Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 15 (2)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Mano kambario sienos baltos. Psichiatrinės ligoninės palatoje tvyro tyla. Išpaišytos žiemos spindulių gėlėmis. Pacientė sėdi ant savo lovos ir tuščiu žvilgsniu stebi sieną. Žydi visą parą. Lova dainuoja, kai tik prie jos prisiliečiu. Jos žvilgsnis nukrypsta lango pusėn ir ji pradeda suptis ant lovos. Nuo surūdijusių spiralių girdimas nemalonus garsas Geri žmonės sakė, kad iš čia neišeisiu. Bet juk man ir nereikia. Man ir čia gerai. Prieina prie sienos ir savo kreidutėmis pradeda piešti neaiškias formas. Pacientė sustabdoma seselės. Galiu piešti gėlytes. Nors kartais man to neleidžia, mano gera mergytė. Sako, kad elgiuosi ne pagal taisykles. O kas yra taisyklė. Gal tai gėlyčių pavadinimas. Ji neaiškiu žvilgsniu pasižiūri į seselę ir atsiklaupus pradeda garsiai raudoti. Man nelabai patinka, kai iš manęs paima kreideles, nes  tada negaliu nupiešti gėlytės. Bet labai erzina tai, kad geroji seselė tai daro. Juk ji tokia gera. Kiekvieną dieną atneša mano krūvelę saldainiukų. Nors ir nelabai skanių, bet juk vistiek. Jos būsena jau beviltiška, todėl neturėdami ką prarasti kiekvieną dieną jai duodame pačių stipriausių vaistų.   Kartais bandau verkti. Juk verkiantiems vaikams viskas leidžiama. Tada man vietoj kreidučiu leidžiama išeiti į lauke esantį atrakcionu parką. Ypač mėgstu tokias dideles, didelis sūpuokles nuo kurių labai lengva nukristi. Kartais specialiai paleidžiu rankas. Kad nukrisčiau ir pamatyčiau kaip iš manęs bėga raudonos sultys. Niekaip nesuprantu, kaip mano kūnas jas gamina. Tada specialiu pristatymu esu paguldoma i dar gražesnį kambarį. Tik tam kambaryje nėra dainuojančios lovos ir  gelyčių. Esu aprengiama bintu. Tiesą pasakius net nežinau ką tai reiškia. Bet girdėjau šį žodi tariant globėjui. Na, toks vyriškis balta suknele (kaip juokinga ar ne?? Vyriškis balta suknele), kuris visada mane prižiūri. pacientės atsisakė jos tėvai. Todėl dabar ji pilnai mūsų globoje. Jos kūne bus atliekami keli mums reikalingi eksperimentai. . Paskutiniu metu labai daug laiko praleidžiu tame kambaryje. Į mano kūną dedami kažkokie spalvoti pagaliukai. Visai malonu. Tik gerieji žmonės nenori, kad matyčiau kas man darosi todėl visada apžiūri ar aš miegu ar ne. Prieš tai dar kažkokį skysti suleisdami. Manau tai koks limonadas. Bet juk nuo limonado neužmiegama. Na, bent jau aš moku apsimetinėti. Visai kaip vaikystėje. Na, iki to.... Iki to įvykio mokėjau. pacientė pradeda garsiai spiegti  ir rankomis dengti tai ausis, tai akis.  Kumščiais tranko grindis. Tokie priepuoliai jai užeina vis dažniau. Tais atvejais jai greitai turi būti uždedami tramdomieji marškiniai. Nes kitaip ji pradeda save žaloti. Nelabai mėgstu prisiminti savo vaikystę. Ji nebuvo tokią žavi kaip, kad norėjau, kad ji būtų. Pradžia buvo visai miela. Juk namuose buvo tiek gėlių. Bet tada į namus užėjo vyriškis. Nebepamenu jo vardo. Jis apvertė mano gėlytes ir mes pradėjome gyventi kitaip. Tėvelis tam neprieštaravo ir tik išėjo iš namų. Tada, na kažkada, tas vyriškis labai supyko, nes iš sodo parėja purvinais batais ir išvaikščiojau visus namus. Jis labai supyko. Labai. Ir turbūt įpykęs nustūmė mane nuo laiptų. Nelabai prisimenu iš tiesų. Čia tik tai ką man papasakojo dar viena mano balto kambariuko gyventoja. Labai miela mergina. Gal kiek vyresnė už mane. Taigi, kaip sakiau nelabai mėgstu prisiminti vaikystę, nes nelabai jos prisimenu (cha kaip juokinga. Nemėgstu prisiminti vaikystę, nes jos neprisimenu. Bet čia tikra tiesa.) Tada pradedu labai garsiai verkti. Gal taip stengiuosi prisiminti. Ir tada man uždeda kažkokį švarkelį.



Mūsų pacientė numeriu 1452 jau tik daiktas.   As tik. Plastmasine lėlė. Su balta, pūsta suknele.
2005-05-05 18:35
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 15 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-03-15 09:36
Odaliska
Viskas ok, išplėtojai, bet juk galima prieš dedant ištaisyti gramatines klaidas (iš sodo parėjaU) ir sutvarkyti stilių (nemėgstu prisiminti vaikystĖS). Trupučiuką trūksta sklandumo, bet geras kompozicinis sprendimas. 4.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-29 16:15
Trenktaplytė
mrrr... labai tiksliai perteikti jausmai - vaikiškas psichiškai nesveiko žmogaus naivumas... Galo žiaurumas nustebino. Dar tie šalti gydytojų komentarai...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-16 19:41
palėpės pelytė
:) tiesiog susizavejau :D Mintis jau girdeta, tik dar niekas nebuvo jos isreiskes taip gerai! PUIKU.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-15 02:05
Kumelaitė
gera mintis....
na as manau kad reikejo truputi daugiau pasedet prie kurinuko....
man pritruko pacientes charakterio (?!) ryskumo.....kartais ji masto kaip tikra kvaisiuke o kartais lyginant su ankstesnem mintim stabiliai pasikeicia...
bet siaip fainai....itraukiantis kurinys....prikaustantis....vien ta forma reikalauja labiau isigilint....:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-21 13:09
Odaliska
Siaubas, tikrai graudu.

Techninė pusė neatidirbta, turiu omenyje kelias stiliaus, gramatines klaidas, bet pati mintis tiesiog puiki. Labai labai gera. Tu šaunuolė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-09 22:55
glue
kai kurie sakiniai..paprasciausiai labai geri.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-08 23:31
vagabundo
Puikus kūrinys. Ypač patiko dviejų paralelių pasakojimo foma.
Nežinau ar tai nauja, tačiau labai užkabina, tiesiog mėgavausi skaitydamas.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-30 21:30
Skrepliukas
ai, gera tema :) bet siaip tai psichiatrinei sienos dazniausiai sviesiai zalios buna
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-19 00:08
majakas_
nunieko
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-10 22:35
Kaede Hisao
Taip... beprotiška :)
Priminė 'Little Goth Girl' ir 'Salad Fingers'
Baltos sienos ir raudonas vanduo...
'I like it when the red water comes out...'
'I like it when the red water comes out....'
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-08 01:33
MėJ
joaa,geraz;)~
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-06 13:25
Lavondėmė
Vėl kūrinys su nereikalingu paskutiniu sakiniu. Daiktas suvokia, kad jis yra plastmasinė lėlė (čia tikrai reikia pasitelkti vaizduotę ;).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-05 22:42
Ninja Tune Fenhir
xexe:))) miela
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-05 22:27
Mari Poisson
Man atrodo,- tu tikrai esi talentinga. Viskas keistai netikroviška ir įdomu. Tikras sapnas. Niekada nemaniau, kad galima aprašyti sapną. Bet pasirodo, kad galima;))

Gerai! Netgi labai gerai!!!;))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-05 22:19
ir kiti
nenauja fabula. ... šiaip tai istorija visiškai nereali. nelogiška vien jau tai, kad mergina su tokiu mąstymu laikoma beviltiška. ir eksperimentai, ir "gydymas" netikroviški. bet kūryboje tikroviškumas nėra privalomas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-05 21:34
marrellia
Wow! Nuostabu.Taip ryskiai ir itaigiai vaizduojama,kartu originalu ir ... truksta zodziu.Isties,aciu, nuostabu!
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-05 19:44
gremlin
Pritrūkau žodžių....
Geras 8-)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą