Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 11 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







18. Paskutiniai darbai

Pritrenkti Pinčiaus pasakojimo lovliai ir Mantas vos neašarojo, bet netrukus atsitokėjo ir šoko siūlyti savo pagalbos:
— Aš šuoliuoju ir atnešiu kūjį ir tada sukibę nudaužysim tuos lavos gabalus... — prašneko Juodis.
— Bet ar daužydami nesužalosime Pinčiui rankų, — abejojo Mėlynis.
— Gal imkim kokį akmenų zulintuvą ir valykim po kruopelę? — siūlė Žalis.
— Juk tu, Pinčiau, sakei, kad ugnies nebijai, tai gal pasinaudokim kibirkštimi, — nedrąsiai siūlė Mantas.
— Man atrodo Manto pasiūlymas geriausias. Tad gal tuoj ir pabandome... — sutiko Pinčius.
— Bet kas bus, jei sudegs tavo rankos ir kojos? — abejojo Mėlynis.
— Tad pirma pabandom su kairiąja koja. mano dešinė yra stipri ir aš galėsiu šokinėti, kaip lovliai, ant vienos kojos...
— Su tokiais dalykais nejuokaujama, — įsikišo Mėlynis. — Užburkit nuo ugnies mane, atpjaukite gabalėlį lavos ir uždėkit man ant kojos. Jei ta vietelė man nenudegs, tada galėsim deginti ir Pinčiaus sukietėjusias lavas.
Visi pritarė Mėlyniui ir kai bandymą atlikę apžiūrėjo jo koją, ji nebuvo apdegusi, o tik tirštai aprūkusi. Po kiek laiko buvo išlaisvintas ir Pinčius. Kadangi jis buvo juodas, tai aprūkimo visai nesimatė...
Kai visi susirinko kambarin ir susėdo prie stalo, senelis išdrožė kalbą:
— Jūs dirbote, kaip tikri šaunuoliai. Labiausiai pagirčiau Pinčių, nes tai buvo jo sumanymas ir jis daugiausia prisidėjo. Prieš jus neatsilaikė ne tik raganos, bet ir peklos valdovas — Liuciferis. Dabar mum gyventi bus geriau...
Į rudenį vietoj buvusio prūdo, merkiant lietums, pilna įduba prisipildė vandens. Dabar čia tyvuliavo jau ne prūdas, o nedidelis, bemaž apvalios formos ežeras. Atsigavo ir išdegintoji žolė. Mantas su lovliais atsinešė ir ežero krantus apsodino medžiais.
— Nepraeis nė kiek laiko ir paprūdė pasidarys gražesnė už senąją pelkę, — džiaugėsi senelis ir jam vienu balsu pritarė Mantas ir jo draugai.
2005-04-14 11:27
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-15 21:22
OAL
OAL
Skaitau ir pavydžiu. Skaitau ir pavydžiu! Aišku, baltuoju pavydu:) Gaila, kad neturiu teisės balsuoti. Mano "Velniuko išdaigoms" toli iki Pinčiaus nuotykių.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-14 12:07
innuendo
valio!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą