Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 24 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Niekas man neduoda ramybės. Pastaroji būna kelių rūšių: amžinoji ramybė, vidinė ramybė gyvenant dar žemėje ar sustingusi akimirka gulint nežinia kur ir nežinant, kas tu esi. O labiausiai kankina klausimas, ko čia guli, ką tu čia darai, ko tu iš manęs nori, štai ir vėl man neduoda ramybės. Labai gera ir šilta, kai geri vienas. Labai šalta, kai geria kitas. O kai geria didelė kompanija, ramybės neduoda klausimas, kas už tai mokės. Alkoholis – ne materija. Tai gali būti tavo sąžinė, kišenė arba vienatvės išraiška. Kai geri vienas, esi tik tu, tavo butelis ir Ilona. Kai geria didelė kompanija yra įvairių snukių, pora butelių ir viena kita Ilona. Abstinentams gali kilti klausimas, kas toji Ilona. Tačiau būkime drąsus ir, žinodami skaitančių šį esė intelektualumo lygį, paaiškinkime: nueini pas Iloną, atidarai šaldytuvą, pasiimi alaus, sriūbt – metalo skonis!
Keistas padaras tas žmogus. Protingiausia gyva būtybė, gulinti kur nors saulės atokaitoje (gal ant Stalo kalno) ir negalinti suprasti savo būsenos. Nepaisant ramybės, galva nėra tuščia. Tik dažnai sąžinės balsas viską supainioja. Ilona. Kas ta Ilona? Ilona yra kaip ir alkoholis. Net ir praktiškai jie yra labai tampriai susiję. Bėda ta, kad rytui išaušus lieki tik tu ir tavo pusnyse apvirtusios rogės. Ilona kažkur išeina. Bet tada tu turi galvoti apie tikruosius dalykus – žemę, akmenis, viksvas ir nuogą užpakalį. Sapnai visada baigiasi ta Parulskio aprašyta pabudimo akimirka: kur aš? kas aš? kur Ilona? Jeigu kankina troškulys ir begėdiškai rasoja langai – visai galimas dalykas, Ilona dar sugrįš. Ir ne viena. Su Alfonsu. Koks apmaudas – vakar buvo gera dviese, antrąją išgertuvių dieną – meilės trikovė. Priešingu atveju lieki vienas. Ilona su Alfonsu pasiima butelį, tada tu išsiverdi arbatos ir žiūri “Duokim garo”.

2003-02-15 08:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 16 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2003-04-03 19:53
Piew
Ateinu...:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą