Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 9 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Įkyriai nuobodus posėdis ėjo į pabaigą. Algirdas  nervingai žvilgčiojo į laikrodį. Už pusantros valandos jis turi būti visai kitur, o dar tiek daug padaryti reikia: užbaigti ir nunešti direktoriui ataskaitą, spėti užsukti į kirpyklą, nupirkti dovaną. “Gerai, kad žinau ką pirkti, nereikės žioplinėti po vitrinas porą valandų”.
Pagaliau! Kelios nereikšmingos frazės, šimtus kartų girdėti žodžiai: ”...iki kito karto, gero visiems savaitgalio”, ir Algirdas pasipustė padus.
Direktorius buvo kaip  niekada supratingas ir greitai permetęs akimis Algirdo atneštą ataskaitą, leido jam eiti namo.
Lyg ant sparnų vaikinas nulėkė prie automobilio. Jis labai jaudinosi – šis vakaras, pirmas vakaras su žmogumi, kuriam jis nėra abejingas. Viskas turi būti be priekaištų: drabužiai , šukuosena, dovana. Ach, taip, dar būtinai reikės išsimaudyti. Šiandien darbe buvo labai karšta; šlykštus jausmas, kai jauti prie nugaros limpančius baltinius.
Ir pagaliau viskas paruošta: miegamajame prie lovos dega dvi žvakės, valgomajame ant stalo – mėlyna žvakė (ji puikai derėjo prie žydros staltiesės), šampanas ir dvi taurės, o virtuvėje malonų kvapą skleidė ką tik iškepti kievo kotletai.
Ir vėl Algirdas nervingai žvilgčiojo į laikrodį.
Skambutis. Algirdo veidą nutvieskė šypsena. Atidaręs duris, už jų pamatė stovintį direktoriaus sūnų.
- Aš žinojau, kad tu ateisi... – sušnibždėjo Algirdo lūpos...

1999 metai
2003-02-17 11:51
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 17 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-08 22:50
Kramtoske
Ėėė.. geras, suintrigavo :}
o paskui... čach! gėjukai..
kvepia gerai :}
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-20 10:10
echess
Geras!!!Galvojau,kad ten merga turi but...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-17 18:25
baubas
niu nusisypsot tai tikrai priverte :)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-17 14:02
spirgutis potato
o an stao melyna!!!! kejsta kad nezhydra
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-17 14:02
spirgutis potato
na mataj per pusantros valandos spiejo viska ir dar kotletus ishkepie ir jau visas sekme ysitikines net prie lovos zhvakes uzhdege...hmm...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-17 13:40
g
g
O toliau buvo nyki nyki iliuzija... Kad ir kaip jie stengesi viskas galiausiai buvo ne taip... Po visko ...pasaulis birejo i shipulius ir buvo siaubingai liudna :-))))))))))))
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2003-02-17 12:12
Gediminas Tarasevičius
tricky:]
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą