Rašyk
Eilės (78155)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Upė plaukia visada.

Kartais išsilieja iš savo krantų sudrėkindama aplinkinę žemę arba nuskandindama begalę nereikšmingų, bet brangių gyvybių..

Kartais nusenka beveik iki dugno ir pasimato visas purvas ir šiukšlės paslėptos jos dugne..

Kartais ji pakeičia vagą, pasisuka kairėn, dešinėn, kartais netgi pradeda tekėti atgal..

Bet ji visada plaukia.


Mano upė ne išimtis. Ir aš visada plaukiu su ja, tarp „ten kur baigiasi vakar“ ir „ten kur prasideda rytoj“, įsikibęs į putojančią ir šniokščiančią jos vilnį, kartais atsitrenkdamas į akmenis ar užstrikdamas seklumose. Tačiau, kad ir kaip bebūna sunku, laikausi įsikibęs į žilus bangos plaukus ir išsikepurnėju. Apsidraskęs ar apsidaužęs, netekęs dalelytės savęs, bet plaukiu toliau..
Tiesa, kliūtys ne visada tik atima. Retkarčiais užsilaikęs randu spalvotų akmenukų ar kriauklyčių. Renku juos visus. Man Gražu.
Susidedu į mažytę kišenėlę kairėje pusėje ant krūtinės ir besišypsodamas plaukiu toliau..
Mano upė, kaip ir visos padorios upės, turi du krantus. Būna vietų, kai upė gili ir man nereikia saugotis seklumų ar akmenų. Tada stebiu kas dedasi ten, kur baigiasi pilkas raibuliuojantis mano upės vanduo..
Labai keista, bet abu krantai visiškai skirtingi. 
  Dešinėje, kur krantas lygus ir smėlėtas, stovi nuostabiausi rūmai, pilni įvairiausių gėrybių ir tarnų. Negana to, visur matyti užrašai:
„Ateik brangusis, mes taves laukiam“, „Išlipk ir gyvensi nuostabų gyvenimą be jokių rūpesčių“, „Sustok ir visas pasaulis bus tau po kojom.. „ Žinokite, jie labai vilioja..
  Kairėje stūgso uolos, per kurias nematyti kranto. Tik keletą akimirkų nuo to laiko, kai upės ištakose išniro plika mano galva, tik keletą akimirkų nuo pirmojo oro gurkšnio, aš galėjau matyti tą krantą.. Ten mačiau sodriai žalią pievą, o jos gale mišką. Viskas. Daugiau ten nieko nebuvo.

Dabar paklauskite, kodėl aš toks kvailas ir iki šiol neišlipau dešinėje?

Atsakysiu. Man visada neduoda ramybės klausimas: O kas už to miško?

Dar vis plaukiu. Laukiu progos išlipti į kairįjį krantą, tačiau, kai ji ateina suabejoju.. Juk iš dešinės taip saldžiai kvepia vaišės ir taip viliojančiai blizga auksiniai rūmų stogai..

O upė nelaukia.

Ji visada plaukia.
2006-01-29 19:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-06-05 04:21
lead zeppelin
nesprendžiu, rašinių rašyt nelabai reik. tiesiog stilius toks mokyklinis.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-24 08:58
O kur išlipti
Ne, lietuvių pamokai tikrai nereikėjo, Alpūne.

Nespręsk pagal save.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-05-03 23:10
lead zeppelin
reikėjo lietuvių pamokai? mokytoja pagyrė ir nutarei čia įdėt, pasididžiuot?
nieko ypatingo
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-30 11:28
O kur išlipti
Na, čia tikrai nieko stipraus.. Tiesiog ėmiau ir parašiau. Man įdomu buvo nuomonės jūsų, tik tiek Šypt!

Kitą kartą padirbėsiu labiau.

Ačiū.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-30 00:28
pamečiau laimę
na siek tiek visa tai primine vaikysteje skaitytas pasakas. kai kurios mintys labai grazios ir tikriausiai reikalingos kuriniui. bet nemanau, kad tai stipru, gal reiktu kazka paredaguoti, papildyti, pakeisti. kita vertus, tai tiktu dienorastiniam rasymui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-29 22:19
Labanaktis
Ogiui: tiek, kolei uodega žiotyse panirs.:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-29 20:49
Ogio
Netiesiogiai literatūrinis klausimėlis: kiek reiktų plaukt pasroviui, idant galva ištakose išnirtų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-29 20:38
Katės
primena visokius džonatanananus livingstounus ;]. tas toks prieskonis. karis. pezu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-29 19:36
Džigis krabas Nelė gyvybės gyslos turėtoja
chachacha
kas čia per žuviuko nemo brūkšnelis akmenukų karaliaus undinėlio memuarai?
nu darželio auklėtoja tai apsiverktų nuo sentimentų jūros perskaičiusi.turbūt.marmalas vaikučiai.seilės.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-29 19:13
Amiraa
visai įdomu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą