Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 6 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Noriu parašyti tau laišką. Kodėl būtent tau? Todėl, kad nebeturiu kam daugiau rašyti. Niekas nebeklauso tų žodžių, kuriuos jiems sakau. Man liūdna, bet šis laiškas bus lyg šypsena tau nuo manęs.
Aš noriu tau papasakoti, kokį gražų pasaulį turime už lango...Matei, kaip po žiemos vargų ateina pavasaris, atsinešdamas sprogstančio berželio ar švelniojo "kačiuko" šakelę? Pavasaris, mano mieloji, atiteka tirpstančio sniego upeliu iki tavo, mano, jos, jo, visų mūsų namų slenksčio. Išgirdus vyturėlį, pasijuntu kaip vėl naujai pradėjusi gyvenimą, o ką jau kalbėti apie gėles!!! Prižadėk, turi man prižadėti, kad padovanosi man pirmąjį pamatytą narcizą, na žinai, tokį kokius aš labiausiai mėgstu - baltą su tamsiai oranžiniu vidurėliu ...
Už šią kuklutę dovaną aš pažadu tau, kai saulė jau kabės zenite ir bus pats vasaros atostogų įkarštis, nusivesiu tave i slėnį, pameni tą slėnį, apie kurį tau tiek daug pasakojau, taip taip, tą patį kurio grožio ir didybės joks kitas žmogus nebuvo patyręs, apart manęs...Pykstu ant savęs, kodėl nenusivedžiau tavęs ten anksčiau, bet norėjau įsitikinti, kad tu verta. Galėjau taip ilgai nedelsti, tu iš pat pradžių buvai labai patikima, vien pažiūrėjus į tavo akis... Na gana. Aš ne apie tai. Taigi šią vasarą mudvi keliausim į srauniosios upės slėnį! Išnaršysim kiekvieną kampelį, kiekvieną lopinėlį žemės, kuris dvelkia ramybe ir kartu džiaugsmu...Pamatysi kokios nuostabios ten žydi spalvingosios gėlės...Jų spalvos tokios sodrios, o kvapas toks tikras, kad ilgiau pasėdėjus, atrodo, kad sėdėtum kokiam paveiksle. Žinai, sunku apsakyti tą jausmą, kuris apima atsistojus, ant kokių 90 pėdų aukščio skardžio ir pasilenkus žvilgterėt i upę iš viršaus, veidu žemyn...Prieš tai visad atsisuku pažiūrėt ar tikrai nieks nestovi man už nugaros.
Ar tu bent įsivaizduoji, kaip bus gera tiesiog sėdet, ant saulėj įkaitintų akmenų, įmerkus kojas i ledinį srauniosios upės vandenį ir nesakyt nei žodžio...klausyt, kaip ausis pasiekia keistas šniokštimo, plazdenimo, tarškėjimo garsas, susiliejęs į vieną, užburiantis sava grožio magija ... Smagiausia, patekėjus pilnačiai (ten ji atrodo trigubai didesnė) griūti į vešlią žolę ir lėtai, atmerkus akis pamatyti didžaiusią dangaus skliautą, visą išmargintą didesnėmis ar mažesnėmis žvaigždutėmis... Ar nebaisu, paklaustum tu. Aš tave užtikrinu, kad tokios baimės laukei visą savo gyvenimą ir nenorėsi, kad ji kada pasibaigtų...
Tai tęsis visą vasarą, galbūt visą gyvenimą ... Ten mes vėl išmoksim džiaugtis kiekviena diena-upės vanduo nuplaus nuo mūsų akių liūdesį, jei verksi, verksi iš laimės, kad esi čia ir dabar. Kartu su pievos drugeliais nuskris problemos, taip slegiančios mūsų širdis. Dings nerimas, o jų vieton ateis palaima .
Mieloji! Nenustygstu vietoje, kaip aš laukiu vasaros... ledinio upės vandens..kaip pasiilgau skardžio ir to taip senai jausto ramaus, palaimingo širdies plakimo krūtinėje.




          Tau, Tavo Mažoji Svajoklė, tiesiai iš svajonių slėnio ...   


2003-02-21 01:36
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 39 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-07-08 17:33
H H
H H
nea nea nea. tokios vat ištakos, bet čia blogai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-07 09:55
pultelis
įdomu, kam šitas kūrinys dedukuotas.
nelabai norėčiau gauti tokį laišką.
nemėgstu sentimentalumų.
bet poetiškiems žmogeliukams galbūt jis patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2004-01-12 13:40
Chiquitita
mmm....fantastika...kurynukas ikunyjantis dalele mano svajoniu;)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-12-20 23:51
Anarinya
ech... as irgi irgi taip noriu:o)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-11-24 21:12
voratinkliai
atrodo, jog skaitydama šį kūrinį pirmą kartą (tai buvo daugiau nei prieš pusę metų) aš suvokiau tik dalį jo, o šiandien jau suprantu jį visą, suprantu ką reiškia tos 90 pėdų... :) šiltumo banga užpludo mano mažą širdelę :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-08-24 01:06
nejausk nudesiu
labai grazu..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-14 16:29
Nemoksa
Mazoji Svajokle, turinti svajoniu sleni, nepakartojama! taip ir norisi pasinerti i svajones, i graziausias vietas, graziausius jausmus, kuriuos isgyveni... Prisiminti svajones, apie kurias svajojai budama mazute, apie kurias svajoji iki siol, apie svajones kurios jau issipilde...Kur platus laukai, kur zole sokineja nuo svelnucio vejelio prisilietimo, yra kelias, kelias kuri gaubia medziai, visi vienodi tarsi vandens lasai... Kelias ir medziai sudarantys aleja, vedancia i nediduka miskeli - seniau tenais buvo dvaras, su sodais, ir sode vingiuojanciais takeliais... Kasmet vaziuodama i kaima prisokdavau prie masinos lango pasigorzeti: kaip ziema medziai-dvyniai pasidabina serksnu, o takas graziai pasidengia balta sniego danga... kaip rudeni medziai numeta spalvotus lapus, uzklodami purvu virtusi taka...pasigrozeti kaip pavasari viskas atsigauna, pradeda zaliuoti aplinkui laukai, sprogsta medziu pumpurai, o ant seniai nevaikstomo tako tarpais uzzelia zole...pasirozeti kaip vasara zole vel linguoja nuo svelnaus vejelio, medzius puosia veslus lapai... aleja... tuos metus as svajodavau kad kada nors as eisiu sia aleja, uzvertusi galva ziuresiu i medziu virsunes, ieisiu i medziu giluma ir isvysiu dvara, kaip buna pasakose... Ir taip 16 metu... bet viena birzelio menesi, kai aleja atrodo graziausiai ir paslaptingiausiai, zmogus, kuri as gyvenime labai iskaudinau, padare tai: stai as stoviu prie savo keistos svajones - aleja... nedrasiais zingsniais, uzvertusi galva zengiu taku, kuris pro masinos langa atrode toks trumpas, o as ejau juo amzinybe... Medziu gilumoj nuostabios pilies napamaciau, taciau kazkokia dvasia, tarsi tos vietos sargas buvo ten... vaikstai ir aiskiai gali matyti sodo takelius, tik jie tokie samanoti, apauge zolem, ir akmenys, tikriausiai rumu sienos... Tada as verkiau is laimes...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-14 16:29
Mazoji Svajokle, turinti svajoniu sleni, nepakartojama! taip ir norisi pasinerti i svajones, i graziausias vietas, graziausius jausmus, kuriuos isgyveni... Prisiminti svajones, apie kurias svajojai budama mazute, apie kurias svajoji iki siol, apie svajones kurios jau issipilde...Kur platus laukai, kur zole sokineja nuo svelnucio vejelio prisilietimo, yra kelias, kelias kuri gaubia medziai, visi vienodi tarsi vandens lasai... Kelias ir medziai sudarantys aleja, vedancia i nediduka miskeli - seniau tenais buvo dvaras, su sodais, ir sode vingiuojanciais takeliais... Kasmet vaziuodama i kaima prisokdavau prie masinos lango pasigorzeti: kaip ziema medziai-dvyniai pasidabina serksnu, o takas graziai pasidengia balta sniego danga... kaip rudeni medziai numeta spalvotus lapus, uzklodami purvu virtusi taka...pasigrozeti kaip pavasari viskas atsigauna, pradeda zaliuoti aplinkui laukai, sprogsta medziu pumpurai, o ant seniai nevaikstomo tako tarpais uzzelia zole...pasirozeti kaip vasara zole vel linguoja nuo svelnaus vejelio, medzius puosia veslus lapai... aleja... tuos metus as svajodavau kad kada nors as eisiu sia aleja, uzvertusi galva ziuresiu i medziu virsunes, ieisiu i medziu giluma ir isvysiu dvara, kaip buna pasakose... Ir taip 16 metu... Viena birzelio menesi, kai aleja atrodo graziausiai ir paslaptingiausiai, zmogus, kuri as gyvenime labai iskaudinau, padare tai: stai as stoviu prie savo keistos svajones - aleja... nedrasiais zingsniais, uzvertusi galva zengiu taku, kuris pro masinos langa atrode toks trumpas, o as ejau juo amzinybe... Medziu gilumoj nuostabios pilies napamaciau, taciau kazkokia dvasia, tarsi tos vietos sargas buvo ten... vaikstai ir aiskiai gali matyti sodo takelius, tik jie tokie samanoti, apauge zolem, ir akmenys, tikriausiai rumu sienos... Tada as verkiau is laimes...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-07-07 10:58
Psycho
Man netgi patiko, sakyciau patiko nes dar pats nezinau... shit
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-05-10 11:06
cagansara
:)) mielų laiškų rašymo metas?..
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-11 16:14
Stef l  ANIJA
vasara ir žalia žalia gamta... Greičiau tai pasaka, kuri visdėlto išsipildo...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-03-11 11:28
Kirvoboica
Vasaros pradžioje, kai viskas taip gaivu ir šviežia, to slėnio upelis būna tiesiog pasiutęs ir purkštaujantis, o ant tilto per jį visai nebaisu, nes tai tik mažytis upelis, tiesiog klykiantis po pavasario antplūdžio. Aš žinau panašią vietą, ir medžių ten paūksmėje ošimas jų netilstantis...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-25 20:43
voratinkliai
saules_radija labai atsiprasau uz tai ka mes cia pridirbome nors to visiskai nereikejo butu uzteke ir vieno komentaro.gailiuosi...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:53
voratinkliai
na ir puiku daugiau nieko nebesakysiu ir nesaileisiu i kalbas apie jokius kurinius nes panasu juog sitaip ir susipykt galim
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:52
Chipsyte
[NEVERMIND]
per daug užsimaniau ir viskas, jei čia aš pradėjau tai asiprašau, nes man čia išvis žinutės palikt nereikėjo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:48
Saulės_Radija
Jus nepagalvojat ,kad cia ne turgus? Ir ka kam dovanot turiu as teise paisrinkt. Per daug jau isijautet i dalybas,to kas priklauso man ... 
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:48
voratinkliai
nu nesinervuok taigi as siaip cia sliaukas :))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:46
Chipsyte
[nevermind]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:43
voratinkliai
nesvarbu zinau ar ne bet visdtiek negausi :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-24 12:38
Chipsyte
Nenori? Na gal ir galėtum, bet tu net nežinai kas tas 90pėdų, taigi palik juos man.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
1 2
[iš viso: 29]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą