Rašyk
Eilės (78156)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 13 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ryte atsibudes Rūncia (toks buvo katino verdas) pradėjo skanumynų šiukšlių konteineryje. Subėgo jo draugai katinėliai, ir irgi pradėjo ieškoti palikto gardaus kasnelio. Papusryčiavęs Rūncia iššoko iš konteinerio, pasirąžė, ir nukeliavo link jo draugo Pūkio namo. Pūkis gyveno gražiame, prabangiame name. Rūncia pribėgo prie lango, pabeldė į jį savo aštriu nageliu, ir langas prasivėrė. Už jo stovėjo storas pūkuotas katinas. Pūkis iššoko pro langa, ir nušokavo paskui Rūncia. Jie vaikščiojo po parką, ir draugavo su visomis sutiktomis katytėmis.  Staiga prieš juos išdygo didelis šešėlis. Tai buvo žmogus. Jis rankoje laikė didelį tinklą. Rūncia pradėjo bėgti, o Pūkis paskui. Rūncia šiaip ne taip pabėgo, bet pūkis įsipainiojo į tinklą. Rūncia bėgo labai greitai, ir stengėsi neatsigręžt. Jis suprato, kad jo geriausią draugą sugavo, ir, kad jam bus kažkas blogai.
Jis pradėjo galvoti planą, kaip padėti Pūkiui pabėgti iš kalėjimo. Jis pamatė, kad Pūkį įmetė į nedidelį autobusiuką. Rūncia pasekė atobusiuką, ir atsirado prie didelio pastato ant kurio buvo parasyta: Gyvūnų prieglauda. Rūncia pamatė pravirą langą, ir įšoko pro jį vidun. Viduje buvo daug narvų, ir kažkoks žmogus laikydamas pūkį, rašė ant kažkokio popieriaus. Rūncia šoko ant žmogaus, ir suleido nagus. Žmogus pašokęs metė Pūkį, o Pūkis tuo pasinaudojęs šoko pro langą. Rūncia nukrito ant žemės, bet dar nespėjus normaliai atsistoti žmogus griebė jį, ir įmetė į narvą. Jis visaip bandė išsilaisvint, bet narvas buvo per stiprus.
Kitą dieną Rūncia atsibudęs pamatė pūkį sėdintį ant palangės.  Pūkis šoko ant stalo. Ant stalo buvo didelis raudonas mygtukas. Pūkis kaip tik ant jo ir atsistojo. Visi narvai atsidarė, subėgo žmonės, bandė gaudyt, bet nekaip sekėsi. Rūncia su pūkiu šoko pro langa, Rūncia palydėjo Pūkį iki namų. Prie namų stovėjo pūkio šeimininkė. Ji atrodė labai nustebusi. Ji matė, kad jie geri draugai, ir jai labai patiko Rūncia. Ji paglostė Rūncią, ir nusivedė išpraust. Nuo tada Rūnciai nebereikėjo gyvent konteineryje. Jis gyveno su Pūkiu prabangiame name. Jie vis labiau draugavo, Rūncia susirado draugę, ir gražiai gyveno...
2006-09-19 22:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 22:58
NVO
NVO
Siužetui trūksta originalumo, labai erzino tai, kad kone viskas jau kažkur girdėta, įvykių eiga lengvai nuspėjama.
šiaip toks vidumi tvarkingas, perskaičius liko galvoje trumpametražis filmukas, kas yra gerai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 18:36
pieva yra Jeržio
Atmestinokai parašytas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 17:35
Drukis
"Ryte atsibudes Rūncia (toks buvo katino verdas) pradėjo skanumynų šiukšlių konteineryje."

Toks pirmas paliaupsinto kūrinėlio sakinys. Už ką tos liaupsės? Kas ten jame? Būt.k.l. vyr.g. veik. rūš. dalyvio rašybos klaida; verdas, vordas ar vydra, o tarinio sakinyje visai nėra. Nei tariamo, nei numanomo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 14:04
zebr slepiasi nuo rašyko
pernelyg greitas.
ir pernelyg dažnai kartojasi "Rūncia" :)
o šiaip - neblogas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-20 12:45
cant stop
Mano katino vardas runcia :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 23:53
SRS
SRS
super

4
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 22:22
Kirvoboica
reiktų duot paskaityt vienam savo geram bičeliuo Arūnui, mes jį irgi Runcia vadiname :))
niu o šiaip, kaip vaikams - visai suskaitomai-suprantamai.
3.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-19 22:09
cant stop
Eidamas namo mačiau daug mielų katinėliu sėdinčių konteineryje, taigi man kilo įkvėpimas , ir aš kažką sukūriau :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą