Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







- Viso, - tepratarė Usonifuras ir išėjo.

Usonifuras grįžo prie kalno, nuo kurio ir buvo atėjęs. Jis vėl atsisėdo ant to paties akmens, ranka pasirėmė galvą kaip tikras filosofas ir sustingo. Tik iš pirmo žvilgsnio galėjo pasirodyti, kad jis nebejuda. Iš tikrųjų jo kūnas ritmingai trūkčiojo. Jis verkė. Verkė taip, - man pasirodė, - kaip pliaupia liūtys, kaip banguoja jūros, ežerai, upės ir, kuo toliau, tuo labiau tvindo sausumos žemę.

Bet tik man taip pasirodė. Iš tikrųjų ant skruosto tebuvo dvi didelės didelės ašaros. O krūtinės kilnojimasis – tai proto ir sielos maištas: nori, bet nieko negali pakeisti. Pasaulis - be prasmės, žinojimas tik smaugia. Žmogus yra didžių siekių, o štai lapai, kaip krito nuo medžių, taip kris, piktžolės, kaip dygo daržuose, taip dygs ir jiems nė motais, kad galėtų būti kitaip.

Oi, ne! Dabar kaip niekad jis buvo laimingas! Usonifuras visą sielvartą išsakė man ir tiems, kurie jo klausėsi. Usonifuras buvo ramus, jo siela nustojo maištavusi, nes sąžinė švari!!! Jis verkė iš džiaugsmo, nes pasakė tai, ką galėjo pasakyti, ką jam liepė protas...

... Aš daugiau jo nebemačiau...

Štai dabar, kai šalia nebėra Usonifuro, supratau, kad žiūrėjau tik į jo šešėlį, todėl nesupratau, iki galo neperpratau, ką jis sakė! Taip atsitiko dėl to, kad nesupratau pagrindinės šio žaidimo taisyklės: Usonifuras išsakė savo nuomonę, savo požiūrį. Jis savo postringavimų nelaikė gyvenimo pamatu, pagal kuriuos tik taip, o ne kitaip reikia, privaloma, gyventi, - jis tik taip galvojo.

Taigi dabar aš pradedu suprasti, kodėl kai kurie Usonifuro pasisakymai man pačiai (o gal ir ktiems?) buvo tokie netikėti. Aš pati turiu susirasti kelią, kuriuo noriu eiti; galvoti taip, kaip noriu; rašyti taip, kaip noriu. Usonifuro darbas – užjausti didžiausių siekių žmogų.

Paėmiau į rankas kreidos gabaliuką ir ant asfalto, prieš pat savo namo langus, užrašiau:

„Taip kalbėjo Usonifuras, žmogus, kuris mokėjo matyti pasaulį kitaip nei mes it mažos pilkos pelytės“.
2005-11-18 11:41
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-09-16 02:18
_a_b_c_
Gaila atsisveikinti su Usonifuru, tikrai gaila. Nenoriu.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-12-22 11:01
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
prieš ir po „Aš daugiau jo nebemačiau“ nedėčiau daugtaškių. ir neberašyčiau nieko. tiesiog taip ir pabaigčiau. nebūtina viską dagromuluot už skaitytoją.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-28 00:14
Tomas Marcinkevičius
A.P.: Ura, ura... Pagaliau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-22 15:01
Mari Poisson
Gal, sakau, Usonifuras pries iskeliaudamas kam nors, nusipelniusiam to, uzmeta per snuki? Argi jis taip ir iseis? Sunku man tuo patiketi...;)) As tai bent jau pabandyciau rimtai pakovoti. Blogiau juk nebus. Tegu Usonifuras atsisuka ir, sakysim, padega Siauliu universiteta. O mudvi linksmai is to pasijuoksim. Ka manai?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-22 13:53
justickis
Gaila, kad Usonifuras išėjo. Vien dėl vardo gaila.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-18 20:38
_I_
_I_
O čia jau visai patinka. Mintys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-18 12:21
Ramute Saule
:) tikiuosi, Usonifuras materializuosis, kad užjaustų didžiausių siekių žmogų. Nes toks jo darbas.
Tai ir Dil darbas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-18 11:58
Kirvoboica
įprasminimas gyvam obeliske, skaitykite ir žinokite - Usis mokė - gyvenk ne dėl bereikšmių smulkmenų.
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą