Rašyk
Eilės (78171)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tą vakarą norėjau išprotėt, arba nepatingėt nušokt nuo kokio padoresnio tilto, pavyzdžiui nuo Pont de Normadie.
Nors ir pasidulkinau su savo lotynų dėstytoja mano kirvis buvo neramus. Galvoje sukosi įvairios mintys kaip jį pagaląst. O kad ant kelio pasitaikytų, koks besidžiaugiantis senatve pensininkas. Tačiau pro šalį praėjo maža mergaitė su kryžiaus formos kuprine.
- Mergaite, atsiprašau kur čia Patriko stotelė? – mandagiai paklausiau.
- Jūs turbūt ne vietinis, kaip tik pro ją einu, galiu jums parodyt – šypsena nudeginusi veidą atsakė ji. Rodės, jog prancūzai patys prašosi nemalonumų.
- Būtų labai miela, jeigu tau pakeliui, – atsakiau ir mudu nuėjome.
Kiek supratau, ji pasakojo apie savo mokyklą, kokie nuostabūs jos mokytojai, klasiokai. Dalinosi netgi intymiausiom paslaptim, neva jos ir Bazilijaus tėvai labai džiaugiasi jųdviejų bičiulyste ir vasarą Marijos tėvai ketina nupirkti jiems kelionę į Laplandiją. Kai pradėjome eiti kiek tamsesne kelio atkarpa, pamaniau kad kaip tik dabar ją nusitempsiu į bromą, nuplėšiu rūbus, rausvą suknelę ir padarysiu ką ketinau, tačiau susilaikiau, kai ji pradėjo kalbėti apie Lietuvą. Išprususi mergaitė pamaniau ir nutariau kuo greičiau pabaigti savo gyvenimą.
- Dėkui, Marija, jog parodei kelią. Sėkmes tau su Bazilijum – pasakęs ir palikęs ją tylėt pasukau iš kur atėjau.
Prie sienų trynėsi pensininkės su terbom, pro šalį praskriejo kelios poros laimingų įsimylėjėlių. Akimirką pasigailėjau savo poelgio ir nutariau pasivyt mergaitę, bet bromoje storai sukniaukė katė. Pasukau kaklą, tačiau tamsoj nieko nesimatė.
- Dėde, imkite Bibliją – nežinia iš kur atsiradusi ištiesė knygą Marija.
- Kad tave kur biesas. Ačiū, paimsiu, bet iš kur čia atsiradai?

Religijotyrininkas Gintaras Berkerevičius sako, kad Marijos apsireiškimai – sąlygiškai dažnas ir paslaptingas fenomenas. Marija pasirodo ir Europoje, ir Lotynų Amerikoje, bet ne kokiems karaliams ar vyskupams, o mažiems vaikams, vargdieniams; pasirodo miestuose, palei upelius, grynoje gamtoje ar tiesiog metro stotyje. Šiuo požiūriu ji nepaprastai demokratiška.
2006-09-05 16:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-22 22:36
zizas
man patiko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-15 20:42
St Boleslof
cia jumoras, kurio nesupranti
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-14 21:59
klimbingupthewalls
idėja gal ir nieko, bet aiški tik dėl italiku parašytos pastaipos, o pačiam kūrinyje atskleista labai nykiai ir atmestinai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą