Rašyk
Eilės (79039)
Fantastika (2328)
Esė (1595)
Proza (11062)
Vaikams (2730)
Slam (86)
English (1204)
Po polsku (378)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter





Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 10:01
VUBF
Taigi - labai norėčiau, jog šios svetainės admin'ai pasitartų ir nuspręstų ką daryt.

Šiuo metu mano nuomone teisingiausia būtų atfutbolinti mūsų festivalčiką nuo šio konkurso, nes jis jau gavo tris "kuolus" iš trijų čia gerbiamų žmonių.

No more comments.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:56
VUBF
Dėl konkurso - tiesiog kai sulaukiam neigiamų nuomonių iš žmonių, kurie čia yra labai gerbiami - kokia prasmė dar toliau teršti šitą konkursą, atseit primetant savo festivalį?

Tegul lieka tas dainos konkursas tiesiog dar vienu konkursu būtent rasyk.lt sistemoj, be jokių sąsajų su šituo mūsų festivalpalaikiu - gal visiems bus ramiau?

O "nemanau, kad verta rašyt" dar gali reikšti tiesiog "neturiu laiko"? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:54
VUBF
Pasikartosiu.

Mūsų scenos naujokai nėra bardai ir niekas jų taip nevadina. Jie tik stengiasi būti bent kažkiek panašūs į bardus. Ir galbūt jiems kažkada pavyks. Gerbiama publika, kurios dėka vyksta šis festivalis, gali tai matyti ir išgirsti.

O jei ją taip nervina tie, kurie, kaip Jūs rašot, "šika ant bardų vardo" - koncertų kaina yra tokia, už kokią niekur kitur neišgirsit tiek daug pripažintų bardų dainų. Bent jau aš (besiremdamas savo trumparegiškom žiniom) taip manau...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:49
antanelis
VUBF, gal nepradėkime žaisti ant vilnelės sąžinės ir kitokių durnų žaidimų. ji jums padeda organizuoti konkursą, kaip matai, konkurse jau gan daug kūrinių, tai gal tegul jis ramiai tevyskta toliau?

o aš pamačiau naujieną apie šį festą ir pasakiau savo nuomonę. tai gal ir šnekam apie tai?

d.razausko nesakiau kad negerbiu. tiesiog daug kas dar nedrįsta jo vadinti bardu, nes šis vardas (ačiūdie) dar gan sunkiai užtarnaujamas. ir kai pamatai, kad kažkokie vaikeliai pasivadina šiuo vardu... tiesiog paima pyktis. kadangi visą bardų kultūrą gerbiu ir seniai ja domiuosi, todėl ir skėryčiojuosi. paprasčiausiai - baisu.

kodėl nenorėjot pasivadinti vu daininkais? muzikantais? kodėl būtent bardais?

o sakantys "nebemanau, kad verta rašyt" dažniausiai neturi tiesiog ką pasakyt. gal dar savo istorinių faktų pavaryk, kuriuos taip išmanai?

pikta, labai pikta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:41
VUBF
P.S.

O man nesvarbu, kad gerbiamo (iš tikrųjų neapsimestinai) Domanto kžkas nevadina bardu. Užtat as jį visa širdim laikau vienu profesionaliausių naujos kartos bardų.

Taip - mūsų scenos naujokai dar neverti būti vadinami bardais - tiesą sakant jų niekas taip ir nevadina. Jie galbūt norėtų kažkada būti taip vadinami.
O festivalio pavadinime (ir ne tik) tas žodis naudojamas dar ir dėl to, jog daugiau, nei pusę programos atlieka būtent Jūsų jau gerbiami (tikiuosi) ir savo vardą užsitarnavę bardai, kurie dar neatsisako dalyvauti šiame renginyje...

Bet ką čia dar rašyt. Nebemanau, kad verta.
Ketinau būti tyliuoju rasyk.lt vartotoju - nepavyko... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:30
VUBF
Niekas gi nesimuša.
Tiesiog pagaliau žmonės atvirai ir tiesiai pasako ką galvoja. Ganėtinai ilgai to reikėjo laukti ir prašyti :)

Jeigu kuris nors iš konkurse dalyvaujančių žmonių jau nebenori dalyvauti "mokykliniuose pasižaidimuose" - gali rašyti Piktokam Vilnelei - manau, kad turėtų būti galimybė išbraukti kūrinius iš konkurso.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:28
vilnelė vėl
nesimuškit, vaikai. čia tik dainos konkursas. o ne vieta aiškintis santykius.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:22
maat
nu sutinku ir spaudžiu kairę (hah) antanėliui,
kiek kartų tą patį sakiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-21 09:12
antanelis
vakar pakalbėjau su vienu vu studentu apie jus. labai jau intriguojanti tema :)

vienas toks pastebėjimas, mielas bardų istorijos žinove: visais laikais bardo vardą reikdavo užsitarnauti. ne kiekvienas šūdmuzikantėlis galėdavo juo pasivadinti. lygiai taip pat liko ir iki šių laikų - d.razausko iki šiol kai kas dar nenori vadinti bardu, nors jis savo bardišką/muzikinę karjerą jau ilgai tempia. ir čia tik vienas pavyzdys.

o kaip elgiasi mūsų nuostabieji vu muzikantėliai? paima ir pasivadina save bardais. ir įrodinėja, jog bardais yra kiekvienas, "nešantis savo širdį su muzika", norintis kiekvienam su skausmu išdainuoti kiekvieną natą, blah blah blah.

tai jeigu, tarkim, aš esu koks paprastas pankelis, sukuriu dainą "ajaja, kaip mylėjau, kaip norėjau, debesys plaukė, žvaigždės žibėjo", sugebu išgroti kelias natas gitara - tai jau galiu pavadinti save bardu! neblogai, sakyčiau.

šikat ant bardų vardo, istorijos kompetetingas žinove. vien jūsų BARDIŠKĄ gyvenimą parodo piešinys jūsų oficialiame puslapyje, kuris tik ir šaukia "pažiūrėkit koks aš vargšas atstumtasis, manęs niekas nesupranta, aš moku groti gitara ir kurti banalias eiles". išaukit gal iš mokyklinukų pasižaidimų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 22:38
antanelis
kad cicino mieliau klausyčiau nei jūsų :|
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 22:41
VUBF
Na matot... "Dainų festivalis"...
Čia jau ir Cicinas galetų atvažiuot...
Gal jo tekstai ir rimuojasi, bet poezijos juose labai mažai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 22:27
nieko
rašiau, rašiau, paskui viskas netyčia išsitrynė... anyway. pofig.
tik norėjau psakyti, kad kardinalai nesutinku su daugeliu jūsų čia išdėstytų minčių.
pavadinkite viską dainos festivaliu ir viskas bus paprasčiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 20:32
VUBF
Pratesim.

Bardais Amerikoje vadina Country atlikejus, taip pat keliaujančius blues-men'us.
Skandinavai irgi turi kažką panašaus į country stiliumi atliekamas dainas, kurias vadina wise.

Kas sake, kad Lietuvoje bardais turi būti (ir gali būti) vadinami tik būtent dainuojamosios poezijos atlikėjai?

Visa tai, ka išvardinot apie bardų istoriją, mes ir taip puikiai žinome - lygiai tą patį išgirdo festivalio publika pernai metais - tiek mūsų pastangomis, tiek netikėtos ir smagios Aido Giniočio "paskaitos" metu.

Esmė paprasta - kuo skiriasi šiaip dainininkas, rašantis dainas pagal rimuotus ir rimtus tekstus, nuo dainuojamosios poezijos atlikėjo? Ar apskritai skiriasi...? Turiu omeny ne popsistus.
Jei nelabai - tada ir galbūt jis gali būti priskiriamas prie bardų, kaip manote?

Šio festivalio tikslas - šiek tiek keisti požiūrį, jog Lietuvoje yra tik viena bardų rūšis - tie, kurie atlieka dainuojamąją poeziją. Bardu gali buti bet koks žmogus, nešantis savo dainomis meną, kultūrinį paveldą, tradicijas arba bent jau rimtai žiurintis į tai, ką kuria... Ir kartais visai nesvarbu ar jis perdainuoja liaudies dainą, ar atlieka savo sukurtą daina, ar įdainuoja poetų tekstus, ar pagaliau - repuoja su gitaros pritarimu - jis vistiek turi teisę ir priežastį bent kažkiek vadintis bardu. Jei jo daina turi nors vieną iš aukščiau išvardintų savybių...

Tiesiog mums taip atrodo...

Gal kam nors ir pasirodys juokingas šitas mūsų požiūris. Populistiškas, tikriausiai, arba labai komercinis...

Tačiau nei vieno, nei kito mes nesiekiame.
Festivalio metu dalyviai išmoksta išgroti kiekvieną natą ir išdainuoti kiekvieną skiemenį taip, jog jiems patiems širdis virpėtų. Išmoksta savo paprastutę daina paversti bent truputį meniška. O klausytojai turi progą visa tai pajusti. O jei jiems tai nepriimtina - visų gerbiamų bardų dainos turėtų būti pakankama paguoda už sedėjimą ar stovėjimą salėje :)

Šiemet bus visaip: vieni dainuos barokines dainas apie karalius, kiti - nuotaikingas dainas, panasias i prancūzų šansonetes, dar kiti - galbūt liaudies dainą bliuzo stiliumi... Bus visokių. Tiek tokių, kurie viską kuria patys, tiek tokių, kurie pasistengs įdainuoti šio konkurso dalyvių tekstus...
Juos visus jungs viena - bent truputėlis tracidijų, meno ir labai rimto požiūrio i savo kurybą.

Štai tiek.

Imkit mus ir kritikuokit
Ir tatai darydami būkit laimingi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 16:19
nieko
na na... hip-hopas sakote bardiškai?
labai trumpas ekskursas į istoriją:
bardai - ankstyvųjų ir viduriniųjų viduramžių keltų ir šiaurės germanų tautų dainiai, atlikinėję epinius poetinius kūrinius, paremtus istorija ir folkloru, taip švietę tamsuomenę ir perdavinėję svarbias politines žinias. Todėl ir bastęsi. Jiems artimi rūmų linksmintojai ministreliai ir pan... Bardų istorija esu nemenkai pasidomėjęs, todėl jei kils kokių įtarimų dėl mano kompetencijos šia tema, prašau kreipris, nurodysiu šaltinius. :)
Taigi, bardai - savo primine reikšme ir funkcija kaip individai ir kultūros dalis yra absoliučiai išnykę. Klausimas: kas tada šiais laikais vadinami bardais?
Čia iškyla kultūrinės perskyros problema. Prancūzai bardais buvo pavadinę šansonų atlikėjus, ar tiesiog gatvės muzikantus, rusų tradicijoje, persipynusioje su romanso tradicija bardai yra melodijngai apipintų SAVOS kūrybos tekstų atlikėjai, kurių tematika dažniausiai romantinė, arba patriotinė (Vertinskis, Okudžava, Rozenbaumas....). Lietuvoje bardais sutartinai imta vadinti unikalaus pasaulyje žanro - dainuojamosios poezijos atlikėjus. Dainuojamosios poezijos pradžia vienareikšmiškai V.Kernagio "Akustinis" albumas. Taigi bardai Lietuvoje = dainuojamoji poezija, kurios kanonai nors ir nėra ir negali būti aprašyti yra pakankamai aiškiai suformuoti atsikrų autorių.
Taigi man iškyla natūralus klausimas (ne priekaištas): VU bardų festivalis ir Hip-hopas? Kas per...?
su pagėra,
nieko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 14:43
antanelis
kuo blogai taksistai? kažkuo blogesni žmonės už kitus??

hehe, VU bardai :)) daug girdėjęs apie jus :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 13:27
VUBF
Trumputis komentaras apie bardus ir ne bardus.

Tekste, kurį tikėjomės išvysti kaip šio konkurso pristatymą, buvome paminėję festivalio rengėjų požiūrį į tai kas yra bardai.
Kad bardas nebūtinai turi atlikti dainuojamąją poeziją atitinkančias dainas ir panašiai...
Iš esmės netgi hip-hop gali būti pateikiamas bardiškoje plotmėje...

Tačiau (čia tikriausiai bus kažkiek nesąžiningas spjūvis į veidą mūsų pagalbininkams rasyk.lt administratoriams) buvo įdėtas toks konkurso pristatymo tekstas, kuris mums kategoriškai nepatiko vien del minties apie taksistus... :)

Taigi - labai atsiprašome jei kam kyla neaiškumų.  Klauskite - visada esame pasiryžę atsakyti ir padaryti renginį tokį, apie kurį galėtumet pasakyti "ech, buvo verta..." :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 11:11
varna
tai ar bardiškų dainų konkursas? nes ten jau įdėjo ir repukų. gal neaiški inform. dabar atrodo- bardai organizuoja, atsirinkinės, tai ir įvardinkit- dainos tik bardams. dalis tada nebedės tekstų. o gal tiesiog dainos konkursas? nsprnt
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-13 14:31
vilnelė vėl
taigi skyrelis bus pakeistas ir tiek. dabar konkurse, paskui eilėse. autoriaus namuose vizualiai niekas nesikeis.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-13 12:57
saulės rezginio vaikis
Gerbiamas VUBF, neturiu aš jokių problemų, gi išdykauju nuo pat ryto :) O štai Vilnelės piktoks visgi paklausiu: į kur tuomet po konkurso bus perkeliami konkursiniai kūriniai, jei jie jau ir taip prie bendrų, tik turi konkursinių statusą, jei gerai supratau. Na, klausimėlis gal šiek tiek retorinis, atsakymą norėčiau matyti didesniaja dalimi noro bendrauti prasme ... ... ... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-13 09:17
vilnelė vėl
Konkursinis kūrinys gali būti pašalintas tik vienu būdu - jeigu gaus keturis kuolus. Šios taisyklės jiems išvengti nepavyks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2 3
[iš viso: 59]
Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą