Rašyk
Eilės (78166)
Fantastika (2308)
Esė (1557)
Proza (10915)
Vaikams (2717)
Slam (78)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 1 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Nauczycielem mi nikt, sama sobie ustalam prawidła. Oczekiwanie, za razem świadomość, że nie ma nic poza dniem dzisiejszym. Wisi na drutach Pan Bóg milczący za grzechy nasze. Oczekiwanie w spełnienie się zmienia. A tu, w szarych blokach – nic. Jeśli ktoś umiera i już na zawsze, to świadom jesteś, że nigdy nie będzie. W środku glęboko milczą ściany, niebo, Bóg.
Pamiętam, jak umarłam. Wiem jak to się stanie. Typowość będzie mi towarzyszyła, tak było zawsze. Teraz jest dobrze, naprawdę dobrze. Żadnego nic. Szklanka wody w dłoniach mi drży, kurczowo się jej trzymam. Poci mi się nadzwyczajnie. Więc tak se leżę, słońce wschodzi, zachodzi, totalne zaćmienie. Dzień który tak leżę i leżę wokół siebie. Po długości włosów poznaję, że od dawna tu jestem. Naga, biała, wysuszona, nieosiągalna dla zegarów. Wiszący pomiędzy domami gasi lampy. Cóż on wiedzieć może o tęsknocie? Czarne plamy na ścianach. Poruszyć rzęsami, zatrzepotać. Wydech. Wdech. Wdech. Wydech. Mewa przelatuje. To kolejna nieprawda. To odpływ.
Moje ciało, moje. Jest mi dobrze, śniegi spadną na pewno. Zmuszam powieki do odsłonięcia zieleni. widzę świat w bieli cały. Spadają, jeden po drugim. Licze je: śnieg jeden, drugi, trzeci, dziewiąty, osiemnasty. Staje się nieodwracalne. Będziesz miał okazję upewnić mnie w swych racjach.
                              . . .
Jak to jest podlewać kwiaty w mieszkaniu, w którym nikt nie mieszka?
2006-01-20 13:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-20 16:45
Evunia Val Niente
jakie typiczne: bog, smierc, moje, ja, no i oczywiscie tesknota...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-20 14:03
Melisa
za razem --> pisze się lącznie: zarazem;
widzę świat w bieli cały --> po kropce z duzej litery ;)
Licze -->liczĘ

no takie nieznaczne blędziki.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą