Rašyk
Eilės (78431)
Fantastika (2314)
Esė (1559)
Proza (10958)
Vaikams (2722)
Slam (81)
English (1196)
Po polsku (373)
Vartotojams
Jūs esate: svečias
Dabar naršo: 22 (1)
Paieška:
Vardas:
Slaptažodis:
Prisiminti

Facebook Twitter







Sveiki. Šį vakarą neseksiu jums pasakų, nes nenoriu, kad užmigtumėte. Pasakysiu jums tiesiai šviesiai- bijau likti viena. Kai sumingate, viskas staiga nutyla ir imu girdėti visokius keistus garsus.
 
Kartą, kai užmigote, lauke ėmė siausti pūga ir vėjas atidarė langą. Jums turbūt sunku mane suprasti, bet niekaip nepasiryžau prieiti ir jį uždaryti. Manote, aš jums meluoju?

Ramiai miegojote, todėl nematėte, kaip vėjas darkė kambarį ir prinešė sniego. Šilčiau susisukote į paklodes ir nusisukote į pagalves.

Turbūt negirdėjote ir puodelio, kurį išmečiau tarsi netyčia, bet iš tiesų tiesiog norėjau jus pažadinti. Tačiau jis dužo garsiai- taip garsiai, kad esu visiškai tikra, jog pabusti tiesiog nenorėjote.

Garsiai vaikščiojau aplink jūsų lovas statydama kojas taip, kad sukelčiau kuo daugiau triukšmo, bet jūs tik krustelėdavote arba apsiversdavote ant kito šono. Manote, kad tai dėmesys?

Ko jūs norite, tai tik miegoti- amžinai. Netgi ryte pabundate nenoriai, vos vos pramerkiate akis, o žadintuvą išgirstate tik iš trečio karto. Manęs negirdite niekada.

Esu jums tik šmėkla, naktimis besivaidenanti veidrodyje. Tik sau ir idealiai video kamerai. Esu filmas, egzistuojantis Dievo prote, kurio niekas nemato.

Troleibuse užkliudote mane alkūnėmis, grubiai prasibraunate- aš jums kliudau, tačiau manęs nepastebite. Stebite, kaip prisiekinėju kontrolierei, jog nejučiomis suplėšyta skiautė mano rankose yra talonėlis, tačiau nesikišate.

Parduotuvėje sėdite kitoje kamerų pusėje, tačiau manęs nematote, jeigu nebandau jos apvogti. Kavinėje sėdite už priešais esančio stalelio.

Lėktuve sėdite šalia manęs. Einant pro duris pas dantistą kaip tik pro jas išeinate. Esate mano kaimynas, su kuriuo prasilenkiu prie pašto dėžučių.

Užvakar parašiau jums laišką. Vieną iš milijono, kuriuos gaunate iš savo gerbėjų, todėl turbūt jų net neskaitote. Galbūt netgi samdote žmones, kurie juos peržiūrėtų.

Nepastebite šalia esančių žmonių, kadangi esate žvaigždė. Kadangi pasaulis yra netikras- vaidinante milijonams, kurių galbūt niekada nepamatote. Delis, Jončiopingas, Lagosas, Karakasas, Akonkagva, Krung Tepas, Vilnius, - juk šie miestai jums nieko nereiškia.

Jūs čia negyvenate, Gwen Stefani. Esate filmas. Neseksiu sau pasakų. Jos niekada nepadeda užmigti, galbūt tik paguodžia, o gal ir to nedaro. Nežinau, kaip jos veikia.

Bet kartais girdžiu labai keistus garsus.
2005-01-30 23:19
Į mėgstamiausius įsidėjo
Šią informaciją mato tik svetainės rėmėjai. Plačiau...
 
Norint komentuoti, reikia prisijungti
Įvertinimas:
Balsų: 11 Kas ir kaip?
 
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-20 08:20
Tiesiog Agnetė
Prie ko Stefani?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-01 00:13
ir kiti
vietomis pavyko įpūsti gyvybės tekstui. bet visuma kukli. ... prašosi ciniškas moralas: dėmesio stoka lemia šizofrenijos paūmėjimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-31 01:37
Miegapiale
Keistokas, bet lengvas. Nors taip ir nesupratau, kas yra "aš".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:50
Bentley Continental GT
ačiū septyniems
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:35
Bentley Continental GT
po žodžių "gwen stefani" turėtų eiti žodžiai "esate filmas". pamiršau įterpti. gal kas nors galėtų?
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:30
Austėja Glottokoma Shame
Man atrodo pernelyg deklaratyvu, per bendra. nematau tikrovės detalių, spalvų, garsų. Kaip sakoma, paviršiaus šiurkštumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:28
Dratelė
girdeti kesitus garsus geris :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2006-01-20 08:20
Tiesiog Agnetė
Prie ko Stefani?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-02-01 00:13
ir kiti
vietomis pavyko įpūsti gyvybės tekstui. bet visuma kukli. ... prašosi ciniškas moralas: dėmesio stoka lemia šizofrenijos paūmėjimą.
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-31 01:37
Miegapiale
Keistokas, bet lengvas. Nors taip ir nesupratau, kas yra "aš".
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:50
Bentley Continental GT
ačiū septyniems
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:35
Bentley Continental GT
po žodžių "gwen stefani" turėtų eiti žodžiai "esate filmas". pamiršau įterpti. gal kas nors galėtų?
Įvertinkite komentarą:
Geras Blogas (1)
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:30
Austėja Glottokoma Shame
Man atrodo pernelyg deklaratyvu, per bendra. nematau tikrovės detalių, spalvų, garsų. Kaip sakoma, paviršiaus šiurkštumo.
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Blogas komentaras Rodyti?
2005-01-30 23:28
Dratelė
girdeti kesitus garsus geris :)
Įvertinkite komentarą:
Geras (1) Blogas
Visuose


Čia gyvena krepšinis

Lietuva ir apie Lietuvą