Rašyk
Eilės (78095)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Jo svajonė, kaip ir kiekvieno mažo berniuko, buvo tapti "Supermenu". Dabar jis -duobkasys, aprūdijusiu kastuvu kapojantis sudžiūvusią ir suskeldėjusią žemės plutą. Niekuo neišsiskiriantis žmogelis. Dieną, savo surambėjusiomis nuo sunkaus darbo rankomis, kasa duobes, kartais pašvilpiniuodamas kokią seną melodiją. Vakare pasižiūri "Panoramą" ir eina gulti. Ir taip kas dieną ištisus trisdešimt metų. Duobkasys jau užmiršo savąją vaikystės svajonę. Aukšti kryžiai ir antkapiai - vieninteliai dangoraižiai, nuo kurių jis gali nusileisti kaip "Supermenas".
Šiandien duobkasys ir vėl kasa duobę. Šį kartą sau (juk šiais laikais madinga iš anksto pasirūpinti amžinojo atilsio vieta). Įlipa į duobę - šalčiu dvekia. Stora žemės pluta susitraukia, pamačiusi svetimkūnį savyje. Čia "Supermenams" ne vieta, - pamano senis ir nukulniuoja namo žiūrėti "Panoramos".
2003-03-12 12:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 28 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-19 14:05
Atheon
Man keli zmones apie panasius kurinuokus pasake: tyciojimasis is profesiju - kvaila... man asmeniskai visai mielas sitas dbkss... Nematau nieko kvailo. Megstu absurdo savoka, kokia forma ji bepasireikstu...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-08 16:59
Alius Gauriškis
Duobmenas...  Superkasys... :-)  Jis tai padare, kad zmones nekalbetu: "batsiuvys be batu, duobkasys- be duobes".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-20 20:25
Moonchild
A..A...A...MANAU LABAI FAINA TURĖTI TOKIA NEEILINE PROFESIJA---DUOBKASYS,O VARDAS GALĖTAI BUTI DUOBKAZYS.
SIAIP GERAS KURINUKAS...:)I LIKE IT
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-14 19:02
starry eyed
Cia biski i tema, bet man tu laaabai patinki]:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-14 19:01
starry eyed
Gyveno duobkasys kapuos... Ir kasė mirusiems duobes dainuodamas zodzius dainos: gyveno duobkasys kapuos ir kasė mirusiems duobes...
Bet vieną kartą vakare... Išvargęs griuvo ant duobės... Papuoštam įkapy nakties...
Nutilo lūpose daina: Bet vieną kartą vakare palaidojo jis pats save...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-13 16:38
Denisas Melnikas
Na, duobkasys nėra įprastas žmogus. Įprasti žmonės tai tie, kuriuos gatve einančius kasdien matai :)
O pabaiga nebloga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-12 17:36
Ordeal
emmm turbut teks sutikt su Kivorboicu sushiko ta Maryte duobkasiui gyvenima ir netapo ji Supermenu siulaikiniame Niujorke [ar kur ten gyveno Kentas] ;))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-12 15:35
Kirvoboica
jei ne ta Marytė nuo Australijos kilusi ir jam visą tolimesnį gyvenimą "sušikusi", šiuo metu Duobkasys būtų normalus lietuvių verslininkas - Bambakasys.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą