Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







naikintuvai išraižė mano apsnigusį dangų indiškais motyvais, nes šviežioje pusnyje gulėti gera. ir arijų po langu nebedainuoti kai girgžda stygos, o ir langas balsu neatsako, tik mirkteli man, infantei, porą kartų. kol neatsimerkia.
slepiam pieną delnuose, kai akyse nebetelpa. o tada ir balti pirščiukai, nugara bėgiodami, nešildo, nes juk pienas delnuose išdžiūvo. tylios nakties ponia, SKAISČIAI žydrais melancholijos bateliais. ir niekam juk nepasakysiu, kas po smailių kulniukų ritmu slepiasi.
kaukšt kaukšt.
trūkt, bar bar bar.
[aštrus barbenimas. ]
nesvetimas man rytojus ir tramvajų ūžesys. tiesa, ne numylėto Vilniaus, Rygos gatvėse.
o čia tik vagonai skina aguonas nuo bėgių. pjausto dangų ir žemę dalina šiandien semaforo akys.
2005-12-22 00:26
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-23 14:11
justickis
Atėjau antanelio su patriku palaikyti.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-22 19:59
maksas
totali šyza, bet kokia pažįstama, išskyrus indiškus motyvus (manieji būdavo hebrajiški)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-22 17:26
Spindesys
"semaforo"
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-22 17:26
Spindesys
"Sprangią naikintuvų tylą, užrakintą po žeme." Visai poezija. Bet dar betvarkė. Man, pvz. žodis "infantė" kelia įtarimų - ar pasitikslinai, ką jis reiškia? Paskui vėl - atsimerkęs langas atsako? jie taip - tai gerai, bet paneigi visą prieš tai buvusią pastraipą. pieno pastraipa nuskubėta, pieno pritaškyta (išdžiūvęs pienas pakankamai piktai smirda), bebesuseku, kas man sakoma ir to srauto. Ir šiaip - ne be nuodėmės, bet paskutinė eilutė - vež.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-22 14:53
antanelis
gražu, gražu, tik daug betvarkės, ir šiaip toks dnr'iškas. ne kūrybinis. tarsi intarpas tarp veiksmo ir dialogų.
1.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą