Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Gyveno palėpėje žvirblis Kiepka ir čirškavo į visas puses radęs trupinį. O po artimiausiu krūmu snaudė kurmis Soris ir giliai dūsavo.
Būtų jie ir šiandien tebedarę tą patį, bet staiga Kiepka pakreipė galvą ir pamatė drybsantį Sorį. O Soris tuo metu piktai atsimerkė ir sviedė žvilgsnį į straksintį Kiepką.
- Aš ten, aš čia, o tu čia ir čia, - neapsikentė žvirblis.
- Ko rėkoji? - atsiliepė kurmis.
Abiem subjuro ūpas ir įsiskaudėjo galvas. Vienas nebegalėjo čirškėti, o kitas neteko jėgų dūsauti.
Kiepka pirmas išrado, kaip nuotaiką sugrąžinti.
Šovė tiesiai į dangų, snapu iškirpo saulę ir atnešė Soriui po krūmu. Ten taip nušvito, kad krūmas vos nesudegė iš nuostabos. Bet kurmis nemėgo žiūrėti į saulę, skubiai apsivertė ant kito šono. Ir tada jis pamatė visą žvirblio pastangų gražumą - juodą skylę danguje. Nežinia kaip link jos nusirausė ir iškniso didžiausią urvą, kurį padovanojo Kiepkai. Nors žvirblis ir nesugebėjo urvu skraidyti, suprato kurmio ketinimus.
Kaimynai tuojau susitaikė ir nutarė viską grąžinti į savo vietas. Kiepka pakabino saulę iš kur pavogęs, o Soris nušluostė išbirusias žemes nuo debesų.
Šiandien žvirblis Kiepka palėpėje turi pasikabinęs tuščią paveikslo rėmelį, pro kurį žiūri į saulę, debesis ir linksmai čirškauja. Jis labai didžiuojasi savo dangaus paveikslu ir kviečia visus į parodą.
O Soris apačioje po krūmu pardavinėja bilietus ir ramiai dūsauja.
2003-04-19 11:10
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 25 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-18 20:02
_AuToDafe_A katynpalaikiui Dzin
pasaku Razinka:) aha,visada taip - vieni bilietus parodas rengia, kiti tik bilietus pardavineja.. bet laisvalaikiu niekas jiems netrukdo kartu pa dusham i viens kito sveikata islenkt:))
graziai rasote:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-04 10:36
Kirvoboica
fainutis koks tas tavo kūriukas, o kaimynams visad geriau "nepiktuoju"...
;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-24 08:51
Ignotas
manau, kad gali parasyti kazka geriau nei pasaka. nesigilinu labai i prasme. Nuo tavo sakiniu plastishkumo mane veza.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-22 12:16
Irna Labokė
Nugi, sakiau, kad turim naują pasakų kūrėją! Labai smagu tavo kūrinėlius skaityti net suaugusiems! Ačiū!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-21 11:59
nuojauta
Tikrai, Razinka, sudek visas savo pasakaites i knyga.. jos nuostabios:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-20 17:48
Jacquelline
labai patiko tas "Ko rėkoji?" =))) juokiausi ;] O šiaip tai ką čia bepridursi - knygą rašyk iš tokių trumpų pasakaičių :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-19 17:50
last action hero
labaj labaj labaj tejsinga pasakajte
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-19 13:35
cagansara
;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-19 11:23
katalike
uoj koks linksmas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą