Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kartą gyveno du paukščiukai. Vieną dieną jie nutarė susisukti namus. Taip tarę, puolė uoliai rinkti šapelius, šakeles ir kitas statybines medžiagas. Įpusėjus amžiaus statyboms, abu suvokė, jog tai nelabai malonus darbas. Dar kokią valandžiukę pavargę, nutarė sušaukti visuotinį susirinkimą ir pasitarti, dėl darbų racionalizavimo. Susėdę abu ilgai svarstė, diskutavo ir nusprendė...
Vasarą vis vien pakankamai karšta, o jie daug vaikų neturės. Be to, patys vakarus leidžia tupėdami ant šakos, tad kam tvirtus namus statyti, kai taip tingisi. Kaip tarė, taip ir padarė.
Išsiperėjo jie tris nuostabius paukštyčius. Maitino juos, visaip puoselėjo. Tik kurią tai karštą vasaros dieną į gimtąjį mišką atsliūkino audra. Sugriovė silpną paukštyčių lizdą, o paukščiukus pasmerkė myriop. Gailios ašarėlės riedėjo per pašiauštas plunksneles, bet tai jau negelbėjo.
Kartais dėl mūsų apsileidimo, kenčia mūsų artimieji.
2006-08-30 15:46
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2008-04-24 09:52
Juodė
Širšiu lizde - Gali. Paukščiukai juk silpni padarėliai :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-01-03 15:20
Plogutits 518
:)niu kodėl viskas teip blogyn į pabaigą, kas čia po faibeliais yr, ar jau jums saulė nešviečia ar jau kas..:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-07 10:09
ismintis
:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-08-31 13:03
Širšių lizdas
Komentaras turbūt galėtų būti nukopijuotas nuo komentaro po "Amžina žiema". Forma. Neapdorotas iki galo gaminys. Tas racionalizavimas man kažkaip keistai čia atrodo. Galima ir sveikintina vaikus mokyti naujų žodžių, bet čia jis visai neįsipaišo (bent man). A va dar klausimas. Kaip gali audra pasmerkti paukščiukus myriop?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-08-30 17:00
pieva yra Jeržio
O kokia pabaigėlė. Ak.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-08-30 16:02
TikErika
žinau ir aš vieną. apie žvirblį (daugelis jį turbt žino). gulėjo žvirblis sušalęs ant kelio...ėjo pro šalį karvė ir apš**o. tas sušilo, atsigavo ir pradėjo čirškauti. jį išgirdęs katinas ištraukė iš š**o ir suėdė.
moralas:
1. ne visi kas tave apš**a yra tavo priešai.
2. jei jau sėdi š**e, garsiai to niekam neskelbk
3. ne visi, kas tave iš to  šu*o ištraukia, yra tavo draugai.
:)
beje, 2
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą