretenduoju ir rašysiu kaip man sako širdis.  Metrai...rimai...ritmai.- tai ,aišku, gerai bet ir be jų galima apsieiti. Ne  "SU VISOM TAISYKLĖM" rašo ir vilneles garbinami rašykai. Va, taip. Tai mano nuomonė. Kuolinkit- tai jūsų taisė.
Įvertinkite komentarą:
Geras (5) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-23 18:07
Sutinku, kad kuriant eilėraštį būtina laikytis tam tikrų kūrimo principų, tačiau toks pasakymas „...tokie rimai nebemadingi“ nelabai ir siejasi su kūryba, juk tikras eilėraštis gimsta „netyčia“, o ne galvojant madingai čia dabar surimavau ar ne. Be to, kalbant apie metrus, nereikėtų taip kritikuoti žmonių, juk metras gali būti ir mišrusis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-18 08:51
rufkis
taisyklė yra tik viena jis turi patikti skaitovui
Įvertinkite komentarą:
Geras (6) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-14 00:08
tadam tadam
O su banaliukais kovokit, kovokit :DDD 



nu kai ką, kovojantys adminai :)))

apsikovoję tokie. ir nekontepetingi visai visai. apkovoti. niekaip nepakavoja tų barmaliukų. šakės viskam. nes jei ne adminai į rėmus, tai adminus į rėmus, ir tenedrįsta jie tūsaujančių širdžių!..

statinėti rašyko adminai. ek ek.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-13 22:34
vis
vis
Arbatinukas teisybę ūžauja. Labai aiškiai išsako nuomonę, kad rašykų vertintojai nekompetetingi,"bando kišti poeziją į bet kokius rėmus, primesti jai taisykles, išgalvoti savus dėsnius, kurių esą turi visi laikytis".
Gera poezija, mielieji,- individo širdies atodūsis, ir ne Jums, rašyko adminai, nustatinėti, kad tas gali taip atsidusti, o tas kitaip...
O su banaliukais kovokit, kovokit :DDD 
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 18:00
Prozerpina
ir aš kažkada norėjau parašyt ką nors panašaus - išsamiai paaiškint trumpus ir neigiamus savo įvertinimus. šaunuolė, Vilnel.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (2)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-11 13:22
Aurimaz
O jeigu tradiciniai šimtamečiai rimai - mano svajonė?... Ką man dabar daryti - verstis per galvą?

Pasvaigta ne į temą, neatsižvelgiant į tai, ką kiekvienas kūrėjas mėgsta. Jeigu kam nors patinka būti Salomėja, nematau tam jokio pavojaus. Lai būna, kad tik gražu būt skaityti.

Banalus dienoraštis. Kuolas. Dabar reikia rašyti panašiai kaip Donelaitis "Metus" rašė. Tokia mada ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras (10) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-10 13:55
A Puokas
Vil, pirmas dalykas - eilės turi būti orgAniškos. Rimas (geras/blogas, modernus/senoobinis) - natūralios sakinio sekos pasėka. Dar toks Saša Čiornyj dvidešimto amžiaus pradžioj parodijavo nusususius tradicinius rimus. Nieko naujo per šimtą metų. Labai vertinu pačios siekį paaiškinti žmogams, kad žinojimas netrukdo :), tik vargu ar pavyks. Jei kada užteks man sveikatos, padėliosiu pas save žanrų aprašymus su lengvom nuorodom į jų genezę. Tikuosi, tada bus aiškesnė ir Tavo pozicija. O ji turi pagrindo. Gal tik ne toks vienareikšmis jis turi būti savo pateikime.

Visada,

A.P.
Įvertinkite komentarą:
Geras (3) Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2010-03-10 13:53
tadam tadam
nu suklydo žmogus
Įvertinkite komentarą:
Geras (2) Blogas
1 2 3
[iš viso: 57]
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą