Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 20 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ketvirtą ryto viskas atrodo gerokai kitaip. Taip smarkiai tamsu, kaip ir kūne. Bet ne taip juoda, kaip po Panoramos einant miegot. Taip smarkiai naktis, kad net nebaisu. Didelis langas į viršų, o gal į apačią. Viskas atrodo kitaip: nė vieno žmogaus, tik metalo mašinos ir debesuotas dangus. Ten šalta, šioj lango pusėj suvaidinkime šilumą ir savus namus. Vaidyba mano antras vardas. Liūdna, kad spektaklis skirtas kreivos asmenybės arenai. Kadaise numarinau visas uošvienės gėles. Didelė problema. Cha, kas galėjo pagalvoti, kad tokia rūstybė juokinga. Palyginus su niekuo, kas vyksta. Apsidairius galima pamatyti dulkių kailius. Dar galima pamatyti lėkštę su kaulais. Iš viso susumavus įdomiausius daiktus, gaunasi du. Dar aš ant sofos. Tai trys. Trečias nemeluoja, berods. Trečias visada teisus. Aš jau nepakeliu minčių apie tave. Kas tu? Išdrįsk ateit ir prisistatyti vardu. Būk tas pirmas, kuris žino, kas vyksta. Sunku surasti save tarp keturių sienų. Nebeturiu apie ką meluoti net sau pačiai. Balta siena numeris 1. Balta siena numeris 2, 3, 4. Do you really want to love me? Ka? Vienišumas gal Dievo dovana yra, kad suprastum save taip aiškiai, kaip suprantamas šaltis didelei pievai girgždant naktį. Nuostabus garsas tas girgždėjimas! Norėčiau tos pievos dabar. Tik reiktų tylėti su tavim kartu. Ir žiūrėti į dangų. Siaubas. Gal geriau reiktų eiti iš proto dėl gezo blizgančiu automobiliu. O kodėl jis ne žmogus? Tikriausiai netgi jis turi minties vingį, tikriausiai netgi verkia kartais. Ei, gezas, ateik pas mane! Aš tau parodysiu savo langą. Aš tau parodysiu pievą ir visą pasaulį. Nesupranti? Kaip keista... Kaip viskas keista, net nuobodu. Gražus drugelis. Išroviau jį iš puokštės, kurią man atnešė kažkoks lenkas. Kaip gaila, kad labiausiai gerai kalbu tik žemaitiškai. O Žemaite miela, man atrodo, aš esu tavoji Katrė. Tik nustebtum, kad dabar turiu brangius žieminius batus ir automobilį. Bet šiaip nepasikeičiau. Linkėjimai tau. Šiaip, linkėjimas pats savaime yra keistas reiškinys. Aš perduodu linkėjimus. Geriau nueičiau ir pabučiuočiau. Tačiau neinu. Perduodu linkėjimus. Arba šaukiu linkėjimus, nes noriu įsikišti į telefoninį pokalbį dviejų žmonių. Pati neskambinu – perduodu linkėjimus. O jeigu tu ateitum ar man butu baisu? Aš juk tau nusiunčiau linkėjimą. Tai turėtų ne. Bet aš vis dar nežinau kas tu toks. Galėtum ant pilnaties palikti savo asmens kodą. Kažkokiam žurnale mačiau tokius burtus – atlieki krūvą matematinių veiksmų ir žinai visą tiesą. Labai viskas paprasta. Žvakė nevarva - viskas sudega. Aš taip pat degu degu, bet niekas nevarva. Tikriausiai todėl ir nematai manęs. Todėl, kad šiandien tokie daiktai. Netikri. Vakar palikau sausainį tualete. Negalėjau patikėti jį radusi lygiai toj pačioj vietoj šiandien. Bjaurusis sausainis man bado akis savo egzistencija ir demonstruoja, kad nėra nė kiek blogesnis už mane. Juk jeigu aš būčiau vakar pasilikusi tualete, šiandien čia mane garantuotai rastų sausainis. O tu kur esi? Jau net pilnatis pasibaigė, o tavęs nėr. Laiką reiktų sužvejoti, pamatuoti ir numarinti vonioje. Po to iškepti ir suvalgyti. Tada eit žiūrėt ar sausainis vis dar vietoj. Tada ant sofos vėl laukti tavęs. Bum bum, įsivaizduokime, kad lyja. Nes nelyja. Nes visi už lango priešinasi judesiui. Rudenį viskas turi būti drėgna. Gal tik išimtinais atvejais ne. Gal tik tada, kai aš šaukiu tau tyliai dainą, o tu negirdi. Aš noriu, kad tu ateitum. Taip stipriai noriu, net apmirštu, net nekalbu. Judinu blizgančias akis į kairę, po to į dešinę. Supratau, kad neturiu laiptų. Galėčiau ant jų sėdėti ir gerti arbatą. Galėčiau nuo jų nusiristi ir verkšlenti. Tada tikrai ateitum.
2005-10-28 22:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 7 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-12-07 17:05
Romanas Lavrikas
Fantastika Asta!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-17 15:03
justickis
Man truputį makalynė pasirodė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-11-02 12:31
Tomas Marcinkevičius
Iš tiesų nebloga iškrova, sąmonės srautas - pakenčiamas. Reiktų kabliuko.

A.P.: Naktį pabudus VISKAS atrodo kitaip. Mistika.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-30 12:29
Si bilė Sibire
Svaičiojimai.

Pirmas sakinys - šventa tiesa.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-28 22:43
glue
man labai labai. mėgstu tikius. respect. 5.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą