Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







  Ne! Ir ne todėl, kad Dievas to netoleruoja. Dievas ir žmogžudžių netoleruoja, o mes vis tiek žudome. Ne todėl, kad atsivėrus pragaro vartams kunkuliuojančios smalos katilan papulti nenoriu. Priežastis paprastesnė.
  Lietuvos gyventojų masė (siekianti tobulumo masė, įkvėpta masė ir t.t.) man įgrisusi iki kaulų čiulpų, o aš masei - mokytojams, mąstytojams, pardavėjams, šviesos nešėjams, tobuliesiems ir nuostabiesiems - įgrisusi iki kaulų čiulpų. Ir jei nusižudyčiau ( pasikarčiau, nusinuodyčiau, atbildančiam traukiniui nugarą atsukčiau, į prarają šokčiau ir t.t. ) , masė džiaugtųsi ir rankutėmis plotų kaip rankutėmis ploja vaikai stebėdami cirko reginį.
  Atsiprašau, nors ir viskas mano rankose, aš negaliu doriems žmonėms tokio džiaugsmo suteikti, todėl nutariau nesižudyti niekada. Visų šventųjų išminčių ir kitų neapsakoami tobulų ir nuostabių padarų pykčiui - nesižudysiu. Gyvensiu besišypsodama, kvėpuosiu užnuodytu oru, prausiu veidą chemikalais praturtintu vandeniu, stebėsiu susiraukusius ir skausmo iškreiptus praeivių veidus, žiūrėsiu į šį burtų deivės Hekatės mėnulį.
    Nesižudysiu. Tegu kaukia dora masė, kad šildausi jų saule ir šypsausi.
    Bet svarbiausia, kodėl dar neplauksiu Letos upe Tartaron - ogi labai trokštu pamatyti tą milžinišką pasaulio pabaigos ugnies kamuolį prarysiantį dvokiančius didmiesčius, bažnytkaimius, vandenynus, dykumas, pievas, tobuląją masę. Trokštu išgirsti tą triukšmą ir pamatyti paniką, bei gerai įsiklausius išgirsti rūstų Visagalio balsą.
2003-05-27 14:13
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-30 23:38
LeMale
Derėtų nederėti nužudytis. O protestas man jusu patiko,toks jaunatviškas ir atkaklus...Tos "tobulos" visuomenės mitas jau seniai svyruoja ant svarstykliu :]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 21:32
black eyed
nemanau kad pasaulio pabaiga pamatysi, nemanau, kad ir rankutem plotu, nes jie taves nezino.
beje ne TARTARA, o TARTARAS tai turetu buti "TARTARAN"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 21:26
last action hero
nieko jie neplotoo... susigraudintoo visi iki vieno, ir kalti kokie tai pasijaustoo... rimtaj.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 15:36
Jacquelline
Kokia ironija, kad tiems, kuriems tikrai vertėtų nusižudyti, tokia mintis net į galvą nešauna....Na čia toks lyrinis nukrypimas. O šiaip, Saulyt, neblogą teoriją išvedei ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 14:25
lioo

..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 14:24
Kaliausia
teisingai
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-27 14:14
LetMeFly
chia buvo inprovizacija P.Kutkaičio 'purslų' tema.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą