Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Is pirmo zvilgsnio tai klasikine sheimynele. Du vaikai, motina ir tevas. Seimos galva per naktis aria del keliu atliekamu skatiku, motina uzsiknisusi amzinai nesibaigiancias namu ruoshos darbais, o vaikai juos keiksnoja uz menkiausio noro neishpildyma.

Penktadienio vakaras. Brolis ir sesuo apsishike sedi prie televizoriaus. Kruvos purvinu indu laukia pareinancios "tarnaites". Staiga shuo pashokes nuo savo guolio lekia prie duru ir lyg uzstrigusi plokshtele loja vis tuo paciu shlyksciai saiziu balsu. Duryse pasigirsta rakto zvangtelejimas. Atzalos pashoka, ishjungia telika ir lekia prie indu. Ta pacia akimirka pro duris ieina motina su dviem dideliais maishais, prikrautais tonas sverenciu maisto produktu. Jos akyse matosi tik nuovargis.

Vaikai sekundei uzgneiauze kvapa laukia iprasto vakarinio ritualo - moralo. Bet jo nera. Seimininke pamaciusi kraupu vaizda suglemba fotelyje ir atsiloshusi uzsimerkia. Greitai pradeda riedeti asharos is po uzmerktu voku. Jos rieda zemyn: per nosi, smakra ir galu gale subliukshta pasiekusios tamsu nutrinta paltuka, nesiekianti keliu.

Vaikai pasisuka, lyg nieko nematydami, ir tyliai plauna indus. Suplove sudeda juos i vieta ir kaip seseliai nuslenka i savo kambari. Tada motina galu gale pramerkia akis. Jos paraudusios nuo asharu. Ji letai pakyla nuo fotelio, sekundei sustingsta, o po to sunkiomis kojomis, lyg jos butu svinines, nuslenka iki vonios.
Vonioje kriaule uzkimshta skuduru. Jos dar nepataise ir rankas tenka plauti vonioje.

- Shi karta dar pasiseke. Ana savaite net ir vonioje uzpakalio nusimazgoti negalejau, - drebanciu balsu kalbasi su savimi.

O kas belieka: tevas dirba, vaikai neklauso, draugu pasikviesti i remontuota, bet dar nepabaigta buta nepasikviesi, o ar ju beliko? Paskutini karta ji buvo susitikusi su jais priesh metus , kai ish skuduryno nusipirko shi paltuka uz penkiolika litu. Dabar ir tas susidevejo . Kaip jiems pasirodysi apsivilkusi?
2002-03-28 11:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 14 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2002-07-16 20:34
ballsas
jooo. žiauri realybė - kasdienybė... ir maniškė artėja prie aprašytosios...
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2002-03-31 16:09
f.luchette.
gera atraiza. blaiviai ir blankiai pazistama, nekenciama, pasibjauretina, tusuojama. nereik but "didelis" norint but "drasus". uztenka pykcio ir sukresesiancios kantrybes. eatmebeatmebiteme
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą