Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 14 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Rudenį pirmiausia pajaučia mano rankos: varva, ledinės nuo lietaus ir tas jų begalinis skubėjimas pasibaigia muistymųsi kišenėse. Taip jaukiau, be to kartu telpa mano pasaulio dalelės: pažymėtas autobuso bilietėlis primena apie klajones, keliasdešimt centų grąžos už arbatos puodelį, gurkšnotą slepiantis nuo vėjo, ir išbyrėjusios, jau nebekvepiančios žolelių smiltelės, dar vasarą dovanotos ir išbyrėjusios. Visa tai šildo mintis ir vidų, todėl nebūtina įsivaizduoti esant kažkur, nepavydėtiname karštyje.
Lašai nustoja smarkiau kritę, bet vis vien prisiglaudžiu prie šaltos sienos ir laukiu, kol visai nurims. Taip stoviu ir žiūriu kaip žmonės elgiasi lietuje. Dažnai nesuprasi ar jie džiaugiasi, ar ne. Pro mane prabėga pora, suskibusi ir juokdamąsi. Ištraukiu ranką iš kišenės ir užsimanau, kad mane kas paimtų už rankos, o galbūt net apkabintų. Kartais žudo ta vienuma, tada ir lietus nebekvepia lietumi. Žvelgiu į balos paviršių ir matau ją: tokią nebylią, sulytą, be šypsenos. Trumpai jos nebematau - pravažiuoja automobilis, todėl privalau pasitraukti, o balos vanduo banguoja.
- Ar galiu? - išgirstu šalia ir krūptelnu.
Nieko nesakiau ir šalia atsistoja jaunas žmogus, prisiglaudžia prie sienos ir žiūri tolyn. Balos paviršiuje nebeseku jos, mane labiau domina kaimynas. Jo plaukai daug šlapesni nei mano, taigi aš jaučiuosi šaunesnė. Trumpai pažvelgiu į ją, o ji taip pat kukliai patenkinta šypsosi ir akyse matyti noras žvilgčioti į šalia prisiglaudusią figūrą. Nespėju - automobilis vėl rieda pro balą ir pasitraukiu, kad neaptaškytų. Nebematau savo atvaizdo - atsidūriau greta kaimyno. Jaučiuosi pastebėta tyloj. Netrukus abu suprantam, kad lietus baigėsi. Padovanojusi šypseną, žengiu tolyn. Einant girdžiu kaip kažkas groja pianinu net nenumanydamas, kad manyje kątik šiluma užpildė paskutinę tuštumos dalelę.
2005-09-18 20:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2009-07-12 20:06
Snaudžianti
be to kartu telpa mano pasaulio dalelės
Jo plaukai daug šlapesni nei mano
Jaučiuosi pastebėta tyloj
manyje kątik šiluma užpildė paskutinę tuštumos dalelę

Žaviausios vietos.
Atrodo, viskas sudėta iš mažučių nereikšmingų dalykėlių (kaip kad ir šlapesni plaukai), kaip ir visas kūrinys, tačiau tai jį padaro tik dar šiltesnį ir mielesnį.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2008-05-05 20:11
johny rubber
tekstas po visko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-10-30 00:16
pamečiau laimę
"...tokią nebylią, sulytą, be šypsenos" si eilute labiausiai patiko visame kurinyje..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-20 21:37
Mėnulio_akys
sveikinu su vienu originaliausių darbų :]
Ir tuo,kad po truputį saldumą keiti neutralumu, realistiškesnėm viltim.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-20 20:32
Serbentų Uogienė
Nepaprastai rudeniškai gražu;) šildo sulytą sielą;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą