Rašyk
Eilės (78157)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Seniai seniai, už dviejų marių, vienos jūros ir penkiolikos prekybos centrų gyveno elektromonteris Yc ir kirpėja-stilistė Ba. Gyveno sau ilgai, atskirai, laimingai. Bet kartą jie susitiko viename iš minėtųjų prekybos centrų. Yc pirko veržliaraktį, o Ba vištienos skonio vermišelių. Taip vienas kitą ir įsimylėjo.

Susitikinėjo įvairiose kavinėse apie dvi dienas. Trečią dieną susituokė. Pusę medaus mėnesio praleido Gvatemaloje, o kitą pusę Papua Naujojoje Gvinėjoje. Ten jiems ir gimė dvynukai. Dukrytė Cyba ir sūnus Bac. Džiaugėsi jaunieji atžalomis: „kokie abu panašūs, tik, kad vienas – mergaitė“, - niekaip negalėjo atsistebėti porelė.

Grįžo Yc, Ba ir Cyba su Bac namo iš medaus mėnesio. Dvynukai jau paaugę, vaikšto, net kelis žodžius moka.

Bet nelauktai juos aplankė Mandras Aleksandras. Apkerėjo vaikučius ir pasivertęs „Boeing 787” išskrido pro orlaidę. Rauda Yc su Ba, verkia. Nevalgo vaikučiai nieko, negeria, nevaikšto ir nekalba, tarsi akmenėliai. Nežino ką daryt tėveliai su vaikeliais ir toliau rauda.

O tada atėjo Nūna. Pabarė ji Yc ir Ba už tai, kad nežino, kaip Mandro Aleksandro kerais atsikratyt ir sako: „jūs nueikit penktadienį piko metu į prekybos centrą ir nusipirkit „Optima Linija“ varškės, pamaitinkit vaikelius ir jie vėl kaip naujai užgimę pataps“. Taip anie ir padarė. Tačiau vaikeliai ne tik, kad neatsigavo, bet dar ir pažaliavo – ten, pasirodo, pasivertęs Nūna buvo Mandras Aleksandras ir dar labiau savo kerus sustiprino.

Rauda Yc su Ba, verkia. Nevalgo vaikučiai nieko, negeria, nevaikšto ir nekalba, tarsi akmenėliai – tik žali.

O tada atėjo tikroji Nūna. Išklausė tėvelių išmintingoji, galvele pakraipė, į Cyba su Bac pasižiūrėjo ir tarė: „tegu pabūna taip devynis metus, devynias dienas, devynias valandas, o tada apipilkit pienu ir jie atvirs į gražius jaunuolius. Tik su viena sąlyga – tuos devynis metus negalite į juos pažiūrėti nė žvilgsnio. “

Palinksėjo Yc su Ba, apverkė vaikelius, bet paklausė Nūnos. Sėdi metus, du, penkis, aštuonis – nekantriai laukia. Liko dvi dienos, Ba jau ruošė pieną, bet neiškentė Yc ir nuėjo pažiūrėti į vaikelius, šie kaip mat pranyko, o Yc su Ba ėmė ir suakmenėjo.

Seniai seniai, už dviejų hidroakumuliacinių elektrinių, vienos pamazgų duobės ir N prekybos centrų gyveno elektromonteris Bac ir kirpėja stilistė Cyba. Gyveno sau ilgai, atskirai, laimingai. Bet kartą jie susitiko viename iš minėtųjų prekybos centrų... (o gimė jiems, žinoma, Yc su Ba – identiški dvynukai, tik vienas mergaitė)

Ir aš ten buvau, tekilą, vermutą gėriau, per galvą gavau, mat pridegt neturėjau...
2006-04-26 12:59
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 21 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-12 14:30
na ne
oI oi PILVĄ SOPA IŠ JUOKO.Liuks.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-09 18:51
Mindauggas Nesvarbu
Apkerėjo vaikučius ir pasivertęs „Boeing 787” išskrido pro orlaidę - cha cha cha cha... man to užtaiso pakanka, dar ir kaip. 5 ir tik 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-04 13:48
Agnus Dei
jėga! skaičiau išsišiepus:)))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-29 17:51
Darius 30
Smagiai skaitosi. 2+
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-27 18:58
ir kiti
pritrūksta užtaiso. skaitytojų nepajudina.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 14:47
soldat
fantasmagoriškas, į XXI a. išverstas pasakų - legendų kailis. Jeigu bent būtų prilygta originalui, o dabar... nei juokinga, nei gražu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 13:41
59 Kilogramai
va čia tai lenkiu galva
super +
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 13:24
Kirvoboica
tipo spyware doctor atnaujinimas - parsisiunti ir išduria, dar labiau kompą užlaužia :))
pabaigos tokios nereikėjo, nors kai taip blogai baigias, kaip pasakėlės iš rūsio, bet tada dar kitos serijos laukiam :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 13:23
Spindesys
Fy, Chniū, Bubnovas ir išsidirbinėjimas :) Iki pasakos be galo kiek ne(da)trauki ir opotimalinijom užsižaidi. Bet teksto nerimtumas - pliusas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 13:15
Balta Misraine
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-26 13:10
Haidii
Oho čia kaip įdomiai :) te tau 4 kaip arklį!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą