Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (3)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ir trečią dieną jiems apsireiškė butelis.
Ir jie maukė.
Kaukiant vilkams, paaiškėjo, kad kintamasis ū yra lygus P nuo B sankirtos su A papildiniu, o ygrek - epsilon delta kvadratu bekerelių į kubinį metrą.
Ir jie, paėmę šakaliuką, nubrėžė ygrek nuo ū priklausomybę ant sniego. Buvo velniškai šalta, be to, dievui siaubingai skaudėjo galvą, todėl brėžinys gavosi trimatis, ir jie ilgai mąstė, iš kur atsirado trečioji ašis.
Pavadino ją zet, ir nutarė, kad to beveik gana. Ilgiau pamąstę, jie apibrėžė ją kaip variacinio atsilenkimo tikimybę.
Butelis artėjo į pabaigą.
Pabaigoje ryškiai švietė šimto vatų halogeninė lemputė, o kažkur kairėje švietė žalias ženklas su užrašu “Vychod”, ir buvo paskubomis nuspręsta, kad rusai planuoja diversiją.
“Štai kodėl rusai taip mėgo daugiadimensinę aukštąją matematiką”
Desantas, trinksėdamas kerzais, bėgo per tamsą, kurioje kartais sublyksėdavo gerai į diržą išgaląstas peilis, smingantis į nematomo priešo kūną, nematomas kraujas, nutekantis grioveliais ašmenyse, dar šiltai pulsuojantis ant rankenos, ant juodos megztos desantininko pirštinės, prasisunkiantis pro medžiagą, pro odą, tamsus nematomas priešo kraujas, pro kraujagyslių sieneles, į tave. Karštas paskutinis atodūsis į tavo veidą, kai jo gyvybė tampa tavo dalimi.
Atsidūstam.
Dievo avinėliai laigo po debesis, nė nepastebėję padangių šturmo. Šventasis P., užrėmęs vartus sena taburete, tingiai rakinėja dantis ir šypsosi.
O ponas D., patogiai atsilošęs šefo kėdėje (“Tobulas patogumas! ”), tingiai timpteli guminę kaljano šlangelę, ir perduoda kandiklį kitoje ofisinio stalo pusėje sėdinčiam kostiumuotam žmogystai, tardamas “Še, rūkyk”.
Ponas L., ilgametis pono D. konkurentas, trukteli, ir užsikosti.
“Taika? ”
Gerai, kad jie negėrė.
Pilnas butelis gyvybės vandens tebestovėjo ant stalo, kai dvi paprastos sąvokos “gėris” ir “blogis” tapo ekvivalenčios.
Jis tiesiog laukė progos apsireikšti.
2006-01-08 18:50
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-12 08:06
justickis
3 ir 4 eilutėse persistengta su kaupu. Kam tie kintamieji, jei paskui jų ekvivelentiškumo svarstymai išgaruoja? Šiaip neblogas tekstas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-10 20:22
ir kiti
kas vyko pirmas dvi dienas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-09 01:49
čiunga čianga
laukiam Mesijo aspireiškimo
;D
o vietoj desanto perskaičiau seržantas.
aj aš pasiduodu, nebežinau net kaip pasakyti kitaip, kad gerai? :}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-08 19:20
Labanaktis
Trimačiai brėžiniai ant sniego gavnasi, varant tiesiai iš prasegto į stačią pusnį. Vienam taip "nubraižė" dviratį, o paliktąjį prie knaipės paslėpė už kampo. Buvo juokinga, kai anas atkakliai bandė tuo nubraižytu važiuoti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-08 19:17
pieno_žvaigždės
bet geras plakinys
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-08 18:59
Tiesiog Agnetė
Matematika+ANONIMINIŲ ALKOHOLIKŲ KLUBAS=plakinys a la bla bla bla.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-08 18:54
pieno_žvaigždės
su durtuvais būtų buvę įspūdingiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą