Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 7 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Niekada taip atvirai nešnekėjau su tėvu. Apie visokius purvinus dalykus, daugiausia susijusius su darbu. Motina lakstė aplinkui, ir, rodėsi, mažai trūksta iki pavojingo judesio- ji tuoj tuoj susidės rankas ant galvos ir ims linguoti į dešinę ir kairę. Purvini dalykai. Gyvenimiški. Keistas jausmas. Norėjosi pasakyti: “Viskas yra šūdas išskyrus myžalą”. Ir tuo pačiu metu beprotiškai būti dėkingu gyvenimui už šią akimirką. Gera buvo žinoti, kad ne viskas yra vien tik šūdas ir myžalas. Nes tokios akimirkos yra nuostabus dalykas. Žinojau, kad mama nepradės linguoti, nebent juokaudama. O tėvas nenutils staiga ir neužsidarys savo pasaulyje. Jis kalbės, kol tarp mūsų bus trečias asmuo- mano nuotaka.

Kur ta riba, kai degtinė tampa blogiu? Tada, kai praranda savo inervaciją išorinis šlaplės sfinkteris? Ar nuo tada, kai ji tampa drauge? Tiesiog trečiu nebyliu asmeniu, kurį lieti lūpomis, bučiuoji, lieti lūpomis… Už šia nuostabią akimirką aš bučiuoju tave, skaidrus taurus gėrime.

Paimu į rankas butelį, švelniai glostau mylimosios plaukus, pirštais braukiu per etiketę norėdamas lengvu judesiu pagauti iškritusią blakstieną, tvirtai apkabinu, priglaudžiu prie savo skruosto, ir noriu likti taip amžinai. Tegu svečiai galvoja, kad esu nepataisomas alkoholikas. Tik tėvas supranta, kad aš įsimylėjęs. Tegul tai pirma netobula mano meilė. Ant etiketės parašyta ‘tris kartus distiliuota’. Ir aš imu tikėti, kad šis skaidrumas, yra kartu ir tobulas tyrumas. Ji kaip skaisti mergelė. Ir aš nusišypsau. “Gražinai mane ir tėvą į mielą gyvenimą. Nors akimirkai. Tu mano draugė. Tu mano gėris. Tu mano nuotaka. ”

Niekada taip atvirai nešnekėjau su tėvu.
2005-07-27 23:09
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 19 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-06 19:34
Novodvorskis
Visai normaliai. Nesuprantu,  iš kur kuolas. Tęsk.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-03 15:45
Tomas Marcinkevičius
Tikrai nera blogai:) Nesuprantu, kodel tik kuolas - juk tai kazkas panasaus i Kunciu, toks slykstybiu subtilumas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-29 23:50
PhoBos
prasta pirma pastraipa, per daug visokių pareiškimų, teisingų gyvenimo tiesų. nereikia taip. nereikia nei tų akimirkų, nei to absoliutaus negatyvumo, anei gyvenimo ypatybių konstatavimo. o va nuo "nuotakos" jau geriau, jau artimiau. 3 pastraipa iz gūd.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-29 12:23
baklazanow
o ar pasakyta kad obuolys gere? ???
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-29 00:06
vaja
Nuotaka pakėlė nuotaiką :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-28 20:21
Dratelė
obuolys nuo obels netoli rieda...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-28 12:33
Si bilė Sibire
Neblogai. Suprantu.
Bet kaip tekstas silpnas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-28 11:23
baklazanow
ir kaip visada jus nesupratot. jokios cia ironijos ir jokios pagirios.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-28 10:54
mexican
Na ironijos netrūksta.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-28 02:20
ir kiti
geros pagirios visada į naudą
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą