Rašyk
Eilės (78165)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







8, 00 h ryto. Viena iš laimingiausių akimirkų per visą dieną. Štai pagaliau, aš jau laikau ją savo suprakaitavusiose iš laimės rankose. Tai paprasčiausia durų rankena, sakyčiau netgi visai neišvaizdus plastmasės gabalas, bet jaučiuosi taip, tarsi laikyčiau rankose mylimą moterį. Akyse aptemo, didžioji dalis kraujo subėgo iš galvos į papilvę, norisi klykti iš laimės. Bet susivaldau, praveriu duris ir žengiu vidun...
      Mane pasitinka pažįstamas šviežių ikrų, kokoso, bei XO kategorijos konjako kvapas, bet man tas nė motais... Nesėkmingai bandydamas nuslėpti nevaldomą erekciją pasilabinu su bendradarbiais, jų pailsėję, žvalūs veidai švyti supratingom šypsenom- mes juk darnus, vieningas kolektyvas. Viršininkas, ponas J, pagarbiai paspaudžia man ranką, šis garbus žmogus, visada perdėtai džiaugiasi mane matydamas, ir jaučia beribį dėkingumą, už tai, kad būdamas geriausias barmenas nesibodžiu dirbti tokioje skylėje, ir už tai kad uždirbu jam pinigus .
      Pasilabinęs su visais, užlipu laiptais į antrą aukštą. Eksperto žvilgsniu nužvelgiu banketinę salę, nors pastebiu keletą nežymių trūkumų- pasitenkinimo šypsena neapleidžia mano veido. KAIP MAN GERA! rikteliu, nusispiriu savo krokodilo odos batus, susilankstau ir padedu ant kėdės drobines kelnes, stebiu kaip palengva ant grindų nusklendžia šilkiniai apatiniai. Apžiūriu veidrodyje savo liekną, įdegusį kūną, „pagaliau aš darbe“ tyliai pagalvoju, ir apsivemiu...
2006-10-22 16:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-23 21:44
časm
geras... antra karta perskaicius labiau patiko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-22 21:58
seele des rosses
oo.. m, keistai įdomu... 4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-22 21:01
va va va
neblogai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-22 20:07
KatinasBazilijus
duru rankena, tai toks daiktas kuri pasukus atsidaro durys, na tuo atveju, jeigu jos nebuna uzrakintos...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-22 19:58
časm
hm..... prie ko cia rankena?... ant galo net slykstu pasidaro kai perskaitai... biski padauginai?.. ar truksta dozes, jog vemi?... nzn siaip neblogai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-22 18:22
Svetlana Ryžikova
bleeeeeeeeeeeeeeeet:)))
duxe kaip genialu !!! awesome!!! grynai nu zvengiau susiriesdama Pavarai kaciuk zinok tikrai turi talenta tu tik rasyk nesustok ir pletok tuos terkstukus.:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą