Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Vieną žiemos vakarą senelis vaikams parnešė lauktuvių – pilnas kišenes raudonų ledinukų. Nuostabu. Ledinukai buvo saldūs ir kvepiantys žemuogėmis. Vaikams jų norėjosi dar ir dar. Ir mama šį kartą nieko nesakė, leido skanauti ledinukų, kiek širdelės geidžia. Buvo labai smagu. Juk raudoną žemuoginį ledinuką galima pasikišti po liežuviu, pastumti į vieną, į kitą žandą arba pasidėti ant liežuvio galiuko ir padaryti cakt, o tada smarkiai patraukti į save saldžių žemuoginių sulčių. Pagaliau burnytėse ir pilveliuose pasidarė saldu, ir žemuoginės linksmybės pasibaigė. Be to, visi žino, jei galima smaližiauti kiek nori, tai norisi ne tiek ir daug.
Kai mažieji jau snaudė savo lovelėse, o suaugusieji ramiai žiūrėjo televizorių, senelio striukės kišenėje kažkas atsitiko. Visą dieną ramiai gulėję ir laukę savo eilės, kada bus ištraukti, ledinukai subruzdo. Jiems pasidarė šilta, jų šoneliai patižo, o žemuoginis saldumas ėmė tekėti į kišenės siūles.
- Siaubas! Aš tirpstu! Tirpstu!
- Man karšta...
- Oro... Oro... Trūksta oro!.. Uždusiu...
Ledinukai šaukė, stumdėsi, kumščiavo vienas kitą ir ropštėsi lauk iš kišenės.
- Pasitrauk, aš pirmas!
- Nelipk ant manęs, aš juk sakiau, kad man trūksta oro!
- Nedorėli, ko prikibai prie mano šono?
- Tai tu prie manęs prikibai.
- Aš nepasiduosiu! Aš būsiu pirmas!
Kišenėje prasidėjo tikros peštynės. Kai jau rodės, kad kuris nors ledinukas išsiveržė į priekį, staiga kitas atsiplėšdavo nuo kaimyno nugaros ir, atsidūręs saldžiosios kupetos viršuje, šaukdavo:
- Aš pirmas!
Peštukų jėgos seko, šoneliai lipo vienas prie kito, bet triukšmas kišenėje netilo.
- Begėdi, tu mane prispaudei! Aš negaliu nė krustelėti.
- Tu pats begėdis. Tu ištiškai tiesiai man ant galvos. Pažiūrėk, į ką dabar aš panašus!
- Tu pats kaltas, kad taip atsitiko.
- Visai ne. Kaltas tu. Jeigu nebūtum prikibęs man prie kojų, aš jau būčiau išlipęs laukan.
Ledinukai tikriausiai dar ilgai būtų ginčijęsi, tačiau filmas baigėsi, ir senelis prisiminė kišenėje paliktus saldumynus.
- Fe, - pasakė senelis, kai iš švarko kišenės ištraukė lipnų rausvą gniužulą. – Netvarka, - atsiduso ir išmetė ledinukus į šiukšlių kibirą.
- Iš čia aš jau niekada nebeišlipsiu, - sudejavo pats triukšmingiausias ledinukas ir išsiskleidė rausva balute aptižusiam kaimynui ant nosies.
2006-09-12 17:07
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-12 19:36
zebr slepiasi nuo rašyko
neįdomu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą