Rašyk
Eilės (78142)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 17 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-10 21:53
finafei
perskaiciau su pasimegavimu., net atsispauzdinau ir pasidejau po pagalve ir dar neviena karta perskaitysiu kai kankins nemiga :)

P.S. zinai zinai... as irgi noriu angelo >.< na uztektu ir mazo angeliuko ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-04 11:50
Panelė Niekas
angeliškai nepaprasta (: tiko prie visko (: šiandieninės nuotaikos, oro...
Labai gražu....
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-03 13:06
Saulės_Radija
o dabar. iš kito kambario atskilnda -- in the arms of the angel -- ir viskas tampa truputi stebuklu.

[tik viena aišku - kai tu suaugsi,pasiu, vis dar mokėsi rašyti angelų pasakas. ]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-02 15:24
ir kiti
daratėlė simptomiška. mergaitizmas juk yra srovė. mergaičių (didelių ir mažų) srovė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-02 11:26
Dratelė
kadangi įstikinau, kad mes vis dar nemokam komentuoti arba kritikuoti [ta prasme - arba viską sudirbame arba giedame didirambus], taip kad leidžiu sau išreikšti subjektyvią savo nuomonę :]
o man čia viskas gerai: man toks būtent yra Vilnius, kur gali burti apšepusiais namų kampais [nepamirškim kačių kačių...], arba net spindinčiom reklamom.
ir ieškanti mergaitė, ir angelas, netipiškas angelas, be galo čia viskas dera :]
ir dar.. o man patiko tame paprastume nejučia įsiliejantys kitokie žodžiai [na žinai apie ką aš :]
gerai, pasiu, gerai :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-01 09:40
Fantomas Nemiga
juokingiausia, kad kai skaičiau, grojo būtent kings of convenience...
netuščiažodžiausiu daugiau - į geru paveikslu mėgajamasi, o ne apie jį kalbama.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-01 00:10
rimšė
labai gerų komentarų sulaukei , pasiu:)vadinasi, parašei GERAI, nes sudominai.pritarčiau ir alu...ir Si- yra mergaitiškumo, yra ir jo pozavimo...tik gal jis tikras, nes mergaitėms pozavimas yra"iš kūno ir kraujo"...:)
yra gylio.tiksliau, kaip didelė mergaitė, aš pamačiau didelį pasakotojos  saugumo poreikį, kurį ji projektuoja į romantišką aplinką ir įdomius pašnekovus - suaugusius vyrus:)Poreikį vyresnio brandesnio pašnekovo, kuris suprastų pasaulio sąlygiškumą, mistiškumą, gal net lolitiškumą...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-31 15:28
shengli
gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-31 14:02
Mauxion
Prikaustė iki pat pabaigos. :) (...)Kaip manai ji žino? <...> ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-31 11:12
ŽivilėZab
Taip ramiai, kiek romantiškai ir rudeniškai gražu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 23:22
Si bilė Sibire
O kas yra kūrinys, jei ne tam tikra poza?
Taip, kūrinys ir yra poza, tačiau tokia įtikima, tokia tikra, kad jos nejaučiame. O jeigu tik pasijunta, kad ji yra, vadinasi, teksto kokybė galėtų būti geresnė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 22:35
roco alu
beje, kažkas puikiai kalbėjo apie mergaitiškumą.
puikus pastebėjimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 22:23
roco alu
aš iškart norėčiau prikibt prie kelių detalių, kurios, kaip visad, pas mane išsiplečia ir taip paliečia visa tai, ką norėjau papasakot, bet nutingėjau, tad apsibrėžiau tik tomis detalėmis. taip jau būna :)

o detalės štai tokios: Nebesugebu suvokti jo sakinių struktūros. Tarsi visą parą būtų skaitęs Dostojevskį ar Bulgakovą. šitai, manau, darbą, kaip idėją, kuri, kaip suprantu turi atspindžio į fikcijos gretas, žlugdo, smukdo. visgi tas neloginis sakinys, tie du sakiniai, kurių čia nereiktų, nes pastabesnis skaitytojas, kuris, kaip aš, tavo tekstą varsto, nes ieško kažko daugiau, ne tik pasimėgavimui būta skaitymo, jis supranta, kad pačio rašytojo kūrybinis išprusimas išsiduoda kiek per daug giliu vėjavaikiškumu ir pačio teksto kaip rašymo supratimu. kadangi, dostojevskis ir bulgakovas, aha, kaip apie juos puikiai galėtume pakalbėti, nuleidžiant tarsi galvas, prieš kažką aukščiau. betgi tokia pozicija, kaip jau matai, toliau bus kalbama apie pozą, kaip rašytojo, tuos tekstų rašymo įmantrumus (bulgakovo dostojevskio) tarsi nustumia šalin. o, mano galva, taip nereiktų. tiesiog, leptelėjimas.

o poza jaučiasi ir dar kaip. man poza nepatinka, galbūt pozos nereiktų literatūroje, visur kitur gerai, jei tai komercija. taigi poza kaip ir komercinis dalykas, čia mano supratimu.

tolesnis ginčas apie detales, tai būtų ineternetas, kurį paliesti tikrai galima. tik jo nekiškim į rėmus ir sąvokas.
taigi jaučiama vėlgi poza pirmame plane. tiek būtų apie detales.

kažkas pastebėjo, kad dialogai netikri, dirbtiniai, o, manau, ir pats tekstas, visa jo semantinė struktūra dvelkia dirbtinumu, kuris nežymiai persimeta, kaip jau sakiau, į tas detales, apie kurias kalbėjau. jų čia būta daugiau, beje.

nenoriu pasirodyti protingas. aišku, tai tik mano pastebėjimai.

ir dar. į komentarus reiktų sureaguot komentaru. nesinori pyktis... tik kad tavasis būtų vertas manojo.

sekmes
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 20:15
plast_
lengvai skaitomas. lengvas stilius. jau gal nesikartosiu dėl to mergaitiškumo ::)
sakyčiau, kad gal šiek tiek per saldus
bet visumoj neblogai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 19:13
Rynė
Pasiu, tu negali nerašyti. Viskas čia gyva ir šilta, ir tikra. Tekstas užburia savo nuoširdumu, netikėtais posūkiais, įdomiais dialogais. Yra vietų, kurios reikalauja gilesnio pamąstymo, o ne vien skaitymo su įsijautimu.
Iš manęs 5. Ir pažadėk, kad rašysi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-30 14:39
shoku
dialogai. negyvi.
angelas cia - beprasmis, nes negyvas ir is cukraus - pabaigoj visai ishtyzhta. atsargiai su angelais.

ir tekstas del to mires. bet.

rasyti gali. gali. rasyk.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-29 21:06
nava
ash ka tik is 'tarp vilniaus ir kauno':)

zn, man labai patinka tokio stiliaus kurinukai: truputi mistikos, ziupsnis shyziniu detaliu, visur jauchiamas tikrumas ir nuosirdumas.
skyriu pavadinimai geri. apskritai patiko viskas, tik dalyku, gelbstinciu nuo rudens sarasas galejo buti ir ilgesnis ir idomesnis. joa, ruduo nepagydomas, tas tiesa.
jauchiu, kad norejai pagvildenti tokia rimtesne tema: apie erdve ir laiko tapatuma, zmoniu buvima toj pacioj vietoj, smthg like that. noras lb geras, bet jam igyvendinti padaryta per mazai.
tai va, siaip man tikrai patiko! :)

beje, tranzuot panelem be palydovu - lb pavojinga! nedaryk taip:) angelai nuo autostradu prievartautoju neapgina ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-29 19:42
Si bilė Sibire
Vienaip ar kitaip, jis čia yra geras, nes manęs netrigdė. Tiesa, pamačiau ir gilesnių dalykų, kurie kone visai nukreipė dėmesį nuo "mergaitizmų".
Bet iš esmės sutinku su ir kitais.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-29 19:35
ir kiti
pala, tai ne tik šitie atributai. čia viskas tuo persunkta. japonų kino vakaras, kings of convenience, džiazas, rytinis miegas. etc etc.

jei išmestumėm angelą ir arbatą, liktų kitas mergaitizmas. jei mergaitizmą išmestumėm, liktų skeletas su dialogu.

mergaitizmas yra šio teksto mėsoje. ir jis kokybiškas. tik klišių nestokoja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-29 19:30
Si bilė Sibire
*arbatą, persiprašau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2 3
[iš viso: 54]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą