Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kai atvėso orai, pelyčių šeimyna iš sodo persikraustė į namus. Susisuko šiltą lizdelį po grindimis, ir ten suguldė šešis mažus peliukus. Dieną jie visi ramiai miegodavo, o vakare pradėdavo tylut tylutėliai krebždėti. Peliukai nenorėjo kelti triukšmo, kad galėtų klausytis muzikos.
          Mat tuose namuose gyveno muzikos mokytojas Liudvikas, kuris savo malonumui dažnai skambindavo gitara. Jis dirbo muzikos mokykloje, bet vaikus groti mokydavo ir namuose. Pas Liudviką nuolat ateidavo vaikai, kuriems jis duodavo gitaros pamokas. Taigi, namai buvo pilni muzikos, ir peliukams labai patiko čia gyventi.
        Vieną dieną Liudvikas iš mokyklos grįžo šlubčiodamas ir dejuodamas.
- Alio, greitoji? Paslydau lygioje vietoje... ir bumt! Toks plikledis, kad gatvė virto tikra čiuožykla... Panašu, kad susilaužiau ranką. Be to, man labai skauda koją, gal ir ji sulūžo? Galų gale, dar nusibalnojau nosį.
- Ant sumuštų vietų uždėkite ledo ir laukite, kol atvažiuosime. Turime labai daug iškvietimų.
        Pagaliau atvažiavę gydytojai mokytoją Liudviką apžiūrėjo ir nustatė, kad jo ranka tikrai lūžusi, koja - sutrenkta, o nosis - nubrozdinta.
- Na, teks jums išeiti priverstinių atostogų, - pasakė gydytojas ir lūžusią ranką sugipsavo, ant kojos uždėjo kompresą, o nosį patepė vaistais.
        Liudvikas labai nuliūdo, kad nebegalės eiti į mokyklą. Mokytojams, skirtingai nei mokiniams, namuose sėdėti labai nuobodu. O Liudvikui buvo du kartus nuobodžiau, nei kitiems, nes sulaužyta ranka jis nebegalėjo nei skambinti gitara savo malonumui, nei mokyti skambinti vaikus.
      Mokytojas paskambino savo mokiniams ir atšaukė visas numatytas pamokas. Paskui išgėrė liepžiedžių arbatos, atsigulė į lovą ir šiltai užsiklojo.
- Gulėdamas lovoje pasveiksiu du kartus greičiau, nei vaikščiodamas, - nusprendė jis.
      Žinoma, gulėti lovoje labai nuobodu. Mokytojas bandė skaityti knygą, paskui žiūrėjo televizorių, paskui spoksojo į lubas. Po to nusprendė paskambinti savo draugei Vilei, kad jį aplankytų.
- Sirgti labai liūdna ir neįdomu... Užtat kaip puiku, kai kas nors aplanko ligonį, - sakė Liudvikas Vilei.
- Vaje, užjaučiu. Deja, pati esu paguldyta gripo. Ruošiausi tau skambinti, kad mane aplankytum, - kalbėjo Vilė užkimusiu balsu.
      Liudvikas ilgai vartėsi lovoje, negalėdamas užmigti. Skaudėjo ranką, koją ir nosį. Jam buvo labai bloga. 
        Staiga Liudvikas išgirdo muziką. Kitame kambaryje netikėtai suskambo gitara. Jis atpažino tylų savo gitaros tembrą.
- Bet kas ten gali groti mano gitara, jeigu kambaryje nieko nėra? Nejaugi man vaidenasi? O gal ten šėlsta kokie bildukai? - spėliojo Liudvikas.
Mokytojas atsikėlė iš lovos, užsimetė šiltą chalatą ir nušlubavo pažiūrėti. Atidaręs duris, pamatė savo gitarą. Kaip paprastai, ji kabėjo ant sienos. O ant grifo tupėjo šeši peliukai - po vieną ant kiekvienos stygos. Peliukai savo mažais piršteliais judino gitaros stygas, ir jos tyliai skambėjo.
- Vaje, čia peliukai, kurie gyvena po grindimis. Ir jie moka skambinti gitara, - tarė nustebęs Liudvikas. – Ir groja visai neblogai!
- Bet jūs pats mus išmokėte groti, - sucypsėjo peliukai. - Nuo rudens nepraleidome nei vienos jūsų pamokos.
- Taip, mano vaikai labai gabūs muzikai, - pareiškė kamputyje tupinti peliukų mama.
- Šaunuoliai, tikri šaunuoliai,  - pagyrė peliukus Liudvikas.
- Jūs labai geras mokytojas, - neliko skolinga peliukų mama. 
        Liudvikas patenkintas nušlepsėjo į lovą ir dar ilgai klausėsi gitaros muzikos. Peliukai pagrojo viską, ką tik mokėjo - kol mokytojas užmigo.
      Kitą rytą atsikėlęs Liudvikas pasijuto kur kas geriau.
- Hmm, aš beveik sveikas. Atrodo, muzika yra geras vaistas, - nusprendė Liudvikas. - Paprašysiu peliukų, kad jie kartu su manim rytoj nuvažiuotų aplankyti mano draugės Vilės. Pagros jai gitara, ir Vilė  pasveiks daug greičiau.   


Virgina
2006-02-06 13:55
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 12 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-10 19:52
Širšių lizdas
Kažkas kažkur šlubčioja, bet vistiek labai šilta ir jauku :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-06 16:39
zebr slepiasi nuo rašyko
beje aleyah>
neskaityk pavadinimo ;D
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-06 15:24
zebr slepiasi nuo rašyko
kaaaip miela :)
toks šiltutėlis kūrinys.
duočiau 4 :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-06 14:45
Amiraa
beje, pavadinimas galėtų būti kitoks, nes iš šito jau galima nuspėti pabaigą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-02-06 14:06
Amiraa
maža turėjau knygutę apie peliuką, gyvenusį gitaroje.:)

šiaip tikrai įdomi ir šilta istorija, galbūt tik kai kur reikėtų pagludinti stilių.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą