Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Aš vis dar prisimenu ir netgi pasiilgstu šiltų vasaros pavakarių, kuomet, eidama miestu, darydavau puslankį tam, kad pažvelgčiau į tavo kambario langą. Jei jis uždarytas, nusiminimą, keisdavo viltis, jog sutiksiu tave  pakeliui į namus, jei atviras - sulėtindavau žingsnį, norėdama išlošti laiko, per kurį tu galbūt pažvelgtum į gatvę.  Nes kartą, išvydęs mane, persisvėrei per palangę ir mostelėjai ranka, kad užsukčiau. Po minutės aš jau sėdėjau ant tos pačios palangės ir nuleidusi kojas į lauko pusę rūkiau antrą cigaretę. Labai bijojau nukristi. Ne, ne į gatvę. Tiesiog mintyse niūniavau kartu su prikimusio balso dainininke: "I fall for you". Pats to nežinodamas, tam tikra prasme formavai mano muzikinį skonį. Vengdama sutikti tavo žvilgsnį (sako, kad per akis galima pavogti sielą), ne kartą skaitydavau ant sienos surašytą tavo CD kolekciją. Regis ten buvo apie tris šimtus albumų. Vydama mintis apie  nuo tavo artumo likstančias kojas , gilindavausi į pavadinimus. Kai kuriuos atsimenu ir šiandien. Ypač tuos, kuriuos liepdavai išrinkti, kaip "pageidaujamą foną". Įsigijau juos ir klausausi, kai būna liūdna.
Prisidegdama ketvirtą cigaretę, jaučiau tavo žvilgsnį įremtą man į nugarą, Jis gręžėsi kiaurai ir perskrodęs krūtinę it projektorius rausvai užliejo priešais esančio namo sieną. Leidosi saulė.
Ant  kaklo švelnus it drugelis nusileido bučinys. Nukėlei mane nuo palangės ir aš su pasiūlyta taure vyno susirangiau ant lovos. Nuo lentynos paėmęs kriauklę ištiesei ją man." Iš viduržemio jūros. Parvežiau tau." Ant lentynos gulėjo bent 15 lygiai tokiu pačių. Kažkam kitam. Bet tai nesvarbu. Pasiūlei peržiūrėti tavo darytas nuotraukas. Profesionaliai. Aš nuoširdžiai žavėjaus, bet, matyt, buvai girdėjęs ir labiau rafinuotų pagyrų, todėl užčiaupei mane bučiniu. Nepajutau kaip įgudę rankos greitai atsegiojo, atrišo, nutraukė, numovė. "Atsistok vidury kambario. Noriu į tave pasižiūrėti."  Į galvą atėjo mintis, kad jei nebijočiau tavo žvilgsnio, norėčiau tau pozuoti. Įdomu, kiek aktų per savo gyvenimą esi nutapęs? 
Kūnu perbėgo virpulys.Turbūt tai atvėsęs vakaro oras. Delnais prisidengiau krūtis. "Nedaryk taip." Tvirtai suėmei mano riešus: "Turint tokias krūtis, jas slėpti - pati didžiausia nuodėmė." Ir apibėrei jas ne mažiau nuodėmingais bučiniais.
Pamenu, kaip lūžtančiu balsu pasakiau, kad mano kūnas vyriškų delnų  nežino. Ir viskas man nauja. Todėl truputį baisu. Tavo juokas trumpam nustelbė muziką, skambančią fone. "Visada būna pirmas kartas".  Kaip banaliai ir todėl tau nebūdingai pasakyta.

Neseniai girdėjau, kad esi pavargęs nuo bohemiško gyvenimo. Kad buvai ilgam išvažiavęs iš miesto. Kad grįžai. Kad dabar turi pastovią merginą ir netgi esi jai ištikimas. Norėčiau pamatyti tave tokį. Ir užduoti vieną klausimą, į kurį atsakymo nerandu ir šiandien. Kas toji dainininkė prikimusiu balsu?
2003-04-16 00:23
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 39 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-08 21:46
žalia
Dainininkė prikimusiu balsu :o)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-06 12:04
rusix
Ko tikisi moteris is bohemsciko? Ka ruosiasi su jo padaryti? Uzmusti bohemiskuma? Pakeisti i toki, koki nori matyti? Atsiduoda ir tiki, kad bus paskutine? Ir kodel nuolat jauciasi apgauta? Ar tokiais atvejais ne pati save apgauna?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-06-01 12:36
ne_shizowa
ammm..
kazhka siaubingai primena
(: (: (:
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-25 20:06
Kirvoboica
"Iš vidaus, į lauką šėlom,
nuo palangės kojas nukorę,
iš vidaus atsivėriau, nustėrau,
vakar garsai, o šiandien
jausmų neperlipamos tvoros..."
;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-03 17:26
Hippie
galiu pasakyt kad tavo 3 paskutiniai kuriniai primena 3 mano pastarojo gyvenimo metus... aciu... grazu. man tokiems dalykams truksta nuosirdumo...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-03 13:11
Ignotas
muilas
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-29 18:37
Ugnė Speigas
perskaitai kazka tokio ir supranti, kad nebeverta rashyt... tai jau parashyta. :/
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-29 16:13
Pieva Debesaitė
puikiai parasyta, puikiai :) pabaiga pritrenkianti :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-16 08:54
cagansara
:) gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-16 08:06
black eyed
pujkus gabaliukas:)
arba zhinai apie ka rashai arba labai gerai ysivaizduoji:)
bravo anyways:P~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą