Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Guli ant lovos krašto ir galvoji...
Šiandien turi tiek daug laisvo laiko.
Galėtum ... nieko neveikti.
Ne.
Šiandien... tokia diena, kai reikėtų ką nors mylėti.
Na,
ką galėtum mylėti...?
Prieš kelioliką metų mylėjai bokšto balandžius. Su meile jiems mėtydavai trupinius.
Vėliau pamilai pačią ilgiausią pasaulyje upę.
Mylėdavai atvaizdus, kuriuos matydavai pro padidinamąjį stiklą.
Dar – ąžuolų pavėsį. Buvai pamilęs net atsitiktinį pašnekovą.
Buvai iki ausų įsimylėjęs niekada nematytos jūros krantą ir jos akmenis.
Gintarinius kviečių lauko pasakojimus.
Dar manei, jog visiškai nieko keisto mylėti ir rugsėjo lietų. Ir jo pėdsakus, paliktus ant stiklo. Tiltą, kuriuo ėjęs buvai tik kartą gyvenime net sapnuodavai naktimis.
Mylėdavai ... viską....
Mėtų arbatą iš porcelianinio žalio puodelio. Galima buvo mylėti ir žvaigždžių juoką.
Ir išsvajotą susitikimą prie saulėgrąžų lauko. Seną, miltuotą malūną. Arba trečiadienius. O gal penktadienius. Arba tobulą skaičių 28. Dar.. dar senelės portretą.
Rūsyje paslėptą medinį arkliuką. Galėjai mylėti net bemieges naktis. Arba dainavimą vonioje.
Arba... arba ledinį vandenį iš ilgai ieškoto šulinio.
Žiūrėjimą pro tėčio akinius. Kaspinu perrištas dovanas. Vėjo prisilietimą.
Aplūžusią kaimo tvorą. Be galo galėjai mylėti traukinių stolį anksti rytą. Ir kaskart naujus bilietus. Spaustuve kvepiančius popieriaus lapus.
Arba aprasojusį stiklą, ant kurio galima piešti.
Ir šokančius nuo tramplynų žmones. Klevo lapus ant takelio. O labiausiai... naujus laiškus pašto dėžutėje. Mėlynas vaikučio akis. Pilkus ir garbanotus dūmus iš storo kaimynų kamino. Auksinius pavasario rytmečius savame mieste. Sniego tirpimą delne.
Šlapios žolės sodrią spalvą. Svetimų žmonių žvilgsnius, tau įlipus į autobusą. Mylėti buvo galima ir pušų viršūnes už jų tobulą ilgesį ir ramybę.
Ir... ir ant elektros laidų nutūpusius paukščiukus.
O pamišęs iš sielvarto galėjai pamilti viską iš eilės.
Aistringai besiplaikstantį raudonų aguonų lauką.
Rūko šešėlį ant basų kojų.
Žaibo trensmą virš namo stogo. Stalinės lempos įsižiebimą.
Apsirikusio žmogaus balsą telefono ragelyje.
Svetimos šalies krantus atlase. Išgalvotą burlaivį arba popierinį lėktuvą.
Atsisveikinimus. Naujus voratinklius koridoriaus kampe. Žuvėdras virš pastatų.
Net bedugnę, nuo kurios mėtydavai savo baimes. Sapnuojamo angelo sparnų šnaresį.
Raštuotą mamos chalatą. Baltus ramunių žiedus. Arba akmenis po sodybos langu.
Galėjai mylėti kiekvieną valandą ir dieną. Ir savaites. O kartais – net metus. Visą laiką.
Plaštakes šokančias aplink vienišus nakties žibintus... ir jų paskutinius sparnų plazdenimus.

Galėjai viską. Ir visgi neužtekdavo. O dabar....

O DABAR ar GALI?


Ina

2006 m. vasario 14 d.
2006-02-14 12:24
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 10 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-03-16 12:50
GatAki
kodel kurinys taip mazai ivertintas??
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-14 17:23
Kvazaras
Na tikrai daug mylimų objektų ir net keista, kad kiekybė dera su kokybe. Šaunu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-14 13:11
fontanai_fontanai
kas yra BPO? ar čia jis neturi būt suprastas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-14 13:10
fontanai_fontanai
na, tikrai gražus. ir be tų mėtų, rodos , čia neapsieisi- jos natūralios, jei kiek ir suirzti, tai visgi supranti kad pateisinamos: toks žanras. mylėjimas, čia toks biškį vienodokas, tad kiek nelankstus ir pablanksta, bet.. sakiniai visai gražiai skamba, nėra griozdiškų-perdėtų nereikalingumų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą