Rašyk
Eilės (78159)
Fantastika (2307)
Esė (1554)
Proza (10911)
Vaikams (2714)
Slam (73)
English (1198)
Po polsku (370)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 8 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Kadangi visata beribė, nesunku įsivaizduoti planetą, kurios mitybos grandinės viršūnėje esantys padarai dauginasi pumpuravimosi būdu. Moteriškos lyties sutvėrimai, šiaip jau išoriškai labai panašūs į homo sapiens iš žemės planetos, ovuliacijos periodu, trunkančiu visą pavasarį, krauna pumpurus. Vyriškos lyties padarai prispjaudo į tuos pumpurus sėklos arba ne. Apvaisinti pumpurai niekuo nesiskiria nuo neapvaisintų. Tai kuo normaliausios papildomos galvos. Daugybė galvų ant šių išvaizdžių hidrų kūnų. Tik stojus rudeniui vienos nusirita ir lieka gyvos, savarankiškos būtybės, kitos, kurios ne, supūva ir tiek.

Nesigilinkime į tokio dauginimosi subtilybes. Kodėl ne į visas galvas prispjaudo; kaip moterys vilioja vyrus; ar spjūvis jau garantuotas apvaisinimas ir ar esama toje planetoje homoseksualumo. Mums labiau rūpi žvaigždžių karų odisėjo, drąsaus jaunikaičio, gimusio kosmose, tačiau pradėto homo sapiens atstovų ir auklėto žemietiškos kultūros ribose išgyvenimai.

---

Jaunystėje, Didžiųjų Karvidžių doke, kur jo tėvas, senas džedajus buvo apsistojęs keletui naktų prieš lemiamą kovą su tamsos jėgomis, kurios nelaimėjo, Pūkiui, toks buvo jaunikaičio vardas, čigonė išpranašavo jo likimą. Esą jis du kartus gyvenime sutiks slibiną devyngalvį. Tai gali lemti jo likimą. Tačiau čigonė nespėjo patikslinti detalių. Tarpgalaktinės raketos varikliai jau ošė, tėvas mojo pro atvirą krovininio liuko angą, o ir eskudai garantuojantys pranašysčių tęsinį buvo bepasibaigią. Jaunuoliui bėgant tėvo link čigonė dar sušuko: "Saugokis, vienas jų bus tavo viduje! "

---

Dabar, kai Pūkis stovėjo priešais bjaurią gamtos išdaigą, jauną moterį devyniomis galvomis, jo sielą prieštaringai drąskė prietarai ir įpročiai. Jis tai sugniauždavo šviesos kardo rankeną tai vėl atleisdavo.

---

Visą žiemą bebaimis klajūnas praleido Gaidžių galaktikos užkampyje esančioje planetoje. Išeikvojus kurą jo raketa buvo priversta nusileisti čia. Planeta, iš pirmo žvilgsnio apgyvendinta žmonėmis, buvo neįtikėtinai atsilikusi. Vienintelė klestėjusi mokslo šaka – botanika, kurią vietiniai kažkodėl užsispyrėliškai vadino medicina. Meno ar kultūros sąvokos buvo nežinomos, raštija vien techninė ir itin primityvi, labiau primenanti menkai sistematizuotus piešinius. Raketų kuro čia nebuvo nė kvapo ir dėl to priverstinis sustojimas taip ilgai užtruko. Gerai dar, kad vietinės moterys buvo itin gražaus stoto. Pūkis neleido laiko veltui, kas vakarą šokiai, tiksliau tai ką jie čia vadino šokiais, naktiniai pasivaikščiojimai ir serenados po naujų jo širdies valdovių balkonais.

Gana greitai viena jų ypač patraukė klajūno širdį. Juodais it derva plaukais, žaliomis akimis ir turtingų kūno formų mergina iš seniausios planetoje giminės, tikra aristokratė ir beveik kultūringa patelė buvo tinkama palydovė jam visą žiemą. Kaip bebūtų keista ji netgi mokėjo ispanų kalbą ir buvo skaičiusi kelis žemietiškus romanus. Taip pat miglotai, bet gana teisingai įsivaizdavo aukštesnės kultūros principus. Pūkiui buvo malonu dalintis savo žinių bagažu su šia vietos princese, bebučiuojant jos rankas ir mėgaujantis smilkalų aromatais, sklindančiais jos tėvų rūmų koridoriais.

---

Išaušus pirmąjam kovo rytui, princesė Aistrė, taip buvo tituluojama Pūkio draugė, apsidžiaugė dvigubai. Dar gulėdama patale pajuto, kad ji jau subrendo. Taip, šis pavasaris buvo pirmasis kai jos nuostabus jaunas kūnas pasipuošė naujomis galvomis-pumpurais. Jų buvo net devynios. Aistrė nujautė, kad toks didelis galvų kiekis iššauktas jos draugystės su svetimšaliu riteriu. Todėl kiek įmanydama greičiau nuskuodė į viešbutį, pamatyti džiugios Pūkio reakcijos. Juk dabar ji jau suaugusi ir jis galės apvaisinti visas devynias jos galvas.

---

Kai jų žvilgsniai susitiko, vienintelė pastovi Aistrės galva neišleido nė garso. Šios galvos akys žvelgė nustebusios, bet kartu ir neprarasdamos vilties. Visos kitos galvos – būsimieji Aistrės vaikai – klykė iš siaubo.

Ryto žara kruvinai nudažė Kli, taip vadinosi planeta, dangų. Pūkis aukštai virš galvos iškėlęs senovinį džedajų ginklą akimirksniui sustingo prieš atlikdamas rafinuotą Omegos kirtį. Jo galvoje šmėkštelėjo mintis: "Jei pirmasis slibinas išorėje, kitas juk turėtų slypėti manyje? "
2005-02-06 03:38
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 27 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2019-07-16 20:16
Nuar
Jei ne ta nuoroda į džedajus, būtų visai nieko. Nors ir tas paskutinis sakinys paimtas iš senovės kiniečių legendos. Sudėtinis tekstas. Vis tik buvo įdomu skaityti, kaip kokį nevykusi pirmąjį kontaktą tarp pasaulių. Nors vėl, tą nuoroda į džedajus rodo, kad tai ne pirmas kontaktas, todėl neįtikinamai nuskambėjo mintis, kad daugiagalvį ateivį supainiojo su slibinu Goryničium.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2007-02-25 16:42
kondensofkė
eeeeeeinasau. bliad. ne. ne. nuū.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-08-23 23:30
kambariai
sita vis paskaitau sugrizusi. remiantis mano receptoriais, cia yra prabangus moliuskai: nepasakysi, kad "eridano" meniu, nes visokie Pukiai, cigones, Gaidziu galaktikos kurinio kontekste super prieskoni priduoda; o dar tas "slibinas manyje"- tipo filosofinis imbieras.
nu ka zinau, as vis skaitau ir man totaliai kazkos burtas cia!...
ne, nu jega
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-06-23 18:48
Metalinė Kumelaitė
Štai tai fantastika. Tik kažkaip viskas labai išmėtyta ir nerišlu.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-05-11 01:18
Antanulis
Lyg ir būtų kažkas įdomaus,bet  labai silpna kompozicija
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-29 22:07
Cukrinio klevo skiedra
primena star wars, kuriu nekenciu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-08 00:08
ner
ner
kitus apshaukiate neturinchiais prasmes ir esmes gelmej....deja tavaizdai veidrody be galo ryskus..ir ta fantastika-erdve ne visai risliem issisakymams...
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-07 13:04
peaches
nepatinka fantastika:P
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-04-04 14:57
odeta
Mėgstu fantastiką.Labai įdomus apvaisinimo būdas-naujo kažkas.Bet galima buvo parašyti daugiau
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-18 15:41
Micka Miciauskaite
Gaidziu galaktika.primena rock horror show (lyg ir taip vadinasi, dabar galva nedirba), ten ateiviai grizta i planeta Transilvanija.nezinau kaip rumunai sureagavo, bet, tikiuosi, Gaidziu galaktika niekam ant jautrios vietos neuzmyne...o siaip kaip visada ironiskai ir taikliai, nors ir nesu fantastikos megeja.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-03-01 13:32
Dunkelheit
ech. tikiuosi, ne pabaiga.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-25 14:03
Bangpūtys
Kažko ypatingai naujo, negirdėto, ko nebūčiau skaitęs B.W. Aldiss ar A.D. Foster mokslinės fantastikos romanuose, neaptikau.. Tolokai ir iki lenkų SF genijaus S. Lemo "Futurologų kongreso", kur apie galaktikos gyvybes šnekama numojant ranka, ironiškai. Bandymų "nesureikšminti" ir čia pakanka: "nesunku įsivaizduoti", "Nesigilinkime į tokio dauginimosi subtilybes", tačiau kūrinuko dermė vis vien skamba rimtai. Ir dar miglotai.
O kalbėjimas dailus. Pavyzdžiui, "Jaunystėje, Didžiųjų Karvidžių doke, kur jo tėvas, senas džedajus buvo apsistojęs keletui naktų prieš lemiamą kovą su tamsos jėgomis, kurios nelaimėjo, Pūkiui, toks buvo jaunikaičio vardas, čigonė išpranašavo jo likimą." - labai jaukus sakinukas, kad net kišeniukan norėčiau įsidėti.
Kaip fantastikos gerbėjas, išėjęs į atsargą, siūlau 3 - bet ne dėl fantastikos, o todėl, kad paprasta skaityti:).
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-12 17:53
Weird Star
Pabaiga labiausiai ir "užkabina":)
nors, tiesą sakant, man sunkoka įsivaizduoti planetą, kurioje visi dauginasi pumpuravimosi būdu:)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-08 16:09
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
ačiū gerbėjams. ']
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-08 16:07
maksas
Retorinis klausimas pabaigoj taip ir lieka kaboti. Fantazijos perteklių:
'nesunku įsivaizduoti planetą, kurios mitybos grandinės viršūnėje esantys padarai dauginasi pumpuravimosi būdu'
kompensuoja kanceliarinė kalba: 'jo raketa buvo priversta nusileisti'

nors šiaip visai smagiai, t.y. beveik neprisiversdamas perskaičiau:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 17:47
viena skruzdėlė
varga, aš tau rekomenduočiau http://zhurnal.lib.ru/s/swerdlow_l/stone.shtml
būtinai įveik}:)
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 10:51
Rudalevičius Vitoldas Ričardo
nūk: čia integruojami modernūs rašymo metodai, juk ir aš per beveik metus pabuvęs rašyke šio bei to išmokau 'p

suglumes: o ką džedajus būtinai turi būti džasperas?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 10:47
anuka
"prieštaringai drąskė prietarai" - kabinėjuosi prie šito. ir kodėl vardai bei pavadinimai išduodami taip vėlai? ar čia išlaikoma džedajiška intriga? :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 09:03
Suglumes
Pūkis džedajus? :]
Šiaip čia tik kūrinio klišės sumestos. Trūksta labai labai daug vientisumo iki bendro kūrinio.
Ir čia su kriščionišku atlaidumu :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-07 08:44
_I_
_I_
Čia turbūt kaip su tikrąja "Žvaigždžių karų" epopėja - buvo 4, 5, 6 epizodai, o tik tada 1, 2, 3.
O taisykles atmintinai iškalęs esu. Juk šitaip už jų atsiradimą balejinau. Kaip dabar galėčiau jas pamiršti ar ignoruoti?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
1 2 3 4
[iš viso: 75]
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą