Rašyk
Eilės (78170)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2715)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 18 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Viskas užversta laikraščiais. Daugybe laikraščių. Vietomis matosi laikraščių kalnai. Po kiek laiko kalnai pradeda judėti. Iš jų iššliaužia 5 būtybės ir lėtai ima klijuoti laikraščius klijais. Jų judesiai primena plastikos šokį - neatrodo, kad jie turi kaulus.
Raudona:        Mes surijome rytą.
Mėlyna:            Kaip vanilinius ledus.
Žalia:              Dabar jie springsta.
Geltona:          Kosėja.
Juoda:            Dūsta.

Prasideda beprotiškas laikraščių draskymas į mažiausius skutelius.
Visi sustingsta.
Žalia (rėkia):    Draudžiama naudotis mūsų paslaugomis pažeidžiant Lietuvos Respublikos teisės aktų normomis saugomas asmenų teises ar teisėtus interesus, taip pat viešąją tvarką ar geros moralės taisykles.

Vėl lakstymas, trypimas ir draskymas.
Sustingsta.
Mėlyna (šaukia): Nenaudoti keiksmažodžių bei kitokios įžeidžiančios necenzūrinės informacijos.
Raudona: (labai garsiai): Gimnazistas privalo tausoti gimnazijos inventorių ir atlyginti už sugadintą turtą.
Juoda (klykia):  Ne tik gera apranga ir geros manieros kuria Jūsų įvaizdį. Labai svarbu žinoti, kaip pasiruošti bei elgtis priimant aukšto rango svečius oficialiai vakarienei.
Geltona (pakeltu tonu): Temos ir/ar atskiri jų komentarai gali būti trinami (temos užrakinamos), jei yra rasistinio, nacionalines, religines, seksualines ir kitas mažumas žeidžiančio turinio.
Mėlyna:            Visuomet laikykitės taisyklių. Taip nenuklysite į lankas ir nebūsite neteisingai suprasti. Išvengsite klaidų, būsite pagirti.
Raudona:          Džiūkite jomis, nes kitaip patalpins į teritoriją minkštomis sienomis.
Geltona:          Sulėks visos giminės ir visi pažįstami. Ir pradės aiškinti, kad neatliekate savo pareigų. Ims grasinti ir šaukti.
Juoda:            Niekada nesipainiok ir praleisk pėsčiuosius.
Žalia:              Nes dėdė policininkas tau nukąs galvą, kol tu rpdysi dokumentus.
Raudona:        Nepamiršk, kad žmonių pažindinimo formulė yra:
- Maryte, tai - Jonas, Jonai, tai - Marytė.
Geltona:          O "saugumas priklauso nuo mandagumo"!
Mėlyna:          Kiek kartų galiu kartoti: netriukšmauk, kai vaikas miega.
Juoda:            O jūs girdėjot, kad einant i viešą tualetą, reikia prieš atliekant reikalus nuleisti vandenį - kad kaimynas už sienos ne taip lengvai galėtų atspėti tavo fiziologines ypatybes.
Raudona:      Ir daryk viską taip, kad tavo palikuonims dar būtų per akis.
Žalia:            Taip, ir nemandagu su mažai pažįstamu žmogumi juokauti. Tik neišauklėtas žmogus gali ilgam pasitraukti nuo telefono ir palikti pašnekovą.
Juoda:          Ar girdi, tu? Girdi? Žinau, kad girdi. Tad jau gali pradėti skambinti varpeliais.
Mėlyna:        Nusikirpk nagus. Mane braižo. Negražu taip.
Geltona (juokiasi): Žiūrėkit, ką radau. "Paskutinis pastraipos sakinys visada turi sietis su pirmu kitos pastraipos sakiniu". Pasprink, man atostogos.
Raudona:      Kam atostogos, o kam juodas darbas santechnikos srityje. Manai vamzdžiai patys laikoso? Ne, Juos reikia kažkam pritvirtinti.
Žalia:          Žinai, kas juokingiausia? Palis lietus ir mes nusiprausim. Visi pamirš, kad buvom, kad šaukėm. Akli ir kurti. Bet pasijuokim. Paniurėliai nemoka džiaugtis.
Mėlyna:        Prisiminkim Auksinę Taisyklę: Auksas sukelia komplikacijas. Tad elkimės kaip pridera.
Raudona:      Pakliuvai į tinklą. Paklausyk, ką rėkia: "Į svečius reikia būtinai pavėluoti. Ateiti nors keliomis minutėmis anksčiau Neleistina. Kuo svečias svarbesnis, tuo jis gali daugiau vėluoti, net iki valandos.
Juoda:          Vadinasi sutarta. Vėluoti reikia.
Geltona:      Vėluoti yra nemandagu. Ypač, kai kalba eina apie vakarienę. Būtina nusiplauti rankas.

Staiga visi nutyla ir susimąsto.
Žalia:          Manai, kad paspausi Fa klavišą ir viską sukalsi taip kaip buvo?
Geltona:      Kėdė juk negriūva.
Juoda:        Negriūva... Dėžės koja ją laiko tvirčiau.
Mėlyna:      Keista. Kraujas vis dar raudonas ir taip pat teka, oras vis dar gardus, nors ir užterštas.
Raudona:    Ir lietus tas pats.
Geltona:      Bet Fa skamba kitaip.
Mėlyna:      Kaip iš seno kino filmo.
Žalia:        Tarsi pro 59 sluoksnius tirštų amžių.
Raudona:    Pamiršau.
Juoda:        Ir rėmai spaudžia.

Vėl prasideda ramus laikraščių klijavimas.
2005-08-04 18:58
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 6 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-06 20:31
palėpės pelytė
Geras. Skaitant matau aktoriu minas ir israiskas, o tai labai gerai. Sis kurinys tiesiog uzveda :D
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-05 08:54
Janis Jans
pievos kazkokios..      bet užtat kabina ;]~
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-04 23:39
vaja
kaip aktoriai ištars  raudonus žodžius ?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-04 23:36
vaja
Efektingai turėtų atrodyti scenoje. Tik neįsivaizduoju, kaip aktoriai ištars raudonus
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą