Rašyk
Eilės (78093)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Tyla svarbiau už kalbėjimą. Kapas menkesnis už kalėjimą. Tik žemė glaudžia norinčiuosius. Gimimas neneša laimės. Kova neturi skonio. Dangus drumstis nemoka. Siela kaupiasi liūne. Ranka silpnesnė prieš pirštą. Nagas reikalingas gynybai. Tikyba plakasi su abejonės kiautu. O laisvė negali lygintis su tyla.

Tylėk… Ne kaip vandens lašas, bet kaip upės čiurlenimas. Tik neleisk sau tapti kempine. Pjaustyk kūną širdies peiliu, kai liūdna. Visgi neverta klauptis prieš ąžuolą. Didybė išmuša žmogų iš pusiausvyros. Net ir lapą pakerta – jis bejėgis būna rudenį. Dangstyk veidą niekuo nereiškiančia išraiška ir lenkis kas žingsnį, kad nereiktų klūpoti. Eik. Ir tylėk.

(Usonifuras nusisuko į nebūtį, pasivadinusią „Niekas nežino“:

“Pėdos sniege. Jas užpusto arba neužpusto. O kiek likimų!.. Gal keliavo numirėlis, gal pamišėlis, užmiršęs, kur gyvena, o gal – niekas nežino.

Vakar vienas iš jų sapnavo kraupų sapną. Sniegas virto krauju.
Sniegas – tai kraujas. Nubėgo iš pažasties vandens upelis: žalias, baltas, raudonas. Niekas nežino.

Ausys linko nuo svorio. Žinia ėjo iš lūpų į lūpas. Aikčiojo visi pažinoję ir nepažinoję. Niekas nežino.

Užvakar užkasė kapą. Gal palaidojo mylimuosius, o gal visai nepažįstamus. Niekas nežino.

Žvakė užpūsta gulėjo patvory. Gal man? Niekas nežino.

Nebūtis žino tik, kas bus rytoj, poryt. Bet niekas nežino.

Tą nežinią užkasė visi tarsi praeitį. Ir niekas neieškos, nes niekas nebežino, kur. Kapeika krisdama žemyn vartėsi. Gal nukris ant herbo. Niekas nežino. Tik spėlioja. Nes niekas nežino").
2005-10-06 11:16
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 18 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-11 13:59
ir kiti
dar kiek sujaponinus - gyvenimo neprasmė kaip ant delno.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-07 21:15
gulbinas
nebūtis egzisuoja...be mūsų...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-07 20:33
Ramute Saule
:) niekas nežino iš kur tas minčių originalumas, Dil :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-07 11:08
Mari Poisson
Dar kartą sakau: tik nebijok, Dil. Tik nebijok, ir viskas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-07 08:13
justickis
Tylėk… Ne kaip vandens lašas, bet kaip upės čiurlenimas – viena vertinga frazė šiame darbe. O begaliniai kartojimai lyg ir nepriduoda vertės darbui.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-06 13:20
Tomas Marcinkevičius
Žaviai įtraukiantis,bet pradžioj atrodė, kad vėl bus tas šlamtiškas definicijų tekstukas. Bet - maloniai nustebino.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-06 13:10
active contacts
ak...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-06 13:00
Kirvoboica
ir žinojimas neatneša ramybės, žvilgsnis baikščiai šaudantis į visas puses, ieškojimai be išeities taško... netiki nebūtim? be reikalo, nes ji tai tavim tiki...
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-06 11:56
Mari Poisson
Ak, Dil!!!;))) Esi unikali ir Tavo orginalumas tikrai beribis. Ir NIEKAS NEZINO kada ir kaip jis pasireiksh. Tu tikrai rasai taip, kaip niekas cia neraso ir net noredami neparasysim. Tik nebijok. Tik nebijok, ir viskas! Baisiausiai Taves prasau*******;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą