Rašyk
Eilės (78158)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 4 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







  Įvairios mintys ir į langą barbenantys lietaus lašeliai neleidžia man užmigti ir pasinerti į sapnų karalystę, kur neegzistuoja jokios taisyklės. Jau trys valandos, kai aš vartausi lovoje bandydama užmigti. Ne... Panašu, jog šiąnakt pamiegoti nepavyks, todėl atsikeliu iš lovos, susirenku visas mažas pagalvėles, susidedu ant palangės ir patogiai įsitaisau.
  Lietaus lašeliai krenta vis greičiau ir greičiau, barbena į langą vis dažniau ir dažniau... Tie visi lašeliai gimė iš vieno debesies, kaip ir visos mūsų svajonės-iš mūsų pačių. Vieni lašeliai didesni, kiti mažesni... Vieni greičiau pasiekia žemę, kitiems tenka nukeliauti ilgą kelią... O kai kurie išvis nepasiekia kelionės tikslo... Taip pat yra ir su mūsų svajonėmis. Turime keletą labai didelių ir begalę mažų... Vienos išsipildo greitai, kitų virtimo realybe reikia palaukti... Tačiau yra tokių kurios taip ir lieka svajonėmis... Galbūt joms net nelemta išsipildyti...
  Svajonės praskaidrina mūsų gyvenimą, nudažo jį ryškiomis spalvomis. Taip ir lietaus lašeliai suteikia gaivumo orui karštą ir tvankią vasaros dieną.
  Lietaus lašeliai krenta vis lėčiau ir lėčiau. Kiekvieną sekundę jų vis mažiau. Kaip ir viskas gyvenime lietus turi pabaigą. Jį pakeičia skaisti rytmečio saulutė ir gaivus oras. Sapnas baigėsi. Laikas keltis ir vėl kibti į kasdieninius darbus.
2003-03-10 15:47
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 22 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-24 00:16
Meadow Elf
Ugu, kartais būna labai negera kai baigiasi sapnas...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-22 01:39
žalia akis
nuoširdu ir tikra.. tikiuos, kad begant metams neprarasi to naivumo, nuoširdumo ir tikrumo..:)..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-12 22:54
danguje žydi aguonos
Mmm... :) Lietus..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-26 11:56
Chipsyte
Labai labai labai grazu, Maze. Tu saunuole.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-23 21:02
Sauza
labai vaizdingas palyginimas - svajonės, kaip lietaus lašeliai...kažkoks labai jau mielas kūrinėlis:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-18 13:35
Kirvoboica
Tas lietus taip pat norėtų tavo mažučių pagalvėlių, jei pasidalytum su juo, tai jis tikrai tau leistu užmigti. :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-11 10:15
Saulės_Radija
EI :) gal cia netycia remeisi kokia nors vaizdine priemone ,rasydama ? :))))))
Svajok ,stebek, mylek ... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-10 18:49
MazaJuokingaBoruze
pries pora metu ir as labai panasiai rasydavau.apie tai kaip  nakti negaliu uzmigti ir t.t.tik dar ir dabar sededama ant palanges ziuriu ne i lietu ,o i masinas ir zmones. taip daug idomiau.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą