Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 12 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







            ***
            Nesiūlysiu prisėsti
            By Nebūties Nėra

- Nesiūlysiu prisėsti, – ciniškai nusišypsojo ji.
- Užuomina, jog esu nepageidaujamas? – kilstelėjo antakius ir kalbėsenos toną drauge.
- Pasižiūrėk į nebūtį už lango, – tradiciškai nusuko temą. Nenorėjo, kad išeitų, nenorėjo, bet varė. Ambicijos spaudė lyg myžalai pūslę.
- Iš kur žinai, jog nebūtis balkšva? -  paklausė lyg be klaustuko..- Kurrr arrrgumennntas?
- O kur argumentas, kad ne balkšva? Kuo tau neįtinku, a? – įširdo, suagresyvejo, pasišiaušė…
- Nepradėk, – piktai sučiaupė lūpas ir per jas košė toliau: – “Įtinku – neįtinku”. Kaip “vada ni vada” vaikystėj. Tavyje gyvena neūžauga.

Karčiai nurijo lašelį, spaudžiančių ambicijų. Ji lėtai priėjo prie nebūties, rankomis apsivijusi liemenį. Vėliau staigiai atsisuko ir piktokai spragtelėjo pirštais, aidu lyg išvaikydama balkšvumą:

- Tu nori pasakyti, kad nebūtis  - “vada ni vada”? Cho cho cho… - jos balsas suskambėjo dusliai it afrikietiškas būgnelis, mušamas mėgėjo. 
Taburetė krūptelėjo – vaikinukas prisėdo ją, pasirėmęs nukarintą galvą rankomis – taip, kaip daro viltį ir kantrybę praradę gyviai:
- Nebūtis yra vaikystė. Ir neūžauga tavy.
- Aš tau neleidau atsisėsti, – vėl ciniškai nusišypso ji, bet žvilgsnis dreba, baugščiai apžiūrinėdamas praradimą.
- “Leidau – neleidau”…,- kartojo atlošęs galvą kadais orą skrodusioms apleisto vagono sienoms, delnus laikydamas meldimosi pozoj, tik tarp šlaunų. Galiausiai atsistojo. Riebiai (demonstratyviai) nusispjovė. Ir dingo priešais esančių durų angoj. Dulkėtu užpakaliu, kiek neurotiška eisena išlindo iš nebūties gimdos -, neūžaugos, “vados ni vados”, “įtinku neįtinku”… Ir ėjo bėgiais tolyn, susikišęs šviesių kelnių kišenėn rankas, kadaise glosčiusias jos begalybę.

(Šį dialogą mano galvoje surežisavo stt812 (berods, toks jo nickas siame portale), atsiuntęs įkvepiančią nuotrauką. Paprašykit, gal ir jum parodys. Taigi viešai atsiprašau stt812 (arba diplomato, euforijos, etc.), kad pavyko nekaip. Et, kaip sakoma, geros nuotraukos šūdina proza neištepsi.

***

Balti Drambliai
By MuMu Francūziškai

- Ėėėė, mane jaudina… - stabdau.
- Ėėėė rimtai. Žiūrėk, kaip akių kampučiai nusileido! Tavo keliai – erogeninė zona. – sakydamas lyg pats jaučia pastenkinimą.

- O Romas mergelė? – pokšt iš niekur nieko.
- Iš kur žinai? – sutrinka.
- Prie gretimo stalo bokalą kilnojantis vyras – irgi mergelė… - veidu praplaukė užtikrintas akių šypsnys.

- Atsiprašau, Jūs mergelė? – suklūsta.
- Nesikeik. Aš ne Mes. Oficialumas – nereikalinga bendravimo forma. – Nemėgstu bendrauti per nuotolį. – prisėda.- Neprieštarausit?
- Prašom rašom. – platūs rankų užmojai (nuoširdi kūno kalba).
- Ką rašot?
- Egzaminas trečiadienį.
- Rašyk briedą. Dabar madinga ir efektinga.
- Briediena? – įsiterpiu.
- Briediena, cho. Elniena, kiauliena… - interpretuoja Mergelės draugas Kęstas (Keistas?). – Skandinavijoj valgiau.
      Iš Skandinavijos! Anaiptol nepanašus į filologą. Primena buvusį kaimyną iš gretimos                                                                     
      laiptinės – tolimųjų reisų vairuotoją. Dabar nebeturiu laiptinės. Užtad šašai ant kojų.
      Nuo naujųjų namų naujųjų laiptų. Naujoji (Vilnia?)… Ten bent sienos minkštos.
- Kiauliena nesveika – drenkia neigiama energija nuo mėšlo. O ir jų skerdimo stresą virškina ne kas kitas. MES. – ot prabilau – mitybos specialistė, vakarais kertanti kilogramą zefyrų. Ir karštą šokoladą. Lovoj.
- Kuo būsi?
- Lokomotyvo mašiniste. – atsakau.
- Teisingai, visi talentai pradeda nuo geležinkelių.

Mergelė dėsto. Universitete! Net patiki saugoti skėtį. Kitą skėtį atidavė barmenas (kažkas paliko). Jam nelyjo, į makaulę nevarvėjo – nereikalinga ir tiek. Žalias skėtis. Kaip nuvertėjęs doleris L-žūbe (Lietuvos žemės ūkio banke. Šiandien ten pervedė dalį palikimo. Nei daug, nei mažai. Paskaičiavom, jog subaliavojus su šimtu metalų (kairinis kirtis ant e) kokiam Radisson SAS Astorija nieko neliktų). Tik pachmielas – baisus, koks būna gėrus tik su filologais.

- Tu toliaregiško mąstymo. – sakau.
- Toliariarygstė gali būt siaura lyg su akidangčiais. Stengiuosi žvelgt plačiai.
- Strategiško. – pasitaisau.
- Tinkamas žodis. – jaukiai nusišypso.
Mergelės akiniai stilingi – kokie 600Lt kaip nieko. Per stiklų kraštus, kaip per prizmę, lūžta šviesa į vaivorykštę. Priminė televizorių.
- Jūs mergelė?
- Nesikeik. Aš vyras jau keturi dešimtmečiai. Viengungis.
- Mergelė. Užuodžiu iš tolo.

Mergelė, pridengusi tiriamai primerktą žvilgsnį ne tik apsunkusiais vokais -  vaivorykštes rodančiu televizorium. Turbūt keistai šį vakarą atrodau – glaustausi su dvejais iškart. Du vienoje, kaip mėgstame papošlint…
Palydim dėstytoją iki bankomato (mergelės kategoriškos ir pragmatiškos, kodėl jis neskaičiuoja procentų?). Sumoka už taksi iš anksto, taxistui nuperka alaus. Įtikinėja kartu išgert:
- Šimtą litų duosiu. Vistiek juk per naktį už tiek neprivežioji.
- Privežioju. – bohemiškai lėtai atsako. Taxisto oda lyg guminė.
- Privežioji? – kilsteli televizorius aukštyn.

Išlipa kažkur Lazdynuose. Baltas lietpaltis neria laiptinėn. Jį vejasi raudonas skėtis. O prieky – televizoriai.
Važiuojam toliau. Toliau ir glaustomės. Mano alkūnės apkramsnotos. Gyveni žmogus ir nežinai, kiek gi tų erogeninių zonų Dievulis (kuris tikrai yra gėjus čigonas, grojantis rokenrolą) nepagailėjo.

- O kur Kęstas? Smagiai padiskutavom apie “Zuikio metus”.
- Išėjo. Neatsisveikinęs.
- Taip taip, juk mandagumas…
- Duok dar vieną francūzišką bučkį. Mu mu mu…- žiūri girtumu blizgančiom akim.
- Nie-a. – ištariu “nu zajec, nu pogody” tonu.


     
2003-05-23 14:08
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 23 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-08 18:30
už pavasarį
prisipažinsiu, pavadinimas labai intriguojantis ir traukiantis, bet skaitant nieko nesupratau.
aišku, yra tokių vietų ir išsireiškimų, kurie man labai patinka, todėl 3.
BET visi tie francūziški bučkiai ir erogeninės zonos kilsteli iki 4.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-05-08 17:49
kondensofkė
ne
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-02-25 21:25
Bathos
Į-si-mėgs-ta-miau-si-nu-nu-nu. :P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-09-06 20:02
Hippie
labai patyko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-21 19:18
Darius 30
Tik pradėjęs skaityti kūrinį suvokiau - kažkas čia ne taip...
Į smegenis smogė dozė triuškinančios prozos, ,,baltieji drambliai"
sutrypė smegenis :).
Šis kūrinys - tikra atgaiva smegenims! Jau norėjau pradėti raityti
kritikos straipsnelį, bet telieka burbtelti: RULEZ!!! ir nukelti
kepurę, nes parašyta meistriškai, beveik nebėra prie ko prikibti.
Labai patiko. Sėkmės tau rašant.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 10:16
Bathos
Zefai sux.
Prancuzai - nacionalsocialistai, frigidiskai prabylantis vaginizmu, Kai kas nors: "Do you speak English"?
O Balti Drambliai yr gers daikts.
Tulike nieks nesiule?
Vakar "Holivude" sutikau Hokshila. Su Aukse sedejom lauke, zvanyjau Bartui, ir TAIP jam pamojau, kad negalejo neprieit.
Sakau, anasyk Baltuose su draugem susgincijom, vegetaras tu, ar veganas.
Jis: "Oi, nea...", ir sypsosi taip, kaip tiki vegetarai temoka.
Siltas zmogus.
Jauciu, susidraugausim.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-23 19:32
klimbingupthewalls
kazkas čia ne taip :P
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-23 15:45
KazkasCiaNeTaip
kad tu paklaustum;)
tiesiog 2 in 1 darosi madinga - kaip sampunas su kondicionieriumi, kaip dantu pasta su skalavimo skysciu...

ps. nes dialogo forma :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-23 14:34
kadugėlis
O kodėl abu į vieną (apie kūrinius)?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą