Asurdiška,kai apie prastą literatūrinį puslapio lygį kalba tie,kurie apie literatūrą suvokia iš nuogirdų ir mokyklinių asociacijų, kurių darbus, geriausiu atveju, galima būtų vadinti eksperimentu.
Į poetes nepretenduoju, tačiau tų paviršutiniškų alia pastebėjimų nemėgstu. Konkretumo ir aiškumo pastabose.
Tuolab skirkite stilistiką - romantiką, neoromantiką, simbolizmą, buitinį realizmą, ironiją, groteską ir tt.
2013-04-27 17:55
tu teisi kažkiek. kas iš to. manau, deja ar beje, kad . vistiek nevoki ką kalbi. puslapis visą laiką vienodam lygį. niekas nekito jame. tik seniliniai garbytajai ateina pagerbti dingusiųjų.
dėl skyrimo.
laikau, kad rašliavoji buitinio realizmo stilistika, negrabiai naudodamasi daugeliu iš tavo minėtų st. elementų.
dnr vertinu labiau teigiamai, nei neigiamai.
2013-04-27 12:44
viskas gerai, tiesiog keistai pasirodė tas ironijos ir neoromantikos surašymas į vieną gretą. Norėjau pasakyti, kad tarp varnos ir varpinės taip pat yra (ir gali būti) akivaizdžiai bendrų dalykų, bet tai dar nereiškia, kad jas reikia gretinti. Nei standartų, nei antistandartų nereikėtų suabsoliutinti. Ne jie svarbiausi. Na, galbūt buvo kokiems futuristams, bet tik todėl, kad sutapo su kūrybos idėja. Niekas nesako, kad išskirtinė kūryba savaime yra gera, bet gera - būtinai yra išskirtinė.
2013-04-27 12:31
aš juk neatskiriau kryptis-tik parašiau ,kad stilius skiriasi ir stilistiką krypčių, vartojamų priemonių reikia suvokti,o ne taikyti vienodus antistandartus viskam,kaip daro daugelis jaunesnių kūrėjų.
2013-04-27 12:28
neoromantinė kryptis turi savo stilistiką, Ironija -ne bet kokią,o stiliui tarnaujanti priemonė. O varną nuo varpinės atskiria visi -net visiškas tiuntia.
Niekam kūryba neprivalo,todėl ji ir kūryba.
Kas sakė,kad ji turi būti išskirtinė? Vėl.kaip suvokiame tą išskirtinumą. Ar rašant kitaip nei visi-tai jau gėris?
Kad dabar tų "išskirtinų"tokia gausybė,kad išskirtiniu tampa- norma.
2013-04-27 11:13
Apie literatūrą geriausiai išmano jos skaitytojai. Neoromantika jokiu būdu nėra stilistika, tai kryptis. Ironija taip pat, tai priemonė. O varnos nuo varpinės neatskirti pasitaiko net specialius mokslus baigusiems :). Kiekviena kūryba privalo būti atvira eksperimentui. Kaip kitaip ji bus išskirtinė? Nemanau, kad čia esmė. Svarbiausia požiūris. Ko ir kam čia ateiname. Uždaras ratas, iš kurio sunku išsisukti. Rašom prastus kūrinius, nes geriems gaila laiko. Rašom prastus komentarus, probėgšmais, nes įsigilinti taip pat laiko gaila...
|
|
|