Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Iš viršaus matėsi visas kambarys. Didžiulis veidrodis, nedidukė spinta, supamasis krėslas, nedidukas staliukas su vaza, pilna žibučių, saulės nušviesti paveikslėliai, kurių buvo pilna ant visų sienų ir dar daug kitokių daiktelių. Dulkelė krito tiesiai ant vienos ryškiai mėlynuojančios žibuoklės žiedlapio. Vos nutūpus, dulkytė išgirdo žibutės priekaištus.
- Oi, kiek daug dulkių susirinko, kiek jos daug sveria, kaip man sunku, nupurtykit jas, nuvalykit, greičiau, kitaip nudžiūsiu!

Ši gėlytė buvo labai išpuikusi, todėl grakščiai pajudinus savo žiedlapius, paleido dulkių pluoštelį kristi žemyn.

Šįkart mažoji pataikė tiesiai ant beropojančio tarakono nugaros. Šis buvo malonesnis, bet labai skubėjo, dėl to staigiai nustūmė dulkelę nuo nugaros tiesiai ant grindų.

Ir dabar dulkei neteko ilgai ten gulėt. Pasirodė nedidukė mergytė, nors mažylei ji atrodė labai didžiulė. Rankoje ji turėjo nediduką skudurėlį, ir jai smagiai švystelėjus, dulkelė vėl pasileido kelionėn. Šįkart ji ilgai ir nuobodžiai plaukė kanalizacijos vamzdžiais. Nieko įdomaus nepamatė, nes aplink buvo aklina tamsa. Tačiau netrukus ją apakino skaisti saulės šviesa. Dabar keliauninkė plaukė didele, plačia upe, bet netrukus pakilo oran ant anties plunksnų. Ten ji išdžiuvo ir vėl atgavo ankstesnį savo pavidalą. Bet paukštis pasipurtė ir dulkei prieš akis vėl buvo ilgas skridimas žemėn.

Pastatai, žmonės ir mašinos pastebimai greit artėjo. Dulkelė pamatė langą su ryškiai oranžinėm užuolaidom ir užsimanė ten užsukti.

Po kelių minučių ji jau skrido pro langą. Ten ji pamatė gražią, tvarkingą ir spalvotą patalpą.

Iš viršaus matėsi visas kambarys. Didžiulis veidrodis, nedidukė spinta, supamasis krėslas, nedidukas staliukas su vaza, pilna žibučių, saulės nušviesti paveikslėliai, kurių buvo pilna ant visų sienų ir dar daug kitokių daiktelių. Dulkelė krito tiesiai ant vienos ryškiai mėlynuojančios žibuoklės žiedlapio. Vos nutūpus, dulkytė išgirdo žibutės priekaištus...
2006-09-09 16:44
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-11-08 17:23
Širšių lizdas
tobulėji zebre :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-27 15:27
Lengviau Jaustųsi
ziaurei grazu:) bet pasidaro liūdna kai pagalvoji, kad mes tai pat lyg ta dulkelė...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-10-07 16:00
OAL
OAL
Mes visi, kaip tos dulkelės, keliaujame blaškomos gyvenimo atsitiktinumų, kurie kartais netyčia ( o gal taip reikia, t. y. tyčia) grąžina mus į mums reikalingą vietą. Ačiū už mielą pasaką.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-29 20:03
sliekelis
Idomi pasakaite tik man nelabai patiko, kad cia pasaka be galo:D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-09 18:08
spot
Nuotaikinga kelione i miego ir sapnu sali kartu su dulkele. Nepakartojama.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-09 17:03
zebr slepiasi nuo rašyko
jei kas nesupratot, tai čia begalinė kelionė, begalinė pasakaitė... :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą