Rašyk
Eilės (78094)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 26 (4)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Pro suplyšusius batų priekius matėsi pajuodę kojų pirštai. Šlampt, šlampt....flegmatišku žingsniu ėjo buvęs žmogus...Šlampt, šlampt, monotoniškai kartojosi nudremžtų batų simfonijos...
Jis jau spėjo apmyžti savo esamą dabartį simboliškai vadinama gyvenimu, spėjo apmyžti svajones ir viltis, prisiminimus ir buvusią meilę, spėjo apmyžti draugus, gimines ir pažįstamus....jis neturėjo nieko...prasmirdęs, apžėlęs, bedantis, kurio siela priminė skylę šikinyke....jis nebetikėjo niekuo, netgi Dievu...


.....Žmogus tiki ne tuo, ką jam įperša kiti, jis tiki tuo, kuo nori tikėti. Be tikėjimo jis prarastų gyvenimo viltį, prarastų savo vietą visuomenėje, prarastų savo būties esmę ir žmogiškumą. Be vilties žmogus netektų savo paties esybės, gyvenimo prasmės, todėl net ir visi Dievai nėra tikri visiems, jie yra tikri tik tiems žmonėms, kurie nėra praradę vilties. Žmogus turi kuo nors tikėti, tikėti praeitimi, šia diena, rytojumi...kitu atveju jo gyvenimas prarastų realią prasmę....

Tamsiais vakarais jis klaidžiodavo niūriomis progresyvaus miesto gatvėmis...vaikščiodavo tol, kol rasdavo tinkamą kampą sapnui...tada jis pasinerdavo į iliuzijų pasaulį. Košmarai apie teisingą meilę, apsirūpinusią laimingą šeimą, apie purvu ir skurdu virtusi egzistavimą jam tapo įprasta. Besiblaškančios, nerišlios mintys, virto į netikrą euforiją, kuri kaip laižantis padus pataikūnas sėlino į smegenų žievę pritvinkusią susikaupusio šudo.
...tavo gyvenimas...tavo sapnai...tavo norai...tavo darbai...tavo viltys mintys ir prisiminimai...kažkur dingo...išnyko...tartum vėjas tuščiame danguje...
Jam nebebuvo tikslo gyventi...


Tikslas tai nebūtinai galutinis rezultatas. Tikslas – tai net nepasiektas rezultatas, o jo procese išnaudota potencinė energija, mintys, troškimai, kurių  kiekis ir svarba visada tolygi pasiekti norimam reiškiniui. Bet tai nėra tas pats galutinis siekimo taškas.
Svarbu norėti tai pasiekti ir eiti ta linkme. Siekimo metu svarbus ne pats tikslas, bet tai, KAIP ir KODĖL  jis yra siekiamas. FANTAZIJA čia turi itin didelę, subjektyvią reikšmę, ji negali būti eikvojama veltui, nes pastangas kurias įdedame, energija emocijos, jausmai, pasiteisina tik tuomet, kai tikslas būna pasiektas.


Jis jau seniai girdėjo savo, mirusių, žmonos ir dukrelės balsus. Jie kaip alkani vilkai sėlindavo sapnuose, suteikdami realybei beprasmę prasmę. Gailestis virto beviltiškumu, o tai kas buvo tikra, pasidarė ironiškai buka.
...tavo darbai...tavo sapnai...tavo mintys...tavo jausmai...prisiminimai....apie laimingą šeimyninį gyvenimą, apie vaiko ateitį, darbo perspektyvas, karjerą....rožinės svajonės...
Iliuzijų smarve pritvinkusioje galvoje, lyg širšės dūzgė minčių srautai. Prie to jis buvo seniai pripratęs. Pripratęs buvo ir prie sūrumo, kuris patekdavo pro pusiau pražiotą pūvančių dantų burną...jis verkė...verkė ir valgė pikto likimo srėbalą, varvantį iš skaidrių mėlynų akių...degrado akių...
Iš tikrųjų jis to  nejautė, jam atrodė, jog taip ir turi būti. Myžti ir verkti -  tas pats, pasidarydavo lengviau ir tiek...taip pat jam atrodė, kad jis tuoj pabus išpiltas šalto prakaito, viena ranka apsikabinęs žmoną, pabus ir pamatys, kad tai tik sapnas. Sapnas, kuris buvo tik fantazija vakar skaitytos knygos...
- Kelkis, jau aštuonios.........

2003-02-20 13:49
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 13 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-21 08:46
Deep
Just me fantasy...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 21:23
užmarštis
I liked it:)

"myžti"? manyčiau, tai pabrėžia aprašomo gyvenimo beprasmiškumą, nykumą ar pan. kalbėkime tiesiai ir be užuolankų. apnuogintas gyvenimas. (sorry, 812stt, jei supratau truputį ne taip:))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 18:51
Radha
o kam ,,myzti''?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 17:49
Deep
jezau marija as vysad stengiuosi rashyti y /me atsikrapshto uz netykusi raides panaudojima
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 16:13
klimbingupthewalls
pavadinime klaida "klausymas" turėtų būti klausimas.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 14:03
Deep
:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 13:58
kario
progresyvus miestas?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą