Tai klaida
O apsėstas estetas
Nuodija aplinką burna
Du pakvaišę dvyniai
Pas chirurgą
Vieną kepalą smegenų
Susiraikė ir rėkia akim
Tarsi priekaištas
Kišamas
Laikraščiuos kaišomas
Siamo broliai
Du estetiniai kvaišos
Vis dar vaikšto
Kiekvienas sau...
Puskepalių pasauly kyla nauja saulė,
Estetinis kvailuti, ar nesupranti.
Chirurgas, kad įkišo peilį į tą smegenų apgaulę,
Ly siamo broliai susiraitėme...
Ir vėl lyg priekaištas tu sąžinę mini?
tiesiog negalėjau neprisijungti [prie diskusijos], nors didelis šansas būt apmalkuotai per pakaušį, taigi,
puskepalizmo tema sena kaip briedžių rūšis o gal ir dar tolimesnius priešlaikius siekia, ir yra ne iš to tipo ligų nuo kurių priešnuodis apskritai kada nors gali būti išrastas.
dėl savo vidinio trūkumo (išsiduoti nėra gėda, nes kiekvienas žmogus pasmerktas šiai ligai, nesvarbu kaip šį terminą traktuosi- kaip žmogaus neautonomiškumą, ar kaip varžtų trūkumą, ar dar kaip- virpa nuojautų siūlai.. - etc.) nors ir nedeklaruoju visiško ar bent dalinio eilėraščio supratimo- ką šiaip ar taip būtų labai įžūlu ir puskepališka gvieštis- visgi per ritmą ir žodžių įtampos lygių kaitą; kai kurias nebūtinai būtinas detales; įmatau klykiantį logiškumą.
tiesiog negalėjau neprisijungti, kad pasakyčiau koks tu Raa dundukas. Tik nuodiji raidėm tuštumą. Man tavo rodomas kelelis link paprastumo toks niekinis, tad jei nesuprantama, tai nesigilink.
šiek tiek padrikas ir tas padrikumas neduoda šiuo atveju naudos, o atvirkščiai - suvelia viską. labai nekaip nuskambėjo tas išsireiškimas "nuodija aplinką burna".
vienaip ar kitaip ritmas yra, kad ir koks silpnas jis bebūtų bet pakankamai kai kuriose vietose pritraukia, tačiau, kad ir kiek ritmas pritrauktų, jeigu mintis nėra aiški ir skaitytojas jos nesupranta - tai jau nėra gerai.
sakyčiau padrikas, labai padrikas, bandyta kažką daryti, bet nelabai gavosi, geriau rašyk paprasčiau ir aiškiau, tuomet ir skaitytojui bus aišku, o kai skaitytojui bus aišku, tai jau bus neblogas pasiekimas :)
tik žiūrėk - atsargiai su tuo paprastumu, nes ten riba irgi pakankamai plona :)