Rašyk
Eilės (78175)
Fantastika (2307)
Esė (1555)
Proza (10913)
Vaikams (2717)
Slam (74)
English (1198)
Po polsku (371)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 39 (0)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Ukbaro laiškai . Tekstas nežinomas, bet Boduenas de Kurtenė tvirtino jį egzistavus.


Ukbaro tautinės mažumos

Rusų nėra. Ir atrodo nebus.
Kartą per metus ukbariečiams pranešama ši žinia ir tą dieną pragiedrėja.

Ukbaro spauda . Tekstas sudegė per Karlsruės bibliotekos gaisrą.

Ukbaro encikopedijos falsifikatoriai

Nelabai rimti tyrinėtojai pareiškė, kad Ukbare įmanoma siuntinėti paštu popierių. Šmeižtas ir visiškas Ukbaro klimato paniekinimas. Ukbare toks trapus dalykas kaip popierius praktiškai negali egzistuoti dėl kiaurai viską persmelkiančios ukbariškos drėgmės.
Ambasadorius Liu kalnui Ubandis įgaliotas paneigti visas tokias insinuacijas. Svarbų tekstą ukbariečiai iškala akmenyje arba perduoda eiliuota forma vienas kitam . Taip pat ponas Ubandis pareiškė, kad ukbarologai - falsifikatoriai negaus ateityje vizos į jo šalį.

Ukbaro falsifikatai

Falsifikavimas yra nacionalinis ukbariečių užsiėmimas. Pats Ubandis bandė jį sufalsifikuoti, teigdamas, kad Ukbare falsifikatoriai yra išgyvendinami, baudžiant juos vizų atėmimu. Vis dėlto naujausi eksperimentiniai tyrimai rodo, kad pats Ubandis buvo niekas kitas, kaip didysis falsifikatorius, bandęs įteigti savo pavaldiniams tokias falsifikuotas mintis, kaip antai: dėl drėgmės Ukbare nėra popieriaus, arba ukbarologas Troy nenulipa nuo Liu kalno. Šie falsifikatai yra kruopščiai fiksuojami Didžiojoje Ukbaro Tiesos knygoje.

Didžioji Ukbaro Tiesos Knyga ir Penki principai

Visiems Ukbare yra žinoma, kad Didžiojoje Ukbaro Tiesos Knygoje yra prarasti pirmieji puslapiai, kuriuose buvo išdėstyti Penki Principai. Todėl bet koks sąmokslininkas norėdamas organizuoti perversmą ar šiaip gerą aferą paskelbia žinąs ir turįs Penkis Principus. Pasibaigus eiline nesėkme eiliniam sąmokslui po ilgų žudymų ir kankinimų paaiškėja, kad vėl nėra Penkių Principų.
Niekingi plagiatoriai kitose šalyse netgi rašo tekstus išdėstydami argumentus penkiais punktais. Bet kokio tokio rašeivos už patyčias iš Didžiųjų Ukbaro Penkių Principų laukia penkių dienų skandinimas, deja teisingumas dar ne visada pasiekia visus.

Ukbaro mokslas. Teorinė fizika.

Dėl lietingų oro sąlygų fizika plėtojama neempirinė, tik teorinė. Garsiausias pasiekimas - Dienų keitimo principas. Jis naudojamas spręsti ypatingai svarbias valstybines problemas. Susėdę ratu Ukbaro fizikai iškviečia dienos, kurią reikia panaikinti, kvarkus ir grubiai jiems įsako dingti už Liu kalno. Diena, kurios nereikia, tokiu būdu panaikinama.
Pavyzdys: Ubandoxi pabodo jo žmona Ui. Tad fizikai panaikino vestuvių dieną iš istorijos . Jei nėra vestuvių dienos - tai nėra ir vestuvių.
Su anos dienos kvarkais už Liu kalno dingo ir Ui.
2005-02-05 13:25
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-09 17:29
neddy tail
LABAI patiko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-05 21:29
ir kiti
gera mintis buvo neįvardinti Penkių Principų. telieka jie paslaptimi.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-05 14:44
Marquise
neblogai. tik be tų visų išgalvotų pavadinimų ir vardų norėtųsi ir bent šiek tiek minčių rasti. manau geriausia dalis yra "Ukbaro encikopedijos falsifikatoriai" nes vienintelėje radau potekstę.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-09 17:29
neddy tail
LABAI patiko :))
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-05 21:29
ir kiti
gera mintis buvo neįvardinti Penkių Principų. telieka jie paslaptimi.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-05 14:44
Marquise
neblogai. tik be tų visų išgalvotų pavadinimų ir vardų norėtųsi ir bent šiek tiek minčių rasti. manau geriausia dalis yra "Ukbaro encikopedijos falsifikatoriai" nes vienintelėje radau potekstę.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą