Rašyk
Eilės (78167)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10914)
Vaikams (2717)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 10 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pamenu, Tą Dieną Oras buvo oranžinės spalvos. Prisisunkęs neprinokusio apelsino kartumo. Atrodė, kad bet kurią akimirką gali pradėti lyti sutirštėjusiu cukrum.

Tą Dieną Mes paskutinį kartą buvom susikibę rankom. Sunėrę pirštus. Jaučiau, kaip į plaštaką trynėsi sutrūkinėjusios Tavo pirštų pagalvėlės. Mėgau Tą jausmą. Tavo rankos, rytais pjaustančios duoną... Tavo pirštai, savo šiluma ištirpdantys šaltą sviestą...

Kavos su pienu paskutinį puodelį gėriau Tą Dieną. Vėliau nenorėsiu prisiminti To skonio. Ir Ta spalva visada dažysiu Liūdesį. Tą Dieną Tu sudaužei Savo mėgstamiausią puodelį. Likai ištroškęs, sukepusiom lūpom. Užmynei ir įsipjovei pėdą. Tą Dieną.

Tu paprašei manęs, kad likčiau namie. "Pažadu, kad Visada Būsiu Toks geras kaip Šiandien. " Pasisiūlei nupirkti riešutų. Tu norėjai, kad iškepčiau pyrągą. Įdėčiau Tau, kai vakare eisi žvejoti ant liepto. Tą Dieną Tu neplanavai niekur eiti... Ėjai.

Pamenu.

Daugiau Tavęs nemačiau. Prie stalo kviesti Tavęs NEbereikėjo. Ir Niekas daugiau Taip NEbemokėjo nuskinti obuolių. Tyliai, neprižadinant Medžio. Ir Niekas daugiau NEbuvo vyresnis už mane 10 minučių...

Tą Dieną užspringau Krauju. Nežinau, iš kur jis atsirado...
2005-06-17 00:03
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-06 09:50
kadugėlis
Beje, paskutinis sakinys labai geras (tik čia kaip tik tas atvejis, kai dėčiau tašką), o va pavadinimas prastas (per tiesmukas).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-09-06 09:48
kadugėlis
Jei ne visi Tie, , To, etc. ir NE, jei taupiau daugtaškių, jei mažiau nenatūralaus dramatizmo mindant sudaužytus mėgstamiausius puodelius, būtų visai neblogas gabaliukas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-23 10:17
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
taigi TUO krauju, kaip tai nežinai iš kur?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-20 14:22
ir kiti
liūdnai, bet linksmai. nėra prastas, tačiau išties n.y.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-19 01:42
Si bilė Sibire
Iš tiesų perliukas. Galėtum plėtoti:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 23:09
marrellia
Įtaigūs vaizdiniai, ypač apie obuolį ir miegančius medžius. Bet man nepatiko paskutinis sakinys, nes jis viską aiškiai pasako, nukerta, padeda tašką, vadink,kaip nori. Man butų mieliau, jei to sakinio nebutų.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 22:32
nesąmonės Srautas
nu gražiai..gražiai čia...toks blizgantis...
Galėtum meilės romanus pradėti rašyti:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 20:24
Rikute
aš irgi metu į mėgstamiausius..... man gražu, o kiti galvokit ką norit :P~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 18:03
tiesa
man labai PATIKO..liūdesys toks artimas, kaip rūbai liečiantys kūną..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 10:31
bapho
Pradžia kaip iš Juščenkos "oranžinės revoliucijos", pabaiga - kaip iš pasakos apie Eglę ir Žilviną:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 09:30
Youth
isidėjau į mėgstamiausius vien dėl orandžinės spalvos kuri visada buvo mano dievinama i sakinio"Ir ta spalva visada dažysiu Liūdesį" labai aryimas man kūrinukas:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-17 01:15
profesoriux
Hahahaha, nu ir humoras, linksmesnio nesu skaites.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą