Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Manoma, kad ši gentis atsirado XX amžiaus pabaigoje, nors jos šaknų jau randame ir anksčiau. Tačiau, galima sakyti, kad XX amžiaus pabaiga - XXI pradžia - šios genties suklestėjimo laikotarpis. Taigi kokie genties atstovo fiziniai požymiai: vyriškos lyties - daug raumenų, nedidelė galva, pastebimai nykstantys smegenys, bet labai gerai išvystyti žandikauliai. Ant galvos plaukų nedaug arba jie išvis nuskusti. Vyrai dažnai linkę puoštis masyviomis aukso grandinėmis. Moteriškos lyties atstovo figūros sudėtis gali būti labai įvairi, plaukai dažniausiai dažyti, daug kosmetikos ir įvairių dirbtinių priedų ( jų tarpe - silikonas). Genties kalba: žodynas labai negausus, maždaug kaip pas vieną Ilfo ir Petrovo heroję. Pagrindiniai žodžiai: fak, eik nxj, p...diec, blin, kurie dažnai išreiškia įvairias emocijas. Labai dažnai kalboje vartojami dviejų gyvūnų pavadinimai: gaidys ir ožys. Galbūt tai yra genties totemai. Menas: kūriniuose vyrauja įvairūs falo pavaizdavimai, meno kūrinių daugiausia randama tualetuose ir kt. viešose vietose ant sienų. Kadangi yra rasta daug neandartaliečių piešinių ant olų sienų, todėl, remiantis įvairiais moksliniais faktais, galima teigti, kad ši gentis priklauso per stebuklą išlikusiai neandartaliečių atšakai. Senovės protėvius bei dabartinius gentainius sieja ne tik fiziniai požymiai, bet ir nuožmus elgesys, bei falinės ir analinės kultūros vyravimas, kur pagrindinis dėmesys yra kreipiamas į dauginimąsi. Ši gentis turėtų labai visliai daugintis, bet didelis alaus vartojimas sukelia impotenciją, todėl yra hipotezė, kad ateityje ši gentis turėtų išnykti. Turime silpną viltį, kad taip ir įvyks, blin.
2003-05-18 22:45
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 26 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-05-11 21:21
Nuar
Prieš rašant verta buvo apie neandertaliečių gyvenimo būdą paskaityti. Netinkamas sulyginimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-03 19:32
ButterflyFX
rulz ;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-26 19:42
KazkasCiaNeTaip
liux, blin...;)))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-25 19:50
zibute
cia tai bent!!! geeeeeeerrrrrraaaaaassssssssssssssss :).
Zinai, nustebinai! Niekada nebuciau pamanius, jog sitaip gali pavaryti. Stai sitokios "Taves" net nepazinojau. Beje, tavo aprasyti naujieji neandartalieciai man primena viena jaunimo subkultura. Jie musu topinei visuomenei save parodo panasiai taip, kaip kad tu rasai, taciau juose yra labai daug ir savitumo bei mielu ipatumu.
Sekmes naujuose tyrinejimuose :)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-19 02:02
last action hero
autorė nusimano antropologijoje? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-19 01:39
Cinikas
ne, nu baigiamasis žodelis užmušė! jei ne jis, tai tikrai dabar nebūčiau išsiviepęs, kaip politikas prieš rinkimus :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-18 23:31
Kirvoboica
žąsino totemo klanui:
kas ant kito sako, tas ant savęs pasisako...
:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą