Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ant rožinio laikrodžio švytuoklės supasi mano valanda, tai priartėdama, tai nutoldama, ir visąlaiką ją vejuos, atsirėmęs į geltoną pagalvę. Ūždamas ateina miegas. Pavagia mano laiką ir juokiasi, rodo baisius sapnus ir juokiasi, stebi, kaip išsigandus man virpa akių vokai ir pašėlusiai kvatoja kvatoja. Bet sapnas pasibaigia. Tada vėl pabundu ir vėl alkanomis akimis seku savo vieną vienintelę valandą. Tik tak tik tak... Sienomis varva tikėjimas ja, ta akimirka, tokia trumpute, tokia atsitiktine ir tokia laukiama. O valanda šypsosi: `` pavyk ``. Kateteriu venas pasiekia ramybė.
Ir taip kasdien, nuo aušros lig sutemų, pirmyn ir pirmyn vis stumiu savo laiką...
Ir ji įeina. Girgžteli besiveriančios durys, grindimis nusitiesia netikros šviesos pluoštas. Sruogom ta šviesa pasiekia mane, atneša iki manęs mano lauktąją. Ji pasilenkia ir tyliai pradeda dainuoti. Jos balsas švelnus ir tuščias migdo.
- nemiegok, - supurto, - tokią akimirką negali miegot, juk dėl tavęs čia atėjau.
- Tu su šviesa, o aš su tavim, tai ar šviesa su manim? – nežinau, ką kalbu
Ji glosto mano plaukus, per antklodę pasiekia mano kūną jos ranka, tarsi ramindama, tarsi guosdama.
- atėjo tavo laikas, tu pasiruošęs, - ji šypsosi, - tu vertas...
Diegliai perveria nugarą. Virstu ant grindų, puolu po jos kojom:
- kodėl taip skauda?
- Nurimk, - ji apžergia mane ir prispaudžia prie žemės, kitaip nenulaikytų, – nesikelk dar, kentėk.
Kenčiu. Visas skausmas rauda veržiasi pro lūpas, pilasi upėmis pro akis. Grindis nudažo kraujo raudonis, bet tai besileidžiančios saulės spindulys. Rankomis kabinuos už baltų paklodžių, plėšiu jas, traukiu, taip beprotiškai skauda. Širdis plaka pašėlusiai, nori ir ji ištrūkt iš tos kančios, mane vieną palikt.
Bet mano valanda šypsosi, man ji nemeluotų, tikiu ja. Nugarą tarsi kas peiliu raižytų, atrodo skausmas nesibaigs, bet baigias. Taip greitai kaip ir prasidėjęs jis išnyksta.
- skrisk, - taria mano valanda, - atkentėjai savo.
Nedrąsiai šypteliu, išskleidžiu baltus kaip sniegas savo sparnus ir tyliai tyliai, lengvai lengvai išnykstu už užverto lango.
2006-04-05 16:31
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-07 18:05
Lumos
Galbūt tai valanda, bet... Mirits - lengviausias kelias paveikti skaitytoją. Deja, skaitytojai darosi įnoringesni... Mirtis - ne geriausias kelias ir pastaruoju metu nelabai sukrečia... Per daug visokių poetų savo herojus žudo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-06 15:09
ir kiti
primityvokai poetizuota. bet galima poetizuoti, kai karkasas tvirtas ir stilius geras. čia to pasigendu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 21:17
Luna Chaplin
ta kur atejo - ne mirtis, tai- valanda. bet palikime vietos fantazijai, whatever
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 21:12
Si bilė Sibire
Ir mirtis nelabai pageidautina.
Geriau tai būtų buvusi moteris.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 20:31
Amiraa
sparnų vengti reikėtų. 2.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 20:21
Luna Chaplin
em...  o reiketu to vengti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 20:18
Si bilė Sibire
Kodėl rašai apie mirtį?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 19:04
virgina
Kažkas įdomaus ir įspūdingo - bet kol kas tik kontūrai, apmatai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-04-05 18:21
Vai
Vai
Hmm...labai jau įmantriai pateikta JI...
Ir abstraktumo labai jau daug...viskas taip --ore--

Jei temos bus originalios, ir idėjos įspūdingos (bent jau įspūdingesnės nei mano) (xe... reiks mane į SI sistemą įrašyti...) , tai daugiau padirbus, gali ir visai neblogai prozoje kažką nuveikti...

but now...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą