Pradžioje labai stipriai smogia "gyvulio pločio vaikai" ir "Suodinos baimės akėčios", kuo susilaukia plojimų, bet komentuosiu [nors kitam tik paplociau, bet Tau reikalavimai didesni, nes kietai atrodai, tai ir laukiam visada šedevrų...] taigi:
Visas tas šieno ir gamtos kvapas viduryje tampa šiek tiek dirbtinis ir pritemptas - bet laimei,paskutinėse eilutėse vėl grįžta natūralus karvių ir būties skausmas - tai labiau žavėjimasis, o ne kritika, tačiau vis tiek pastebiu, ką galima keisti. [ka ten karviu - kai paminimi vaikai - tada jau...]
Man vis dar lieka paslaptis, kaip suplaki Mona Liza su lietuvių piliakalniais - spontaniškai ar "ant durniaus [čia aplamai apie vius Tavo kūrinius ir stilių - PAC ŽINAU, KAD KVAJLA KLAUST, tikriausiai tai tiesiog atplaukia.
'sėdim surėmę pečius it jau niekuo
niekuo
daugiau netikėtume
baltom rankom
miltuotom
šaltom
užglostau tavo akis
it jau nieko
nieko
daugiau nebelaukčiau'
pizzicato
o tautiškai/zoologinės mistifikacijos motinystės tema man totaliai svetimos;)