Rašyk
Eilės (78096)
Fantastika (2304)
Esė (1552)
Proza (10908)
Vaikams (2712)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (369)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 5 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sako, kai įsimyli, pradedi matyti peršviečiamą širdies atvaizdą savo vilčių, nusivylimų, laimės, meilės, džiaugsmo, ašarų antspaudus ant pagalvės.
Draugai klausia, kaip atrodo meilė. Tu medikė, psichologė, visuomenės veikėja, menininkė. Tu tikrai turi žinoti.
Mano meilė – virš 180 cm, ne mano vyras, kurį vartoju kasdieną, kasnakt, kasryt, juodi tamsūs plaukai glotniai smailinantys ir taip smulkius veido bruožus, paryškinantys baltos odos baltumą. Siauros lūpos. Smulki pailga nosytė, primenanti Merlyn Monro. Akys spindinčios, giliai įkritusios, rodos, mėlynos. Ne spalva suteikė meilei meilės vardą. Ji lyg juodas šešėlis, tik raudonas kuklus šalikėlis lyg pavadėlis, neleidžiantis nutrūkti nuo įsipareigojimais surištų idealų. Juodi palto skvernai atlapi. Lyg atvirumas gali apglėbti dar dvi sielas. Tačiau mano meilė atvirai uždara. Juodas kostiumas. Melsvi marškiniai. Melsvas kaklaraištis. Smulkus kūnas. Rankos smulkios. Meilė manoji smulki manekenė. Minimalistė be jokios pompastikos.
Meilė turi žalingų įpročių – rūko, kartais išgeria. Priklausomai, ar vairuoja.
Manoji meilė – 10 metų už mane vyresnė. Diplomatiška. Turinti jau du vaikus, žmoną, idealą. Ji rašo laiškus kitiems. Aš džiaugiuosi sočiais trupiniais. Manoji meilė dar vis ieško. Minimalistė, rašanti kitų žmonių sensacingus proveržius – aforizmus. Vėliau juos primeta kitiems. Prisega lyg medalius. Priverčia raudonuoti. Susimąstyti. Pasirinkti skanesnius patiekalus.
Mano meilė valgo koldūnus, tuos pusfabrikačius, kurių pagaminimas namų sąlygomis užtrunka tik 15 minučių, kartu su vandens užvirimu, koldūnų su vištienos faršu įmetimu, išvirimu, vandens nupylimu. Suvartoja mano meilė juos degant stalinei lempai, sėdint minkštame fotelyje per 3 minutes. Ji alkana po sunkios darbo dienos. Dar įduodu juodos grūdėtos duonos. Sveika, bet ji tik atsilaužia nedrąsiai mažą gabalėlį. Arbata – raudona, be cukraus. Nešti viltį viens kitam mūsų su meile susitarimas. Mes abu skirtingai vienodų pažiūrų. Deklaruojam santuokas, gimusius – negimusius vaikus. Mano meilės vardas ir pavardė gali pasikeisti, priklausomai nuo minčių polėkio. Paauglė mylėjau žemesnio ūgio, neintelektualius meilės modelius. Jie dingo lyg sumesti manekenai su nulaužytomis kojomis, rankomis, apdulkėję stūkso pasąmonėje nesąmoningai.
Mano meilė moka šešias užsienio kalbas. Aš jai to be galo pavydžiu. Aš rašau dramas, o ji – prozą brūžina ant popieriaus smailiais vyriškai moteriškais piršteliais. Prisiliesti prie mano meilės nedrįsta mano balta katytė. Ji vėpso į juodąją mano beviltišką meilę. Trumpi sakiniai! Trumpa! Tikslu! Lyg nakties košmaras dieną naktį mintyse būgnais muša meilės pamokos. Jos žiauriai teisingos. Ji negali pakęsti mano moteriško banalumo. Neigia jausmus. Jai nesvarbus jausmas. Kas nesvarbu, tas dvigubai nesvarbu, o kas svarbu-tas dvigubai svarbu. Tai mano meilės devizas. Lyg Pitagoro formulėje a2 yra a2, o ne a. Jausmų nėra. Revoliucija. Priešai. Meilė turi daug priešų. Prašau, jos išmokti gyventi su kliūtimis, bet be susikurtų problemų. Ji trokšta sušaudyti savus priešus, bet sušaudžiusi vienus, atrastų kitus. Meilė - maniakė! Absurdas... Taip, ji sakė nebijo mirties. Tik nugalėjusi mirties baimę manoji meilė liks nemirtinga. Gali palikti vaikus – našlaičius – man. Tu užauginsi! O gal aš nedrįsiu būti atsakinga už svetimus manosios meilės vaikus? Ji nuolat slapukauja. Supa ją kiti žmonės. Ji diplomatiškai apeina viską. kalba lakoniškai, be emocijų lyg atmintinai išmoktus sakinius. Deklamuoja išblukusias frazes, suskirsto kitų gyvenimus į lygiakraščius trikampius. Išnarsto politinį, socialinį gyvenimą. Žino daugelio filosofų minčių. Kalba aukštomis frazėmis. Dažnai tyli. Mėgaujasi dainomis. Muzika.
Aš bijau savo meilės kaip 365 Toro draudimų, o tuo pačiu aš ją myliu su 248 Toros priesakais. Mylėti reiškia niekuomet nebūti arti kūno, bandyti susieti dvi skirtingas sielas. Susiūti į vieną audeklą, šildantį daugiau nei dvi mūsų mylinčių sielų kūnus.
Mylėti reiškia nuolat badauti. Pasimaitini pusfabrikačiais, o vis nesotus. Meilės bučiniai nebūtinai turi būti aistringi. Jie gali būti sausi, skubūs, trumpi, be pretenzijų. Meilei laikas be galo brangus. Jis jai brangesnis nei man. Aš galiu dieną miegoti po bemiegės nakties su meilės įkvėpimo išsunktomis smegenimis, jausmais užšifruotais dviejų šimtų puslapių turinyje. Meilė keliasi anksti. Gulasi miegoti vėlai. Pyksta, kad naktį miniu jos neįvardintą vardą.
Jūs klausiate, kas yra meilė? Meilė negali būti apibrėžta, įterpta į enciklopedijos tūkstantąjį lapą. Ji skirtingai spindi individualiame žvilgsnyje. Manoji meilė išgyvena kartos diskriminaciją. Vakarykščiame laiške skundėsi, kad ji Paribyje stovi tarp tarybinės ir internetinės meilės. Jaunų meilės nesupranta. Skiria nuo meilės juos tik plius minus 10 – 18 metų.
Jūs klausiate, mielieji draugai, kas meilė? O kaip manote, kas ji?

Rasa Kuodytė-Kazielienė
2005-02-05
Panevėžys
2005-03-04 17:40
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 9 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-17 10:32
Rasa Kuodytė Kazielienė
Ačiū už pervertinimą. Ačiū, labai malonu girdėti, kad visgi meilė dar netapo pigia preke kaip politika:):)TIKIUOSI MANOJI MEILĖ BUS AMŽINA KAIP IR JŪSŲ VISŲ.ačiūūū...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-17 06:09
Tiffany neskaitant šuns
Nenuobodžiai surašyta apie asmeninės meilės objektą. Trumpi sakiniai. Gyvi vaizdai.
Patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-10 18:31
Liūdinti
Man patiko. Perskaičiau greitai ir net pasirodė, kad per greitai baigėsi :).  Nestandartiniais žodžiais apvilktas jausmas. Labai gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-06 15:30
ir kiti
skaitant šiuos išsamius meilės ir meilės subjekto aprašymus, gale norisi kažko ypatingo. bet pabaiga nuvilia. ... neblogai papasakota. vaizdas susirodo. "meilės" perkrova, nors gal toks ir buvo autorės tikslas. ir pitagoro formulė šleivai įsipaišė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 23:11
OAL
OAL
Perskaičiau vienu ypu, gal tiktų išsireikšti: išgėriau taurę šampano ir negaliu jos padėti ant stalo. Mąstau. Patiko ir lengvi sakiniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 22:02
Rasa Kuodytė Kazielienė
Mintis nesvarbi-cia juk sudaiktintas jausmas, suzmogintas. Aciu uz pastangas skaityti, gal tikrai isvargina. Labai aciu!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 21:59
Vėjūnė Vėjūnytė
o, pagaliau perskaičiau...
o gal ir gerai, kad perskaičiau...
nors aiškis minties taip ir nėliko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-17 10:32
Rasa Kuodytė Kazielienė
Ačiū už pervertinimą. Ačiū, labai malonu girdėti, kad visgi meilė dar netapo pigia preke kaip politika:):)TIKIUOSI MANOJI MEILĖ BUS AMŽINA KAIP IR JŪSŲ VISŲ.ačiūūū...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-17 06:09
Tiffany neskaitant šuns
Nenuobodžiai surašyta apie asmeninės meilės objektą. Trumpi sakiniai. Gyvi vaizdai.
Patiko.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-10 18:31
Liūdinti
Man patiko. Perskaičiau greitai ir net pasirodė, kad per greitai baigėsi :).  Nestandartiniais žodžiais apvilktas jausmas. Labai gražu
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-06 15:30
ir kiti
skaitant šiuos išsamius meilės ir meilės subjekto aprašymus, gale norisi kažko ypatingo. bet pabaiga nuvilia. ... neblogai papasakota. vaizdas susirodo. "meilės" perkrova, nors gal toks ir buvo autorės tikslas. ir pitagoro formulė šleivai įsipaišė.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 23:11
OAL
OAL
Perskaičiau vienu ypu, gal tiktų išsireikšti: išgėriau taurę šampano ir negaliu jos padėti ant stalo. Mąstau. Patiko ir lengvi sakiniai.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 22:02
Rasa Kuodytė Kazielienė
Mintis nesvarbi-cia juk sudaiktintas jausmas, suzmogintas. Aciu uz pastangas skaityti, gal tikrai isvargina. Labai aciu!!!
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-04 21:59
Vėjūnė Vėjūnytė
o, pagaliau perskaičiau...
o gal ir gerai, kad perskaičiau...
nors aiškis minties taip ir nėliko...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą